Skocz do zawartości

Biczek

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Biczek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam potrzebował bym kod do radia philips Nr: ph7850R1031874 Z góry dzięki
  2. Mam filmik jak to wygląda tylko nie umiem tu go dodać :)
  3. Szczelna aktualnie na zupełnie zimnym jest ok(trochę wysokie obroty) ale po wejściu na niebieskie pole nie wchodzi na obroty i strzela (jak by odcięcie) i falowanie jest dalej
  4. Siema jak coś nie w tym dziale albo temat już był to przepraszam z góry ry ale nie znalazłem identycznego Więc problem jest z silnikiem m50b25 nv po swapie do Compact (m44b19) Tak więc problem plaga na tym iż po wymianie przepływomierza ktory był na 1000% nie sprawny zaczęły się dziać cuda na kiju mianowicie na zimnym auto faluje na obrotach od 500 do 2000 Podczas jazdy jest w miarę do momentu rozgrzania albo przejechania bliżej nie określonej ilości km. Auto zaczyna prychac i strzelać do wydechu nie przepalonym paliwem (o spalaniu z kosmosu nie wspominam) Nie jest wstanie rozpędzić się do 20 nie mam mocy Podczas rozgrzania się silnika jest wrażenie jak by odcięcie schodziło coraz niżej aż do sytuacji wyżej opisanej Spprawdzone czujnik położenia wałka (1580 Ohm) Czujnik wału (550 Ohm) Czujnik temperatury wody nowy i zamierzony Przepływomierz myślę że sprawny gwarancja na miesiąc i chora kwota Ktoś miał taki przypadek?
  5. Biczek

    Przypalona wiązka m50b25

    Nie wieże co się z tym forum stało. Nikt nie potrafi napisać w czym może być problem? :? Kiedyś takie problemy miały rozwiązanie jestem mechanikiem nie elektrykiem i pytam o jaką kolwiek radę a tu zero odpowiedzi. Na to chwilę wiem że nie mam przewódu z piny 15 (biało-żółty) reszta stopione może od tamtego nie znam historia ani wiazki ani silnika więc pytam w czym może być problem?
  6. Biczek

    Przypalona wiązka m50b25

    Witam mam pytanie. Gdzie skacze problemu miałem problem z podłączeniem kompa po swapie Szukałem rozwiązania problemu i okazuje się że kable w Gnieźnie diagnostycznym są stopione i tu powstaje pytanie czym może być to spowodowane miał może ktos podobny problem? Silnik m50b25 tak wyżej Jest instalacja lpg i jest też tam wpieta
  7. Witam potrzebował bym kod do radia philips Nr: ph7850R1031874 Z góry dzięki
  8. Witam nie na temat ale pytano mam czy podał byś mi schemat złącza x20 do m44b19 z 1998 bo nie mogę dość do tego który kable jest który
  9. W sumie jest to logiczne a jak można sprawdzić czy na pilnie 24 jest jakikolwiek prąd? (odpowiedzialny za pracę obc)
  10. Dzięki. A jest jakaś opcja sprawdzenia czy to pin 24 czy 25 z kostki x20 czy 25 z białej od licznika dodam że zauważyłem że ilość kilometrów do przejechania wzrasta Biało/czarny i kość przy zegaach? A w polu spalania na 100km nie mam kresek tylko 0. 00
  11. Rok 98.10 ale w inpie wychodzi 99 W górnej części jest ten pin w dolnej nie mam Dodam że mam ASC jeśli to coś zmienia Jaki jest kolor w niebieskiej kostce pod pinem25?
  12. Siemanko zrobiłem wszystko według instrukcji ale problem polega na tym że nie pokazuje mi spalania tak jak a przypadku silnika 43tub19 a ja mam m44b19 pin z gniazda znajdującego się w komorze silnika jest biało/czarny Miał ktoś taki sam problem? Może pod zegary się podpiąć Za co odpowiadają przewody od diagnostyki? Z góry dzięki za odp :D
  13. Witam szukam kodu do radia bo dziewczyna zablokowała po odliczeniu aku. Radio to blaupunkt nr to bp6262v7079059
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.