Skocz do zawartości

Amas

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 528i 2000R

Osiągnięcia Amas

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Amas

    V8

    Po 1 - moje 2.8 sprzedałem bardzo dawno temu, Po 2 - robienie SWAPa zostaw dla siebie Po 3 - "niezajechane V8 w manualu" jest gotowe do odbioru Pytałem o porady ludzi, którzy jeździli takimi samochodami a nie TYLKO SŁYSZELI że wszystkie są zajechane i powtarzają dalej te pierdo##nia w kółko!!! MAM GOTOWY SAMOCHÓD DO KUPIENIA, JADĘ PO NIEGO ZA 2 TYGODNIE, POTRZEBUJE WSZELKICH INFORMACJI ODNOŚNIE M62B44 DZIĘKUJE POZDRAWIAM
  2. Amas

    V8

    Siemamko, Szukam speca od V8, mam zamiar kupić 4.4 manual, chętnie przyjmę każdą poradę od kogoś kto jeździł. Czego najbardziej się obawiać pod kątem finansowym, co jest najdroższe w naprawie? Rozrząd słyszem 4 tyś, ktoś wie jakie koszty regeneracji skrzyni?
  3. Amas

    M52, a M54

    @mcmt Dzięki za wypowiedź! @kepa416 Wymieniałeś te pierścienie? Jaki koszt? Na jakie wady konstrukcyjne narażony jest jeszcze m54?
  4. Amas

    M52, a M54

    Siema, ostatnio rozglądam się za e60 m54b30 w manualu. Poprzednio miałem e39 m52b28tu - zdrowe i bardzo żwawe, również sedan i manual. Czy jest ktoś kto miał podobną przesiadkę i mógłby się wypowiedzieć? Głównie chodzi mi o aspekt mocy, osiągów. Jak sytuacja ze spalaniem? (m52 na trasie było BAARDZO oszczędne przy dużych prędkościach). Słyszałem że z większymi przebiegami m54 lubi podpić oleju - dużo? Co jeszcze ciekawego moglibyście powiedzieć w stosunku do e39/e60 właśnie w tych konfiguracjach? Zapraszam do dyskusji i z góry dziękuję za każdy 'infodajny' komentarz :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.