Skocz do zawartości

NikodemGalicki

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O NikodemGalicki

  • Urodziny 23.09.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 550iX 2010
    OPEL OMEGA 2.5DTI 2002
    PEUGEOT 206 CC 1.6 16V 2004
  • Lokalizacja
    Augustów

Osiągnięcia NikodemGalicki

  1. https://www.olx.pl/d/oferta/most-przod-przedni-dyferencjal-bmw-f10-550ix-n63b44tu-CID5-IDUIrzd.html?bs=olx_pro_listing https://allegrolokalnie.pl/oferta/most-przod-przedni-dyferencjal-bmw-f10-7619364-n63 Witam! Posiadam na sprzedaż przedni dyferencjał do BMW F10 550iX LCI z silnikiem N63B44TU 449KM. Czyli dla F10 po lifcie z lat od 10.2012 do 10.2016 Most jest o przełożeniu 2,81. Numer BMW OE: 31507619364, 7619364 Przed zakupem proszę się upewnić jakie przełożenie występuje w Państwa pojeździe. Most jest sprawdzony. W spuszczonym oleju nie było opiłków i był czysty, wszystko jest tak jak powinno być, zalany jest nowym olejem BMW OE i ma zamontowane nowe uszczelniacze - można go od razu montować. dlaczego sprzedaję... W czasie remontu samochodu, po dostawie dyferencjału nie upewniłem się co do przełożenia (oczywiście mój błąd), dostarczony dyfer nie miał naklejki i zamiast sprawdzić przełożenie od razu, sprawdziłem je dopiero przed samym zamontowaniem mostu... W moim pojeździe było to 3,08. Jako że przed liftem były inne machanizmy xDrive, 2,81 oczywiście nie pasuje. Niestety ale było już za późno na zwrot towaru. Sprzedaję żeby odzyskać chociaż część pieniędzy.
  2. dzięki za info, w poniedziałek będę dzwonił
  3. Po przesłaniu zdjęcia mojej kierownicy zostałem zapewniony, że bez większego problemu uda się odkleić mate grzewczą od skóry i nakleić nową. https://pl-pl.facebook.com/kierownice.u.Anki/ Pożyjemy, zobaczymy. Ewentualnie stracę parę zł ;)
  4. Witam. Polecany przeze mnie warsztat znajduje się w Gołdapi czyli warmińsko-mazurskie ale tak w sumie z wielu miejsc podlaskiego będzie bliżej niż z drugiego końca warmińsko-mazurskiego ;) https://www.facebook.com/AutoserwisJakubowski/ Serwisuje swoją F10 N63B44 u Pana Jakubowskiego od momentu zakupu i zawsze wyjeżdżając z warsztatu jestem bardzo zadowolony z usługi. - robią to co trzeba, - "nie ściemniają", - informują o kosztach, - bardzo dobry kontakt telefoniczny, - tłumaczą w czym był problem, - części oryginalne i wysokiej jakości zamienniki w bardzo dobrej cenie, - przeglądy z zachowaniem gwarancji, - cena jest zawsze adekwatna do wykonanej usługi Polecam !!
  5. Auto Serwis Jakubowski https://www.facebook.com/AutoserwisJakubowski/ Bardzo profesjonalnie.
  6. Witam Klubowiczów! Skóra na mojej kierownicy wymaga wymiany. Jestem już umówiony na taki zabieg 15.02.2021 - Pani z Wasilkowa która się tym zajmuje ma takie kolejki ;) - ponoć same bardzo dobre opinie. Moja kierownica jest w następującej konfiguracji: M, łopatki, wibracje i co kluczowe podgrzewanie. W trakcie rozmowy telefonicznej Pani poinformowała, że któryś model kierownicy BMW z podgrzewaniem ma sklejoną skórę z matą grzewczą i w takim wypadku, żeby nie uszkodzić maty trzeba niestety zostawić starą skórę i na to naszyć nową. Pani niestety nie pamiętała o jaki model BMW/kierownicy chodzi - sprawdzi i ma mi dać znać. Klubowicze - czy ktoś z Was spotkał się z takim zagadnieniem? Czy wiadomo o jaki model może chodzić? Czy niestety trafi się tak, że właśnie chodzi o F10? Pozdrawiam!!
  7. Witam Czy zna ktos powod dlaczego w katalogu ATE dla F10 550iX nie ma przewidzianych klockow ceramicznych? 13.0470-7267.2 Katalog przewiduje jedynie klocki ceramiczne na tylna os, na przednia maja isc klocki zwykle 13.0460-7267.2 Czy moze byc to spowodowane tym ze jednak klocki ceramiczne nie sa tak "mocne"? Czy ktos jezdzil na zestawie przod i tyl, kloci i tarcze ATE? Z gory dziekuje za odpowiedz, pozdrawiam.
  8. NikodemGalicki

    M57D25 dymi

    wlasnie pojezdzilem troche na odpietym czujniku cisnienia w kolektorze. do 2300 obr tak jakbym jechal golym dieslem. potem zaczyna ciagnac calkiem przyzwoicie. niestety ilosc dymu taka sama lub podobna... jednak co mi sie spodobalo to to ze nie ma tego swistu z turba - i nie mowie tu o zwyklej pracy turbiny - tylko o takim gwizdzie tak jakby caly czas cisnienie bylo upuszczane przez zawor. czyli tak jak mi sie wydaje, czujnik cisnienie oszukuje i zawyza faktyczne cisnienie doladowania i to powoduje ze zawor upustowy caly czas upuszcza cisnienie.... czy ktos wie jaka wartosc "domyslna" przyjmuje komputer gdy jest odpiety czujnik cisnienia? jak wyregulowac sztange aby zawor upuszczal mniej cisnienia?
  9. NikodemGalicki

    M57D25 dymi

    2 pytania jak powinno zachowywac sie ciegno od "gruszki" turbiny na postoju przy dodawaniu gazu? jak powinien pracowac silnik przy odpietym czujniku cisnienia w kolektorze dolotowym? jak dobrze rozumiem to praca ciegna zwiazana jest z tym czujnikiem
  10. NikodemGalicki

    M57D25 dymi

    W ramach hobbystycznych prac przy samochodzie rozebralem wszystko sam. - zawor oryginal Pierburg - przewody podcisnienia od strony turba zdrowe - sciagnalem kolektor - nie jest dobrze - uszczelki dzisiaj przyjda + zaslepki zamiast blaszek (blaszek samych w sobie juz nie bylo ale po co to zmniejszac przeswit) - przewody podcisnieniowe od egr, klapek i poduszek rozpadly mi sie w rekach Ostatnimi czasy zauwazylem ale do tej pory nie skojarzylem faktu ze pedal hamulca byl bardzo twardy na zgaszonym silniku, zawsze byl miekki i dopiero po paru wcisnieciach twardnial. Jak uruchamialem silnik to sie robil normalny. I teraz pytanie Skoro taki sajgon z podcisnieniem pod kolektorem czy moze ten brak podcisnienie powodowac zla prace turba oraz dymienie? Cos tak czuje ze tak - dowiem sie wieczorem (albo jutro).
  11. NikodemGalicki

    M57D25 dymi

    dodam jeszcze ze przy rozgrzanym silniku z okolic turbiny dochodzi dzwiek upuszczanego powietrza. Nie jest to na pewno turbina sama w sobie ale moze jakis zawor. Wszystko slychac tylko przy powolnym dodawaniu gazu. np. 3 bieg 1000 obrotow. powoli dodaje gaz, zaczyna gwizdac im wiecej gazu tym bardziej gwizdze nastepnie w okolicy 2500 obrotow dzwiek obniza sie czuc delikatne szarpniecie i samochod zaczyna przyspieszac szybciej niz mozna by sie tego bylo spodziewac. gwizd slychac dalej az do momentu zagluszenia go przez silnik. nie slychac co sie dzieje dalej. dodam ze to nie jest normalny dzwiek pracy turbiny. odcinek turbo - ic - kolektor na pewno szczelny dzisiaj sprawdzalem po raz kolejny. teb dziwny gwizd pojawil sie po wymianie u mechanika zaworka sterujacego
  12. NikodemGalicki

    M57D25 dymi

    zgadzam sie ale problem polega na tym ze majster wgral do innej Omegi moj program i wyszlo 185KM bez szczegolnego dymu. Powiedzial ze mozna jeszcze troche dolozyc bez Jelcza z tylu... i to mnie intryguje ze u mnie 180 i czarno...co moze powodowac mniejsza ilosc powietrza?
  13. NikodemGalicki

    M57D25 dymi

    W ramach testu odpiąłem przepływomierz, efekt: ogólna moc taka sama, dymi tak samo, jedyna różnica że zaczyna ciągnąć od 2600 obr./min - duży przyrost momentu od tych obrotów, potem ciągnie identycznie jak na zapiętym przepływomierzu. W kolejnego krótkiego testu rozkręciłem obudowę tak żeby filtr powietrza nie stawiał żadnych oporów. Dymi tak samo, jedyne co odczułem ( ale nie wiem czy to nie efekt placebo) to to że wkręca się szybciej na obroty i ma bardziej basową pracę....
  14. NikodemGalicki

    M57D25 dymi

    Moi drodzy Pytanie za 100 pkt. czym może być spowodowane mocne dymienie powyżej średnio 3500 obr./min przy pedale wciśniętym do końca. - wtryski zregenerowane - turbo zregenerowane - pompa CR zregenerowana - odma / filtr wymieniony - EGR usuniety - filtr powietrza nowy - brak nieszczelnosci w dolocie - delikatnie podkrecony program 180KM 400Nm Czy wyczyszczenie intercoolera cos moze pomoc? W planie bylo podniesc moc do okolo 190KM ale majster nie chcial juz bardziej podnosic dawki bo dymienie bylo juz na prawde straszne. Tak jakby brakowalo powietrza, dawka szla do gory ale moc juz nie, tylko duzo dymu. 180KM to taki kompromis :)
  15. pod komputerem jeszcze nie byłem ale już plus minus wiem gdzie tkwi problem. Sterowanie turbiną. Teraz rozpędziłem się normalnie powyżej 200 ale potem się zaczął muł. Mocy brak na niższych biegach a turbo mocno gwizdało. Po zgaszeniu silnika sprawa ucichła a potem tak samo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.