Skocz do zawartości

bzykus92

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316i 2002r.
  • Lokalizacja
    WIELKOPOLSKA

Osiągnięcia bzykus92

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Nic z zawieszeniem nie robiłem. Fakt że czuję że auto czasami ściąga i patrząc na kierownicę to ustawiając ją na wprost auto nie jest wyprostowane. Tylko nie wiem jak rozumieć ten błąd który odczytało że usterka wewnętrzna. Bo jeśli sam czujnik jest w środku uszkodzony to nie ma co szukać innych przyczyn tylko wymieniać
  2. Na każdej opcji wywala mi błąd i INPA nie działa. Dlatego podjechałem do mechanika
  3. Witam;-) problem dotyczy E46 316i N42b18a 2002. Wiem że dużo jest podobnych tematów na forach ale liczę na waszą pomoc. Świecąca kontrolka DSC+ żółta kontrolka ręcznego. Nie działa DSC. Podłączyłem pod INPE ale nie pokazuje żadnego błędu a niestety przy wyborze w menu DSC wywala błąd ihf-0009..... I wyskakuje jakiś komunikat i nic nie mogę zrobić. Po podłączeniu u mechanika wyskoczył błąd: czujnik kąta skrętu- usterka wewnętrzna. Nie wiem czy brać się od razu za wymianę tego czujnika na inny czy może innym sposobem to rozwiązać np ustawić zbieżność i skalibrować kierownicę na nowo. Co sądzicie na ten temat?
  4. Akumulator został zawieziony do warsztatu na sprawdzenie i jest ok. Trzyma napięcie. Teraz pytanie czy źle wpięty bezpiecznik powoduje tak duży pobór czy coś innego nagle zżera akumulator
  5. witam wszystkich forumowiczów;) od wczoraj moja E46 316i 2002r sedan stoi niestety unieruchomiona. Miałem problem z oświetleniem bagaznika wiec zajrzałem do bezpieczników, lecz stwierdziłem że przy okazji przejrzę wszystkie . Coś nagrzebałem bo po tym przekładaniu auto nie chciało odpalić. Po rozruchu na kable odpalił ale świeciły sie na stałe lampki od DSC i ABS ktore po odpaleniu normalnie gasną. Na drugi dzień odpaliłem auto i stwierdziłem że sprawdze co jest nie tak skoro te lampki sie swieca i znowu poprzekładałem bezpieczniki i znów to samo czyli akumulator rozładowany. Po odpaleniu na kable wszystko ok ale tym razem jak po 10 minutach zgasiłem to już nie odpaliłem wcale. Kolega sprawdził miernikiem akumulator zaraz po pierwszej nieudanej próbie i napiecie z 13,4 spadlo na ok 10 za chwilę było ok 7 i samo zaczeło rosnąć w górę i za pare minut samo spadało w dół. CZY JEST MOŻLIWE ŻE PRZEZ ZŁE DOBRANE WARTOŚCI BEZPIECZNIKÓW LUB PRZEZ WŁOŻENIE ICH W ZŁE MIEJSCE AKUMULATOR SIE USZKODZIŁ?? BO DZIWNE ŻE PRZED MOJĄ NIEPOTRZEBNĄ WYMIANĄ BEZPIECZNIKÓW WSZYSTKO BYŁO OK. CHYBA ŻE NAGLE AKUMULATOR ZDECHŁ JAKIEŚ WSKAZÓWKI OD WAS?
  6. Witam:) BMW E46 08/2002 1.8 116km Potrzebny uszczelniacz wału napędowego i wszystkie elementy potrzebne przy wymianie.
  7. Witam;) Dziś przeglądając w necie zdjęcia silnika mojej e46 zauważyłem że od momentu zakupu nie mam przewodu wychodzącego z pompy powietrza wtórnego ( na schemacie nr 6) http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AY31-EUR-08-2002-E46-BMW-316i&diagId=11_3198 Czy wpływa on znacząco na prace silnika po odpaleniu, gdy pompa pracuje? Jest potrzebny czy nadal mogę śmigać bez niego?
  8. Witam:) bmw e46 1,8 2002r sedan VIN; KP08275 Potrzebne; - klocki przód - klocki+tarcze+szczęki tył - 4 cewki zapłonowe jeżeli chodzi o układ hamulcowy interesują mnie części TRW, BOSCH, FERODO, BREMBO Pozdrawiam;)
  9. Witam dzisiaj pierwszy raz samodzielnie podłączyłem INPE pod moje e46. Objawy; wypadanie zapłonu na zimnym silniku, błąd wydajności katalizatora poniżej progu Zamieszczam to co udało mi się przejrzeć i liczę na jakieś porady i sugestie z waszej strony. 1. 278B cieczy chłodzącej silnik czujnik temperatury 2. Katalityczne Banku Sprawność Converter 1 3. 274E Wykrywanie przerw zapłonu Wszystkie cylindrów 4. 2753 Cewka zapłonowa Cyl 1
  10. Witam. E46 316i N42 VIN -KP08275 1. 2x CEWKA ZAPŁONOWA (BOSCH, BERU..) 2. 2X FAJKA ŚWIECY ZAPŁONOWEJ 3. SONDA LAMBDA PRZED KATALIZATOREM
  11. http://i68.tinypic.com/acxvo0.jpg
  12. OSTATNIA WIZYTA NA DIAGNOSTYCE: http://i63.tinypic.com/1z6h83o.jpg
  13. Mam 5 sond tak jak na schemacie podano. Tylko dlaczego nie wychodzą błędy że ta sonda jest uszkodzona? Mam jeszcze 2 katalizatory na rurach wychodzących z kolektora. Może tamta sonda jest jakos przeprogramowana a wywala mi błąd o kiepskim stanie ktoregoś z tych dwòch katòw. Mechanik proponuje zrobić jakiś swap żeby te sondy przeprogramować.
  14. A rząd cylindròw 1 gdzie się znajduje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.