Skocz do zawartości

HQ-AERO

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e39 2002r.

Osiągnięcia HQ-AERO

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wszystko skłania się do tego ile km rocznie przejeżdżamy, bo jeżeli jest to poniżej 10k rocznie- moim zdaniem nie warto pchać się w instalację, która też swoje kosztuje i nie ma bezawaryjnych podzespołów, czasem trzeba będzie dołożyć, naprawić. Wówczas koszty montażu zwrócą się po około 2 latach lub nawet dłużej. Co innego jeśli pokonujemy co najmniej 15k rocznie, wtedy uważam że warto.
  2. Ja nie mam zbyt dużego wyboru, ponieważ w pobliżu mam stację Shell i Orlen, porównując ON Verve oraz V-power, mniejsze problemy z odpalaniem podczas ujemnych temperatur na dworze mam jeżeli zatankuje On Verve, zauważam to samo zjawisko co zimę, wiec zawsze tam tankuję. Na v-power muszę bardzo długo kęcić aby zaskoczył.
  3. A możesz napisać więcej szczegółów, konkretnie na jakie świece wymieniłeś, jaka firma? Bo to dosyć ważna kwestia, druga sprawa to podłączenie auta pod komputer i zobaczysz jaki kod błędu wskaże, wtedy będzie można też zdiagnozować usterkę.
  4. Witam Wszystkich na forum JA zauważyłem, że często jest to kwestia przyzwyczajenie do danej marki i firmy oleju. Przez lata bazowałem na Castrolu Magnatec 5w40, po czym za namową znajomego przesiadłem się na Motula 5w40 X-CESS i jednak jest różnica na plus jeżeli chodzi o prace silnika, jest o wiele ciszej niż na Castrolu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.