Skocz do zawartości

Avagardo

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 5' E61 530XD 2010

Osiągnięcia Avagardo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć Wszystkim! Mam E61 z 2010 roku. W zasadzie bardzo mało bawiłem się panoramą przez te 4 lata gdy jesteśmy razem ;) Korzystam czasem z uchylania szyb aby łatwiej wywietrzyć nagrzane auto. Ostatnio coś mnie tknęło i chciałem odsłonić całość panoramy. Podsufitka się schowała w całości, ale już nie chce się zamknąć. Trzymam guzik, bądź kliknę raz 'na zamykani'e - podsufitka się zasuwa, dojeżdża do ok 3/4, po czym wraca sama z powrotem do połowy. Teoretycznie wszystko chodzi w miarę cicho, nie słyszę stuknięć ani nic takiego. Próbowałem kilka razy i za każdym razem zasuwa się i w tym samym miejscu zaczyna wracać do połowy... Przewertowałem forum ale nie znalazłem opisu takiej usterki. Co poradzicie na taką przypadłość? Ktoś poratuje? Pozdrawiam!
  2. Witam ponownie. Problemy jakie napotykałem w czasie mojej zabawy z kablem Enet w moim E61 opisałem wcześniej. Sam musiałem prześledzić baaardzo dużo postów i forów, a i kilka ładnych godzin marzłem w aucie z laptopem i wściekałem się, że znowu nie działa... Dlatego chciałbym się podzielić z Forumowiczami swoimi ustaleniami co do kabla Enet w E61 i generowaniu kodu FSC - aby nie trzymać Was w napięciu od razu powiem, że da się to zrobić, kod FF (lifetime) działa i mapka 2018-1 już cieszy moje oczy. Procedura podpięcia, ustawienia sieci taka jak opisałem wcześniej: Natomiast co nauczyłem się (niestety) własnym doświadczeniem: NIE używajcie do wejścia w FTP przeglądarek IE ani Chrome - u mnie sprawdził się wzorowo firefox. Dlaczego? IE ma chore zabezpieczenia i się nie łączy, a chrome nie daje możliwości eksplorowania plików w FTP czyli nic nie wyszukacie. Następnie trzeba wyłączyć/deaktywować wszystkie antywirusy i firewall. Gdy to wszystko jest gotowe restartujemy CIC poprzez ignition lub przytrzymanie włącznika radia ok 15sek. Należy odczekać potem około minuty aby nasz komputer wyszukał ponownie sieć (wykryje jako sieć nieznana). Potem wchodzimy na stronkę FTP:// jak podałem wyżej i podajemy user/password (działa hasło Hm8... ; hasło cic0803 jest 'stare'). Wtedy powinny naszym oczom ukazać się taki widok: http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=1262938&stc=1&d=1439847608 Nawigujemy "w górę" i bez problemu wyszukamy "generalPersistencyData_DiagnosticSWTController" Reszta procedury jest już opisana na naszym forum, jak również samo generowanie kodu FSC z tego pobranego pliku. Być może komuś się to przyda i zaoszczędzi sobie kataru. Pozdrawiam,
  3. Witam, Prześledziłem prawie cały ten wątek i miałem nadzieję, że rozwieje on moje wątpliwości co do wyboru odpowiedniego kabla. Stało się jednak inaczej i w tym gąszczu nazw i skrótów pogubiłem się jeszcze bardziej... Temat kodowania i diagnostyki jest jeszcze dla mnie dość nowy. A już jeden nie właściwy kabel kupiłem. Czy poniższy kabel będzie odpowiedni do diagnozowania i kodowania np. przez INPA (pobranie 1b file i generowanie kodu FSC, kodowanie MP3, cyfrowy prędkościomierz etc.) ? Temat dla Was może wydawać się oklepany ale ja się pogubiłem w tych pojęciach D-can, ICAM, K-dcan - co ja w końcu potrzebuje?! Mam E61 LCI z 2010 roku, CIC z dyskiem twardym. Proponowany kabel: BMW K+D-CAN http://allegro.pl/bmw-k-d-can-interfejs-diagnostyczny-inpa-dis-tis-i5750929942.html Czy może powinienem wybrać inny? Pozdrawiam,
  4. Dziękuję za odpowiedzi. Jeżeli Ethernet zadziała przy aktualizacji mapy to na początek mnie to ustawia. Czy hasło do CIC, o którym wspomniałeś jest 'indywidualne'? Wygoglowałem temat i znalazłem na innym forum wzmianki: Dzisiaj wieczorem to hasło sprawdzę. Dodatkowo pytanie o sam kabel. Czy trzeba go konfigurować aby zadziałał ten FSTOOL? Też czytałem o ustawianiu IP, Bramki, DNS etc.. Czy coś takiego robiłeś? Programu FSTOOL nie znalazłem. Czy chodzi Ci o FSC Tools? Znalazłem taki w wersji 2.16. Jeżeli mogę, to też proszę o krótką instrukcję jak użyć tego narzędzia i wyciągnąć 1b file? Jeszcze raz dzięki za pomoc i informację, że jednak to może zadziałać. Będę walczył dalej. Pozdrawiam! EDIT: Po podłączeniu Rj45 w ustawieniach sieci ustawiłem: IP: 169.254.199.98 Maska podsieci: 255.255.255.0 Brama Domyślna: 169.254.199.99 W przeglądarce pod adresem ftp://169.254.199.99 wyskoczyło okno logowania. Wpisałem login i hasło jak wyżej i tu koniec dobrych wiadomości. Wg. instrukcji powinienem nawigować w folderach i znaleźć plik: "generalPersistencyData_DiagnosticSWTController". Ja natomiast miałem tylko dwa pliczki .ini po kilkadziesiąt kb i żadnych opcji nawigacji, żadnych folderów do wyboru. Przełączyłem na chwilę sieć na zwykłą aby pobrać FTPZilla, i po powrocie na ethernet już połączyć się nie chciało... Zmieniałem ustawienia kilkukrotnie i stronka już nie wchodziło. Ktoś z Was ma jakiś pomysł? Czemu nie miałem prawie żadnych plików w FTP?
  5. Witam! Od kilku dni próbuję połączyć swój laptop z E61 LCI 2010. INPA zainstalowałem oczywiście zgodnie z instrukcją z pierwszego posta. Problem (i zapewne mój błąd) polega na tym, że jako nie świadomy amator zakupiłem kabel ethernet OBDII - RJ45 (wtyczka internetowa), a nie obd-usb. Czy jest szansa, że to zadziała na takim kablu? W jakiś sposób da się skonfigurować połączenie w ustawieniach sieci? Jak podepnę kabel to gniazda ethernet to komputer wykrywa 'jakąś' sieć. Teoretycznie kabel działa z BMW z systemem nawigacji CIC, a taki własnie jest w mojej E61 LCI. Głównie zależy mi na wygenerowaniu kodu FSC do aktualizacji mapy. Dla formalności: na lapku ładowałem specjalnie win 7 x86. :mad2: Pomożecie? Pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.