Skocz do zawartości

byedee

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320Ci M54b22 2003 170KM
  • Zawód
    Elektryk

Osiągnięcia byedee

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Podnies poprzeczke i postaw na m54b22, spalanie dupy Ci nie urwie a bedziesz miał motor z rodziny legend! :cool2:
  2. Stukanie moga powodować zużyte panewki, daj jakieś info o samochodzie. Przebieg? ilość włascicieli? bo to ze Ty wymieniasz olej na czas to nie znaczy ze ktos wczesniej wymieniał a co do cykania zobacz czy dochodi od spodu czy od góry, moze jakieś koło pasowe od paska alternatora.
  3. Byłem dzisiaj u mechanika, podpiął ją i wywaliło błedy czujnika skretu kierowicy i czujniki predkosci kół z prawej strony. Może być tak że zębatki abs-u sa do wymiany a moze byc tak ze pompa. Krótko mowiąc troche lipa
  4. Geometria jest zrobiona na cacy, problem wystepował juz tydz przed wymiana zawieszenia zapomniałem napisac, sorki. Kontrolka mruga cały czas jak mocno przyspieszam, mieszkam w UK i od kilku dno jest suchutko wiec sliska droga odpada.
  5. Witam panowie, dzisiaj wymieniłem kilka częsci zawieszenia z przodu, mianowice nowe wahacze, tuleje, drążki i stabilizatory z racji ze było juz dosc mocno ''wyczaskane''. Mechanik ustawił geometrie i przy normalnej jeżdzie samochod prowadzi sie super. Problem zaczyna sie gdy przy 3000obr/min wcisne gaz do konca jadąc na prostej drodze włacza sie kontrola trakcji tak jakby tylne koła sie ślizgały i gdzieś gubiły przyczepnosć, opony wymienione w pazdzierniku 2017, sprzęgło w jak najlepszym porzadku, sprężyny wygladają ok. Jest opcja ze gdzieś zawieszenie z tyłu ma jakies luzy? Ktoś juz sie spotkał z tym problemem i jak go rozwiązał? Dzieki z góry za pomoc
  6. Był wymieniany filtr paliwa, i za kazdym razem trzeba go regulowac? jak ta regulacja wyglada? na wszelki wypadek sprawdze ten filtr i przewody. Z odpiety przeplywomierzem ma zanizone obroty okolo 600rpm na biegu jałowym tak samo z podpieta, i dokladnie tak samo przyspiesza i wkreca sie na obroty po wpieciu. Zadnego bledu sondy nigdy nie wywalilo, nic w sumie nigdy nie wywalilo oprocz tego zaplonu
  7. Otoz panowie, wyszlo na to ze faktycznie przeplywka. samochod w trakcie jazdy zachowuje sie tak samo z podlaczona i odlaczona przeplywka, zadnej roznicy na wolnych obrotach. Pozostaje zamowic przeplywke boscha. Dzieki wielkie za pomoc
  8. jak jezdzi powiem ci jutro, mieszkam w uk, popytam ludzi gdzie warto i tam sie bede musial udac. Jesli to przeplywka to w sumie prosta sprawa tylko koszt taki se, a tak apropo to ktos zakladal do siebie przeplywke delfi?
  9. No własnie nic nie wywala od montu skasowania wypadania zaplonu. Nie chce wywalac kasy na przepływke bo nosem czuc ze chce na mnie zarobic... wiec srednio mu wierze. Da cos jak odepne akumulator? Cos sie zresetuje oprocz godziny na zegarku? Czzy moze jakas adaptacja jest potrzebna?
  10. Tak jak wyzej, wymienilem swiece i cewke na drugim cylindrze tak jak wykazał komp u mechanika(na zimnym szarpało i nie rowno pracowal), dodatkowo wymienilem olej plus wszystkie filtry, po wszystkim samochod stracił moc, słabo przyspiesza i nie ciagnie od dołu tak jak powinien. Mechanik twierdzi ze to przeplywomierz, dodatkowo twierdzi ze w BMW jest tak ze jak odepniesz przepływke to jest duze ryzyko uszkodzenia jej? O ch*j tu chodzi, wezcie pomozcie bo na tego mechanika chyba nie mam co liczyc a sam wielkim znawca nie jestem. Moze byc przepływka? Dodam ze po wkreceniu starych swiec efekt jest ten sam
  11. Panowie, wczoraj wsadzilem nowe swiece, irydowe z jedna elektroda Denso po zarekomendowaniu przez znajomego mechanika. Wyciagajac cewke nr 2 gumka zostala w srodku na swiecy, wyciagnalem ja długimi cienkimi kombinerkami, nasadzilem spowrotem na cewke i po wkreceniu noiwej swiecy spowrotem ja włozylem. Po skonczeniu zapaliła mi sie kontrolka check engine, samochod wkrecal sie na obroty ale był troche i duzo gorzej przyspieszał(był wymieniany olej+filtr, filtr paliwa i powietrza przed świecami w tym samym dniu), mechanik usunał bład i daj było mniej mocy. Dzisiaj rano na zimnym silniku szarpało budą i lekko falowały obroty. Jest możliwoscia zeby te swiece były do dupy albo ta cewka do nadawałaby sie do wymiany?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.