Skocz do zawartości

Bartiu2

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E53 3.0d 184km 2003 r

Osiągnięcia Bartiu2

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Panowie , czy ktoś już to praktykował? Z tego co się naczytalem to prawdopodobnie polepsza pracę silnika i likwiduje zużycie valvetronica? Pozdrawiam
  2. No i Panowie problem rozwiązany, przy szukaniu usterki wypadających zapłonów szukałem problemu w elektrozaworach zmiennej fazy , przekładanie i takie tam , okazało się że pociły się olejem , to przy okazji znalazłem podobnych wymiarów oringi i założyłem je spowrotem. Co się okazało że ssalo tamtędy lewe powietrze i dlatego wywalalo błędy i były wysokie obroty na biegu jalowym, założyłem oryginalne oringi- problem ustąpił, błędów brak , jeżeli ktoś będzie miał podobne problemy to proponuje sprawdzić membrany na porywach zaworowych, jeżeli są uszkodzone to auto potrafi nie równo pracować, mieć wysokie obroty , wywalać błędy A nawet dymic. A adaptacje valvetronica zrobiłem sam inpą, pozdrawiam
  3. Witam , potrzebuję pilnie pomocy , osoby która jest obeznana w inpie, iscie ,lub innym programie . Po zmianie Valvetronika trzyma mi obroty 1000 rpm, i wyskakuje check na zegarach . Podejrzewam ,że jest mu potrzebna adaptacja , jest może jakaś osoba na forum która to robiła i się na tym zna ? Z góry dziękuję i pozdrawiam
  4. Bartiu2

    bluetooth ULF problem

    Jakość rozmów idealna , bardzo dobrze słychać rozmówcę jak i mnie.Ja podpiąłem sobie Sony Ericsson k750i i paruje się elegancko, można też sparować nokia 6310i i iPhone 2g ten starszy, na pewno też inne aparaty z tamtej epoki. A i jeszcze jedna ciekawostka, w podłokietniku jest miejsce na adaptery do telefonów, szukasz do danego modelu tel na allegro i masz wtedy stację dokujacą i nie musisz ładować tel. Pasuje z E60
  5. Bartiu2

    bluetooth ULF problem

    No i problem rozwiązany, wystarczy poszukać telefonu z rocznika maksymalnie do 2006 roku i wszystko działa, wystarczy przekierunkować połączenia i śmiga jak ta lala;)
  6. Bartiu2

    bluetooth ULF problem

    Witam , temat za pewne wałkowany już nie raz , mam natomiast taki problem , moduł łączy się ze smartfonem , kasiążka tel. ładuje się w radiu -duże navi , wybieram numer tel. na radiu i dzwoni , radio przycisza się świeci zielona lampeczka i za jakis 3-4 sek, radio rozłącza sygnał , głos radia powraca , a smartfon dalej sam sobie dzwoni i nic się nie dzieje w radiu . No i teraz nasuwa się pytanie czy mam uszkodzony moduł czy telefon jest za nowy do tej aparatury ? Numer mojego bluetooth to - 84 21 6 934 552-02 , wychodzi ze to jest 1 generacja?
  7. Dziwne , bo ten z aukcji napisał do producenta i ten mu odpisał że obsługuje tą funkcję, no nic najwyżej powiem kolesiowi że niech podłączy i pokaże jak uruchomić to wtedy kupię:)
  8. ppatrk dobrze że się odezwała bo na dniach chcę coś takiego zamówić, powiedz mi tylko jedno jak jest z funkcją przewietrzania/ogrzewania - Webasto czy bez problemu z tego radia to uruchomię? I czy dużo taniej Ci wyszło jak sam zamawialeś?
  9. Witam Panowie , czy ktoś może instalował takie coś do swojego auta ? Może jakie opinie na temat radyjka ? http://allegro.pl/nawigacja-dvd-radio-bmw-e39-e38-e53-x5-android-5-1-i6586858390.html
  10. Najprawdopodobniej tak było, myślałem że może to już ktoś przerabiał, dziwne bo inpa nie pokazuje błędu, pogrzebie jeszcze przez program a jak nic nie uda się zrobić to drugi moduł, pozdrawiam
  11. bezpiecznik powinien być 10A , z fabryki wyszedł z bluetooth , w podłokietniku jest przycisk do parowania i miejsce na telefon.
  12. Witam ponownie, zacznę może całą historię z modułem od początku, na wyświetlaczu nie było aktywnej funkcji telefonu, pogrzebałem , poczytałem i doszedłem ze mam moduł w bagażniku - nie aktywny, brak bezpiecznika . Włożyłem bezpiecznik 10A który po chwili się spalił, więc włożyłem 15A i tu już było ok , funkcja pojawiła się na wyświetlaczu lecz dalej był problem z parowaniem telefonu - wszystkie kombinacje nie działały . W tedy podłączyłem INPE , udało się przez nią sparować telefon, kontakty pojawiły się, mogę wybrać numer telefonu na nawigacji i tu zaczyna się problem, telefon łączy , radio nie przycisza się i nic nie słychać w głośnikach tylko normalnie połączenie w telefonie i nic więcej . Może miał ktoś podobny problem i dał radę go rozwiązać ?? z góry wielkie dzięki , pozdrawiam
  13. Dziękuję Panowie bardzo za informację, dopiero dzisiaj dowiedziałem się od Was gdzie jest ta pompka, i faktycznie tam jest i działa, temperatura ustawiona na maksa i okazało się że Webasto pracuje jak ta lala, poczekałem jakieś 20 min i zaczęło lecieć z nawiewów ciepło ,także Lobuziak i sash997 wiszę dobrego browara:)
  14. Na wstępie chciałem się przywitać z użytkownikami forum , jestem nowy i nie odnalazłem jeszcze powitalni :) Posiadam X5 e53 3.0 d , oczywiście mam problem z webasto , siedzę nad tym już około 2 tyg czytając fora i dalej nie dokończyłem pracy :) Mam zamontowane webasto, na przedniej ściance napis thermo top Z na bocznej thermo top c , do tej pory webasto nie działało w cale , odpaliłem je prze impę , oczywiście odłączyłem zasilanie i wystartowało - obecnie dogrzewa silnik , w dalszym etapie uruchomiłem funkcję w nawigacji dogrzewanie wnętrza . Po tej operacji mogę uruchomić webasto na daną godzinę i działa, tylko że nie ogrzewa wnętrza , leci zimne powietrze z nawiewów .Zacząłem dalej szukać przyczyny i wychodzi na to że nie mam dodatkowej pompy wody - przy webasto brak i przy zaworach też brak . I nasuwa się pytanie gdzie elektronicznie podpiąć dodatkową pompę , bo z tego co widzę to nie ma dodatkowej kostki. Może ktoś już jest po takich zabiegach ??? Mam wielką prośbę jak by ktoś mógł mi pomóc ?? pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.