Skocz do zawartości

marcesco

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 320d 2019r
    F20 118d 2014r
    E46 320d 2001r
  • Lokalizacja
    ZS
  • Zawód
    inż. bud.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcesco

  1. Tak jakby nie spełniam założeń ale wrzucę, może Ci się spodoba: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-1-118d-premium-selection-serwisowany-w-aso-ID6G3uiG.html
  2. Cześć, po pięciu latach sprzedajemy nasze auto. Wydaje mi się, że wszystkie istotne informacje zawarłem w ogłoszeniu, jak coś to śmiało pytać 👌 https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-1-118d-premium-selection-serwisowany-w-aso-ID6G3uiG.html
  3. Dzięki, odezwę się w poniedziałek rano. Pozdrawiam
  4. Może trochę przesadziłem bo do tej pory w e46 i F20 robiłem wszystko samodzielnie ale od jakiegoś roku nie mam po prostu czasu aby to zgłębić. Rok temu w pandemii przygotowałem sobie cały folder plików, wydrukowałem instrukcje itd. ale po prostu zabrakło czasu... problem natomiast jest lekko palący bo auto stoi w garażu już trzeci tydzień, minął mi właśnie termin przeglądu i żona musi moim e46 jeździć, a tego nie lubi, oj nie lubi :lol:
  5. Cześć, potrzebuję zdalnej diagnozy F20 2014r. Przestał działać prawy kierunkowskaz w lusterku. Podmieniłem sam kierunkowskaz, bez efektu, potem całe lusterko - bez zmian. Podpiąłem kierunkowskaz bezpośrednio do FEM (gniazdo A173*3B, pin 37) - zero reakcji. Podejrzewam, że FEM zablokował kierunkowskaz z powodu jakiegoś zwarcia i wymaga teraz resetu. Ale podkreślam, podejrzewam, mam kabel i eSys ale ISTY nie ruszam, zbyt skomplikowane dla mnie póki co. Czy jest możliwa zdalna diagnoza, ewentualnie reset licznika zwarć w FEM (o ile mam trafne podejrzenia)?
  6. Update śledząc zagraniczne fora spróbowałem innej metody. Zakodowałem NBT "wyzerowanym" FA, zostawiłem jedynie opcję do nawigacji Professional. Weszło bez problemu, potem dodawałem do FA kolejno opcje i kodowałem. Po dodaniu 3AG znowu ten sam błąd ku*wa. Oryginalne FA wchodzi bez problemu. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Człowiek siedzi w domu i już szajba odbija :mad2: Czy update/flash NBT coś zmieni? Czy ewentualny błąd w montażu (kable, walnięta kamera itp) może mieć wpływ? Moim zdaniem raczej nie...
  7. październik 2014 Znalazłem na innym forum instrukcję jak zakodować kamerę przez FDL: HU_NBT - EXBOX 3001 - AUX1_IN_HU = wert_255 (Default) HU_NBT - EXBOX 3001 - CAMERA_SYSTEM = trsvc HU_NBT - EXBOX 3001 - MACRO_RV_C = aktiv HU_NBT - EXBOX 3001 - TRSVC = wert_81 Zrobiłem tak i teraz przy cofaniu obok grafiki od PDC (z tyłem pojazdu) wyświetlają się opcje kamery, linii itp. ale po wybraniu kamery nic się zmienia... Niby prosta sprawa a jaki problem :?
  8. Mały update: udało się z kolei bez problemu wgrać oryginalny plik FA, który zapisałem sobie jako kopię zapasową przed jakimkolwiek kodowaniem. Poszło bez problemu. Natomiast gdy do tego pliku dodaję opcję 3AG esys staje dęba. Porównałem FA z VINem i wszystko się zgadza... Nic nie rozumiem, tak jakby NBT nie mógł przyjąć opcji kamery cofania... Dzięki za radę. Niestety nie kojarzę tematu generowania cafd ani porównania wpisów FDL. Czy możesz mi trochę jaśniej opisać? Pzdr
  9. Dzięki za odpowiedź. Próbowałem dwiema: v.4.20.11 i v4.21.32. Efekt zawsze ten sam. Kodowałem eSys-em 3.27.1 poprzez launcher oraz 3.33.4 bez launchera. Próbowałem na włączonym silniku oraz na samym zapłonie. Możesz przybliżyć jak to zrobić poprzez FDL? Ewentualnie czy mogę pokazać jakieś inne logi czy screenshoty? Dzisiaj znowu próbowałem ugryźć ten NBT kilka razy i nici...
  10. Hej, parę dni temu skończyłem prace przy doposażeniu auta mojej żony w kamerę cofania. Samochód to F20 118d z tylnym PDC, także doposażenie było względnie łatwe. Wszystko na oryginalnych częściach: wiązka, sterownik i kamera. Niestety mam problem z kodowaniem. Mój konfig: Win 7 64bit eSys 3.27.1 na Launcher PRO 2.8.2 PSdZData Lite v4.21.32 Modyfikacja VO o wpis 3AG i wgranie go do FEM_BODY poszła jak z płatka. Wstrzyknięcie CAFD do modułu TRSVC było niemożliwe na moim eSysie ("Detect CAF for SWE" był nieaktywny), ale wgrałem tymczasowo wersję 3.33.4 i poszło od razu Zablokowałem się na wgraniu nowego VO (z wpisem 3AG) do HU_NBT, oto wpis z dziennika: Próbowałem na eSys 3.27.1 oraz 3.33.4. Efekt zawsze ten sam. Pomocy :cry2: PS. Tydzień temu doposażyłem tempomat i kodowanie również poszło łatwo. Wszystko działa.
  11. marcesco

    i3 z USA

    Odkopuję :twisted: Też przymierzam się do importu i jestem ciekaw. bernbern, możesz powiedzieć coś więcej?
  12. Ja mieszkam w Szczecinie i są takie rzeczy jak kurier :)
  13. kafcio, robiłem pełną regenerację pompy w maju tego roku w diesel technika w Lublinie. Wszystko działa bez zarzutu aczkolwiek robię mało kilometrów odkąd mam służbową furkę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.