Skocz do zawartości

GEORGEZIP

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e84 20d 2011
    f11 25xd 2013 biturbo
  • Zawód
    IT

Osiągnięcia GEORGEZIP

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. tak zrobiłem, wywaliłem 522 i jest ok, dzięki
  2. no właśnie chodzi mi o ustawienie w FRM w opcji kiedy kiedyś był xenon wystarczy wywalenie 522 i jego przekodowanie ? czy zacznie już działać po zdeaktywowaniu AUTO_LWR_ENABLE ??
  3. czy po wymianie przycisków na te z regulacją ręczną świateł trzeba coś zmienić w FRM czy powinna działać ?
  4. probem solverd! nagrzewnica - to nie prawda, że trzeba wyjąć deskę :) oczywiście byłoby łatwiej ale bez też można, tylko kolumna kierownicy musi wyjechać tego nie ominiesz :) no i nagrzewnice valeo mają inne krućce niż denso i inne zamienniki, mimo, że numery OE podpowiadają denso to są inne w moim przypadku potrzebowałem nagrzewnicy VALEO lub zamiennika o średnicy 30mm
  5. sorry nie wiem jak usunąć ten post
  6. hej, pośrodku konsoli centralnej od strony podłogi jest taki spust skroplin od klimatyzacji, wężyki od tego spustu idą pod podwozie, u mnie była zagięta taka uszczelka i woda nie wylatywała tymi kanalikami tylko sączyła się po lewej i prawej stronie tunelu właśnie do kabiny. Możliwe, że masz zapchane te rurki a jak to sprawdzić?? lejesz wodę do nawiewu pod schowkiem pasażera wymontowując uprzednio wentylator by nie popsuć i ta cała woda ma spływać pod auto rurkami po obu stronach środkowego kanału sorry ale piszę z dzieckiem na ręku
  7. Witam, problem jak w temacie, wymieniono termostat ten w pompie wody, jest może trochę lepiej lecz i tak kicha. Błędy - FOG SENSOR A670 - to powoduje, że w trybie auto cały czas chce odmrażać przednią szybę (niestety także zimnym powietrzem) brak innych błędów Zimne leci ze wszystkich kratek, niezależnie czy jest obieg zamknięty czy otwarty, czy auto czy manual - temperatura ustawiona na 28 C Poziom płynu chodzącego ok. i teraz ciekawostka: Dane z dzisiaj: Temperatura zewnętrzna 10 C Temperatura wewnętrzna zczytana ISTA 26-30 C (to tłumaczy czemu nie puszcza ciepłego powietrza skoro myśli, że temperatura wewnątrz jest powyżej) Temperatura silnika - 89 C stabilna więc pompa wody ok i teraz pytania: czy nagrzewnica posiada bezpiecznik ? czy termometr wewnętrzny jest na nagrzewnicy czy gdzieś w kabinie ?, zapewne jakbym go rozłączył wtedy będzie jakiś - lub 0 C i wtedy powinno grzać zawsze ktoś, coś?
  8. a jak się łączy ten kremowy element z czarnym deski? nie idzie tego rozdzielić na pół ?
  9. toretycznie jakby wyciąć wymiar tyłu panelu guzików, to można by na wcisk umieścic panel i ten jego front by zachodził na plastik ale pewnie tam jest jakiś łuk i by odstawał i wyglądał jak G w lesie i to nie G30, korci mnie by kupić wystrzeloną deskę by ja dokłądnie zwymiarować i wyciąć na jej podstawie albo zlecić to jakiemuś artyście, ale nawet nie wiem czy są tacy
  10. no to lipa bo chciałem na stałe włączyć bez wibracji niech sobie świeci na desce z tymi liniami, ale jak trzeba przyciski do tego to szkoda zachodu, no chyba, że dołożyć przycisk i wibracje, tylko krojenie deski ?? słabo to widzę, chyba że ktoś wykroi i mnie przekona, że można estetycznie to zrobić, ja kroiłem keidyś schowek pod łądowarkę indukcyjną, ale to łatwizna i można się pomylić, tutaj level hard, niby hudy tak montują tylko wtedy decha wyjeżdza, tutaj można niby bez wyciągania...a może ktoś już się w tym wyspecjalizował?
  11. a czy w F10/F11 LCI faktycznie trzeba podłączyć przycisk żeby nie było błędu ??? próbował ktoś po prostu opcje guzika nie kodować tak samo jak wibracji to: 3000, TLC_ON_OFF, aktiv lub to: 3006, ACTUATOR_ON_OFF, aktiv wygląda mi właśnie na przycisk
  12. mam pytanie skoro masz przyciski w schowku to czy wiązkę do nich miałeś dorabianą? skąd ona idzie? czy jak się zdejmie się ten plastik nad schowkiem to nie można o wymienić po prostu na taki z dziurą na panel na przyciski asystenta?? a już widzę że to integralna część kokpitu :( jaki masz pomysł na umieszczenie tych przycisków? no dobra to pozostaje temat wiązki do przycisków, jest fabrycznie czy trzeba dorabiać ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.