Skocz do zawartości

rniesio

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5M 2010

Osiągnięcia rniesio

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Czy któryś z szanownych kolegów spotkał się z problemem systemu regulacji zawieszenia? Sprawa ma się tak. Samichod stał przez noc na krawężniku i po nocy koło które stało (kierowca tył) stoi niżej. System pompuje ale wydaje dziwny dzwięk ewidentnie zyczenie jakby dziurawy przewód. Drugie koło jak i cały przód stoi wysoko. Pojawił sie takze błąd systemu regulacji zawieszenia. Proszę uprzejmie o pomoc. Update: przód kierowca też lekko niżej jest.
  2. W sumie sensowne. W szczególności, ze kamery działają bez problemu. Jutro postaram się dokładniej przyjrzeć sensorom.
  3. No właśnie wszystko bylo ok. Awaria PDC Nastąpiła w zaspie jazdy. Kamery dzialają tylko czujniki przód i tył zgłaszają błędy. Nic nie bylo wyjmowane - żadnych luźnych wtyczek nie ma z tyłu. Chłop ze sklepu bmw podpowiedzial ze to modul z kamerami i jest metalowy. Z tylu metalowy jest tylko sterownik tylnego dyfera. Pozdr R
  4. Co do zamykania z pilota jak pisał kolega to u mnie wystarczy trzymać na pilocie przycisk otwierania klapy i się zamyka. Pozdrawiam R
  5. U mnie piszczy na zimnym i jak jest ppnizej 15 st. C. To zalezne od ilosci metalów w okładzinach. Fakt. U Ciebie odwrotnie. Może warto odtluścić tarczę i klocki. Są do tego specjalne preparaty, ale wystarczy aceton i trochę samozaparcia. Pozdr R
  6. Witam, Problem polega na tym, że u mnie nie ma we wskazanym miejscu modułu PDC. A poniżej wszystkie moduły jakie mam w skrzynce. https://megawrzuta.pl/files/1e29684cb8359b19bad8253fdd3f99bc.pdf Ma ktoś jakiś pomysł, gdzie może być ten moduł. Przypomnę, że auto ma kamery i podobno to jest jeden moduł do wszystkiego.
  7. Witam Trochę późno, ale odpisuję. 1. Wymieniono akumulator na nowy oryginał - koszt z adaptacją 2000 zł 2. Wykonano wymianę regulatora i regenerację alternatora - koszt 800 zł. Problem od 2 miesięcy nie występuje. Wymianę aku osobiście uważam za niepotrzebną, ale cóż. Poszło. Pozdrawiam R
  8. Witam Poszukuję modułu PDC do X5M vin LK10797. Czy ktoś z szanownyh kolegów wie jak to wygląda i ewentualnie gdzie nabyć dobrą używkę? Auto ma kamery boki i tył, więc i moduł z kamerami. Pozdrawiam Rafał
  9. Witam Wszystkim dziękuję za zaangażowanie i odpowiedzi. Jestem po diagnozie i na 99,99% regulator napięcia. Błędy wyczyszczone ale historię zapisałem. Jak będzie po naprawie to opiszę szczegółowo caly przypadek aby koledzy wiedzieli. Pozdrawiam i puki co dziękuję. R.
  10. Witam, Na początku chciałbym się przywitać, ponieważ jest to mój pierwszy posta na tym forum. Niestety od razu z problemem. Oto krótki opis tego jak co jakiś czas auto wariuje. Najpierw pojawia się błąd Dynamic Drive, później wspomaganie zaczyna wariować,ABS i skrzynia biegów w następnej kolejności a na koniec info że akumulator rozładowany. Oczywiście po wyłączeniu auto nie odpala. Po pierwszej takiej akcji akumulator został wymieniony w autoryzowanym serwisie na oryginalny BMW oraz została przeprowadzona (podobno) adaptacja akumulatora. Niestety po około 2 tygodniach problem się pojawił na nowo. Problem w tym, że byłem w trasie. Po odłączeniu akumulatora na chwilę i resecie komputera udało się odpalić auto "z kabli". Po chwili pojawił się błąd silnika "spadek mocy", jednakże takowego nie odczułem. Po przejechaniu około 300 km auto "odpoczęło" około 2h i odpaliło bez problemu. Problem pojawił się na nowo po około 2 tygodniach. Znajomy podpowiada, że to nie wprogramowany akumulator, choć w to ciężko mi uwierzyć. Wg logiki wychodzi mi regulator napięcia, który po tym jak "odtaje" zaczyna normalnie pracować. Proszę o pomoc szanownych kolegów. Auto: E70 X5M 2010 4.4 Pozdrawiam, R
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.