Skocz do zawartości

Domin325i

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Domin325i

  • Urodziny 30.11.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 330xi '06 N52B30 258KM
  • Lokalizacja
    Mazowsze

Osiągnięcia Domin325i

  1. W ETK po numerze vin pojazdu. Numery głowic nie wadliwych: 11 12 7 564 424 11 12 7 548 920
  2. Na pierwszy montaż idzie VDO/Continental, po wymianie wszystko wróciło do normy.
  3. Witam. Po pojawieniu błędu 2A87, wyczyściłem elektrozawory i zamieniłem miejscami, o ile błąd nie pojawił się ponownie, za to po podmiance miejscami trochę nierówno pracuje na biegu jałowym(przed podmianą było to sporadyczne), dlatego konkretne pytanie, jakiej firmy szły elektrozawory na pierwszy montaż VDO/Continental czy Pierburg? Nie ukrywam, ze jeżeli lepiej dopłacić do oryginału, to kupię oryginał, ale jeżeli nie warto płacić 2x tyle, to nie ma sensu przepłacać. P.S. Świece zapłonowe wymienione, brak błędów o wypadaniu zapłonu. Auto: E91 330xi 258km 2006r. (Po rozkodowaniu VIN’u, nie posiada wadliwej głowicy)
  4. Domin325i

    Styling 158 E91

    Witam. Zakupiłem felgi do E91 na zimę Styling 158, według oznaczeń wszystkie mają 8Jx17 IS34, jest możliwość żeby ktorakolwiek miała inne ET niż pozostałe? Bo mechanik zwrócił uwagę, że jedna felga jest inna (ma inne odsadzenie), sprawdziłem dokładnie i wszystkie mają te same oznaczenia, jest możliwość żeby producent felg zrobił błąd przy produkcji? Felgi kupiłem używane.
  5. Witam wszystkich. Mam ostatnio nie małą zagadkę, o ile z zimowymi oponami poszlo mi sprawnie (felgi rozmiar 8" x4 ET34), wybor padl wedlug nalepki w aucie na RunFlat Bridgestone LM005 225/45 r17, ale co zrobic z letnimi, bo felgi są nastepujace przód 8" ET34 R18, tyl 8.5" ET37 R18, jaki rozmiar brać? Wolalbym jednakowy (225/40), ale nie ucierpi na tym Xdrive? Lub 225/40 R18 przod i 255/35 R18 tyl? Nie chcialbym pozbywac felg 18", bo są to BBS :mrgreen: A w grę wchodzą opony RunFlat. Edit. Widzę, że nikt nie jest w stanie odpowiedzieć mi na pytanie, to zastosuje się do zaleceń tabliczki BMW i przód będzie 225/40 R18, tył 255/35 R18, wybór padł na Goodyear model Eagle F1 Asymmetric 2, w lato dam znać, czy jest ok.
  6. Witam. Przymierzam się do poszukiwań E91 w benzynie, 2.5L lub 3.0, trochę temat spalania oleju znam z E90 325i, wiem, że niektóre roczniki nie miały wady tłoków, ale jak to jest w przypadku modelu E91 330i? Również jest ten sam problem co w E90 325i? Jak rozumiem BMW nie stosowało innych tłoków w wariancie sedan i w wariancie kombi? Oraz czy Wadliwa glowica była tylko w wersji 325i, czy też dotyczyło wersji 330i?
  7. Dzięki Wielkie :mrgreen:
  8. Witam. Przeszukałem cały internet i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Potrzebuję wymiary bagażnika X5 E70, może ktoś z Forumowiczów i jednocześnie użytkowników X5 E70, będzie tak miły i zmierzy bagażnik. Powód mojego zapytania to w najbliższej przyszłości będę zmieniać auto na większe (rodzina) i modele F31 i F11, znalazłem bez problemu, X5 niestety nie znalazłem :wink:
  9. ROZWIĄZANIE PROBLEMU: Pomogła regeneracja pompy CR. :mrgreen: Temat można zamknąć.
  10. Wtryskiwacz nr. 6 został wymieniony(głośna praca, prawdopodobnie pod obciążeniem dawał na przelew), za kilka dni będzie próba chip tuningu, dam znać za kilka dni, czy pomogło :lol: Dodaje błąd po programie który wyświetla się w pamięci komputera: 4496 Raildruck-Plausibilitaet Dane pod błędem: kraftstoff vorfoerderdruck 0.06 bar Einspritmenge 70.15 mm^3 Raildruck 668.67 bar Po wymianie pompy progowej, ciśnienie nie spada pod obciążeniem poniżej 4.15 i przed wywaleniem bledu DDE czuć chwilowy spadek mocy
  11. Po teście przelewowym na rozgrzanym silniku różnica pomiędzy wtryskiwaczami nie jest większa niz 5 ml, ale zauważyłem, że wtryskiwacz nr. 6 strasznie głośno chodzi (stuka), względem reszty, może nr 6 jest winny?
  12. Kodu błędu nie uzyskałem od tunera, ale tłumacząc na Polski powiedział "Nie osiągnięto zadanego ciśnienia na listwie", Wartość Pre supply pressure 4.24 mbar. Rail- pressure 338mbar - temp silnika ok 40 stopni
  13. Witam wszystkich. Jestem po nie udanej próbie chip tuningu, auto po regeneracji wszystkich wtryskiwaczy w grudniu ubiegłego roku, ale każda próba zmiany mapy skutkowała z wywaleniem błędu DDE na liczniku, po sprawdzeniu błędów w komputerze, tuner powiedział, że wtryskiwacze nie domagają, na programie korekty na 1 wtryskiwaczu -0.89, 2. 0.08, 3. -1.11, 4. -0.64, 5. 1.69, 6. 0.25, na mapie seryjnej juz po kilku próbach modyfikacji przedstawialo się następująco 1.-0.94 2. 0.31 3. -0.82 4. -0.71 5. 1.36 6. 0.07 Pod obciążeniem na seryjnej mapie drugi wtryskiwacz dochodzi do wartości ok 1.9-2, piąty do 1.3 reszta oscyluje poniżej wartości 0.7, mógłby ktoś znający temat, doradzić, czy problem lezy po stronie auta, czy słabe umiejętności tunera? Na hamowni na seryjnym sofcie pokazał 183.5PS i ok 390Nm.
  14. Domin325i

    SWAP m57 na m57n e46

    Zrobiłeś SWAP? Bo tez mam chęć, tylko nie wiem, czy dobrym pomysłem bylby przeszczep calego silnika itp z anglika.
  15. Witam. Przeszukalem trochę internetu i dowiedziałem się że styling 124 do E46 nie podejdzie, ale w necie dużo zdjęć jest z takim setem. Felgi przód 8" ET20 Felgi tył 9" ET32 Wejdzie z opona 225/40/R18? Proszę o opinię.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.