Skocz do zawartości

Em.Ka.

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Em.Ka.

  • Urodziny 30.11.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 LCI 530D 2007r.
  • Lokalizacja
    Lubuskie

Osiągnięcia Em.Ka.

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Em.Ka.

    93F9 AKTYWNY ZAGŁÓWEK

    Czy autko było uderzone? Po zdjęciu osłony z tyłu oparcia fotela jest dojście na ładunku pirotechnicznego i kostki. Może się poluzowała. Ja mam auto po uderzeniu w tył i przyznam szczerze ze zastosowałem oporniki w obu fotelach. Ceny mnie położyły na łopatki. Raz miałem, że opornik się poluzował i pokazał się ten błąd. Po dociśnięciu i skasowaniu wsio jest ok.
  2. http://allegro.pl/interfejs-bmw-usb-k-dcan-inpa-dis-przelacznik-7-8-i7164673627.html Taki?
  3. Obie X3 do których się podłączam są z tego samego rocznika 2007 i są to modele poliftowe. Tylko skoro łączy się z modułem silnika czemu nie chce połączyć się z żadnym innym? I czemu w drugiej X3 łączy się ze wszystkimi modułami...
  4. Witam. Problem jak w temacie. Na lapku wgrana Inpa w wersji 5. Podłączona do mojej E61 działa bez problemu. Podłączona do innej E83 również wszystko działa. Natomiast kolega w swojej X3 miał coś grzebane w oprogramowaniu (wywalony DPF) i jedynie INPA łączy się ze sterownikiem od silnika. Przy jakimkolwiek innym pokazuje błąd komunikacji. Czy to kwestia zmiany oprogramowania i lipa czy w takiej sytuacji trzeba coś pozmieniać w ustawieniach INPY? Tylko żeby nie zrobić tak, że z tą jedną X3 będzie się łączyć a przestanie z pozostałymi autami :P Kolega pojechał do jakiegoś magika od BMW (ok 200 km w jedną stronę od domu) i u niego komunikacja ze sterownikami działała (nie wiem jakiego programu używał) a u nas w dalszym ciągu jedynie można połączyć się ze silnikiem. A jest potrzeba podłączenia się, bo z powodu jakiegoś błędu odłącza napęd 4x4 i systemy kontroli trakcji....
  5. Sory Kolego ale twój DPF kończy żywot , jego sprawność jest malutka , zastanów sie lepiej co zrobić wymienić na nowy lub OFF sam wymiana programowa to na krótka metę poziom popiołu na dnie filtra po 250ty jest duzy co zmniejsza wydajnść filtra troche sadzy i juz pełny częste wypalanie komputer odczytuje jako uszkodzenie filtra DPF możesz próbowac reanimować ale badz świadom pamietaj to nie sadza, ale popiuł jego nie spalisz więc samo wypalanie nic nie da . Póki co ciężko coś mi stwierdzić jednoznacznie... przebieg DPF-u skasowany ale pojawiały się jeszcze błędy zapchanego filtra. Po wymianie termostatów (włącznie z czyszczeniem wymiennika ciepła asb) i powrocie temperatury silnika w granice 88-90 stopni błąd przestał wyskakiwać a jeszcze nie miałem okazji pojechać gdzieś poza miasto żeby zrobić wypalanie. Chciałbym zobaczyć jakie wartości DPF ma teraz ale jeszcze nie wiem gdzie w INPIE to znależć. Do tej pory miałem jedynie jak błąd wyskoczył :?
  6. Witajcie. Podepne się pod temat bo mam szybkie pytanie a mianowicie wycieka mi płyn wspomagania na plastikowej złączce węża i chłodnicy. Czy mogę gdzieś dokupić oring czy muszę cały przewód czy może jest jakiś patent na taka usterek?
  7. OK. To jak znajde gdzies DIS-a i zainstaluje to napisze na PW do Ciebie co i jak.
  8. Czyli Inpa tego nie jest w stanie zrobić? Pytam bo to akurat mam zainstalowane na laptopie tyle że w języku niemieckim i samemu ciężko mi to sprawdzić;/
  9. Pytanie. E61 LCI 2007 530d 235KM. Przy przebiegu trochę ponad 250kk wyskakuje błąd DPF, aby udać się na jego wymianę. Wyczytałem że to nie jest zależne od stanu DPF-a tylko przebiegu właśnie i chciałbym dowiedzieć się czy INPA posiada opcję skasowania tego a jeżeli tak to gdzie? I analogicznie jeżeli INPA nie to czym najłatwiej dostępnym mogę się tego pozbyć?
  10. Potwierdzam. Jeżeli ktoś ma takie objawy jak na filmiku śmiało można wymieniać ten zaworek. Mnie używka kosztowała 20 zł plus wysyłka więc koszt śmieszny. Jedynie uciążliwy montaż....
  11. Jeżeli mówisz o części nr 11747796634 (nr wzięty z realoem) to chyba strzał w dychę. Jego drgania pokrywają się z tym dziwnym dźwiękiem. Drugi już zamówiony. Dam znać czy pomogło. P.S. Dobrze, że będę robić regenerację klapek w kolektorze, bo przykręcenie tego ustrojstwa ponownie do bloku przy założonym kolektorze graniczy z cudem :P
  12. Nie napisałem ponieważ jednoznacznie ciężko go zlokalizować. Wydaje się jakby dochodził zza silnika patrząc od przodu pojazdu. Faktycznie nie napisałem, że skrzynia to automat :P
  13. Czy ktoś spotkał się z tego typu odgłosami, a jeśli tak to czy udało się je komuś wyeliminować? Możliwe aby to odma była uszkodzona? Z góry dzięki za pomoc.
  14. Dokonałem sprawdzenia stanu kabli w prawym zawiasie i okazuje się, że są w fatalnym stanie. Dwa całkiem przetarte a pozostałe świecą miedzią... Tylko mam pytanie bo są tam 4 kable brązowe i nie wiem czy muszę je jakoś oznaczać, żeby dokładnie tak samo podłączyć, czy wystarczy, żeby którykolwiek brązowy przy głośniku szedł do któregokolwiek brązowego po stronie klapy?
  15. Witam. Od kilku dni jestem właścicielem E61 poliftowej z 2007 roku. Auto oczywiście dostało delikatnego klapsa w przód i ciut mocniej w tył i konieczne będzie wymienić tylną klapę bagażnika. Czy ktoś zorientowany w temacie mógłby mi podpowiedzieć czy da radę rozbroić te wszystkie plastiki i wiązkę w całości wyjąć ze starej klapy i włożyć do nowej? Bez konieczności cięcia i łączenia jak na tym filmiku? Może ktoś ma namiary na instrukcję jak zdemontować te wszystkie plastiki klapy aby ich nie uszkodzić? Póki co wyjąłem tylko ten sterownik co jest w spojlerku od otwieranej szyby i już jakiś pstryczek ułamałem :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.