Skocz do zawartości

Stonedv

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Stonedv

  • Urodziny 01.03.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e39 2,5 Td 163km
  • Lokalizacja
    Miłomłyn
  • Zawód
    Elektromechanik

Osiągnięcia Stonedv

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiazany. Okazalo sie ze blokada rodzicielska byla przekrecona dlatego od wewnatrz nie mozna bylo otworzyc, a od zewnatrz okazalo sie ze linka jest rozciagnieta i nie otwierala zamka jednak opor byl... Teraz pozostalo znalesc nowe linki i wymienic.
  2. Witam kolegow. Mam problem z tylnymi lewymi drzwiami. Od zewnatrz nie moge ich otworzyc a od wewnatrz... Jest zatrzasnieta blokada rodzicielska bynajmniej poprzedni wlasciciel tak mowil (kolega od ktorego kupilem auto 2 tyg temu) dodam ze rygiel chodzi gora,dol recznie jaki z centralki. Dobralem sie dzis do zamka no i zaczynaja sie schody a myslalem ze sciagniecie boczka na zamknietych drzwiach bedzie najgorsze :) Sciagnolem boczek, plastik ktory znajdowal sie na zamku oraz "silownik" (chyba) bo ten silownik nie przypomina silownika tylko plastikowa kostke z bialym przesuwajacym sie plastikiem w srodku i za groma nie wiem jakmam odblokowac ten zamek zeby otworzyc drzwi. Pytanie czy ten silownik to ten silownik czy wyciagnolem badz uszkodzilem cos z nim zwiazane? No i co mam zrobic by odblokowac te drzwi?
  3. Witam kolegow. Mam problem z tylnymi lewymi drzwiami. Od zewnatrz nie moge ich otworzyc a od wewnatrz... Jest zatrzasnieta blokada rodzicielska bynajmniej poprzedni wlasciciel tak mowil (kolega od ktorego kupilem auto 2 tyg temu) dodam ze rygiel chodzi gora,dol recznie jaki z centralki. Dobralem sie dzis do zamka no i zaczynaja sie schody a myslalem ze sciagniecie boczka na zamknietych drzwiach bedzie najgorsze :) Sciagnolem boczek, plastik ktory znajdowal sie na zamku oraz "silownik" (chyba) bo ten silownik nie przypomina silownika tylko plastikowa kostke z bialym przesuwajacym sie plastikiem w srodku i za groma nie wiem jakmam odblokowac ten zamek zeby otworzyc drzwi. Pytanie czy ten silownik to ten silownik czy wyciagnolem badz uszkodzilem cos z nim zwiazane? No i co mam zrobic by odblokowac te drzwi?
  4. Witam kolegow. Mam pytanie do was. Czy nie znacie jakiegos zakladu ktory by uszczelnil vp44? U mnie w okolicy niestety nikt sie nie podejmuje a jak dzwonilem do bosh service to krzyneli 1900zl troche przesada...
  5. Dzis zmienilem przekaznik. Swiece grzeja wkoncu :) Na czwartek jestem umowiony do mechanika ktory wkoncu mowil jasno. Zanim wyciagnie pompe chce zobaczyc dokladnie z kad leci bo twierdzi ze jesli z gory to nie bedzie trzeba wyciagac pompy. Ile mnie to bedzie kosztowalo jeszcze nie wiem w piatek po ogledzinach bedziemy rozmawiac. Dam znac co z moja bunia mam nadzieje ze juz w weekend. Albo w przyszlym tygodniu. A jak narazie dziekuje za podpowiedzi i zainteresowanie. :)
  6. Ok postaram sie dzis sprawdzic. Ale mysle ze nie obejdzie sie bez uszczelnienia vp44 :/ mam nadzieje ze sie myle. :)
  7. Czyli co to znaczy? Mam wymienic 4 siece czy ten sterownik? Poczytalem troche i sterownik znajduje sie w skrzynce z przekaznikami i komputerem czy tak?
  8. Podlaczylem wlasnie bunie pod inpe, zostal tylko blad sterownika swiec... Jutro postaram sie sprawdzic ten sterownik moze to tylko bezpiecznik.
  9. Wiesz co tez mnie zdziwil ten blad wtrysku sterujacego ale wczesniej sciagalem kolektor wiec moze to przez to ze kostki odczepialem. Zaraz pojde zobaczyc czy znow wyskoczyl. Dzis auto znowu odpalilo bez problemu na gorce. Egr nie jest zaslepiony i byl przezemnie czyszczony jednak blad dalej jest. Mysle ze to przez ten blad auto zaraz po odpaleniu nie reaguje na gaz. Gdy odpale i gdzies po 30s pracy silnika na gaz reaguje normalnie. Jednak jak zgasnie gdzies na swiatlach i chcesz odrazu ruszyc to jest chwila przerwy zanim na gaz zareaguje.
  10. https://www.fotosik.pl/zdjecie/c4ac80bd324840b7 https://www.fotosik.pl/zdjecie/845260b8b1ee154d https://www.fotosik.pl/zdjecie/bbb0cc48f3d2687c https://www.fotosik.pl/zdjecie/dc3045e6c3a201db
  11. Wiec tak.. Samochód dziś odpaliłem pierwszy raz jak stal pod górkę. Jutro dam znać czy odpali poraz drugi. Jak rano auto odpaliłem to cały dzień jeździłem gasząc i zapalając o i wszystko było ok. Dodam jeszcze ze bunia nie kopci w żaden sposób, tzn nie kopci na czarno, siwo czy niebiesko-biało. Mogę ja przeciągnąć aż do 5tys/obr i z tylu nie widać żadnego dymu. Na biegu jałowym ma 850 obr/min nie skaczą jest wszystko tak jak być powinno. Zaraz postaram się wstawić zdj z inpy.
  12. Witam kolegów. Mam podobny problem z bunia. Otoz Pewnego dnia gdy temperatura spadała coraz niżej od 15 stopni do 2 stopni samochód ciężej palił i nie chodzi tu o to ze łapał za którymś tam razem, tylko zawsze palił od strzała a wtedy zakręcił 3-4 razy i odpalał i za każdym razem coraz dłużej aż w końcu przestał odpalać. Diagnoza: cofało się paliwo z pompy. Zamówiłem na olx od pewnego pana co robił zaworki zwrotne do pomp vp44. Nie wiem jak to wytłumaczyć... bez jednej dziurki otóż oryginalny ma dodatkowa dziurkę która omija cały zaworek zwrotny i rzekomo nie spełnia wtedy swojej funkcji. Po wymianie tego zaworka było wszystko ok tzn samochód zaczął normalnie odpalać od strzała, ale po jakimś tyg zacząłem czuć ropę. Wiec z powrotem ściąganie osłon i okazało się ze z pod wtryskiwaczy a konkretnie z pod 1 wtrysku leci ropa. Zostały wymienione wszystkie podkładki, ale po tygodniu znowu poczułem zapach ropy.... i samochód znowu przestał odpalać po nocy. Okazało się ze było luźne zasilanie pompy VP44 ale samochód jak nie odpalał tak nie odpala tylko po dłuższym postoju.Gdy odpale bunie za pomocą plaka to później wszystko jest ok do czasu jak znów dłużej nie postoi. Mechanik poradził mi zęby postawić samochód na górce silnikiem do dołu. O dziwo odpaliła. I z tej całej historii chciałbym was koledzy prosić o pomoc. Czy vp44 do regeneracji czy jednak pompka paliwowa a może jakąś po prostu nieszczelność? Macie jakieś pomysły bo nie ukrywam ze sil już brakuje.
  13. Witam. Inpa pokazala 1 wariujacy czujnik. Ale dalem sobie z tym spokoj bo bunia teraz ma wiekszy problem :) mysle ze po wymianie czujnika bylo by ok. Jednak w mojej okolicy nie moglem juz dostac czujnika :)
  14. Witam. Jestem nowym forumowiczem. Wiem ze od ostatniej wiadomosci w tym temacie troche minelo. Ale szukajac w internecie nie znalazlem zadnej odpowiedzi na dolegliwosc mojego pdc. Otoz przechodzac do sedna, gdy kupilem auto pdc nie dzialalo byly walniete 3 czujniki. Kupilem 3 chinole i ku memu zdziwieniu pdc nie dawalo dzwieku ostrzegawczego ze pdc nie dziala. Pomyslalem ze jest wszystko ok ale czujniki okazaly sie slepe. Gdzies wyczytalem ze zewnetrzne czujniki musza byc orginalne bo inaczej bd slepe. Wiec zakupilem orginalny (uzywany) czujnik i pdc dziala. Niestety tylko na wlaczonym zaplonie, gdy odpale silnik czujniki wariuja, raz piszcza wolniej raz szybciej jakby widzialy przeszkode. Spotkal sie ktos kiedys z takim czyms? Dodam ze wszystkie pstrykaja. Nie sprawdzalem ich pod kompem bo moja inpa nie chce odpalic :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.