Skocz do zawartości

Dżej1685051033

Zarejestrowani
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E60 535d, BMW 430i GC xDrive M Perf, M4 CP
    Jest: G30 20d
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia Dżej1685051033

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Podpinam się pod pytanie :D Finalnie chcę zmienić 520d na mocno doposażoną 540i. Myślałem nad czekaniem na G60 ale pierwszy rocznik to testowanie nowego produktu na klientach, a rabaty nie istnieją na początku.
  2. Podbijam temat. W info o 19% w Warszawie do kogoś konkretnego trzeba zagadać czy z racji, że jest to już schodzący model (sedan) to będzie to do ugrania z każdym? Jeżdżę obecnie g30 520d i się zastanawiam nad zamianą na 540i też w sedanie. Chyba, że fantazja poniesie to może 550i nawet.
  3. Jak oferta dobra to CS znika w 5 min. Prawdziwa okazja pojawiła się chyba w okolicach lutego/marca tego roku, M4 CS z przebiegiem 20k chyba, kolor San Marino, pełna folia na całym aucie , mega zadbana i wystawiona za ... 282k brutto... Oferta zniknęła po kilku dniach, nic dziwnego :D
  4. Też obecnie poluję na M4 CS ale racja, jest ich obecnie jak na lekarstwo i stoją 2 sztuki w rozsądnym stanie ale za spore kwoty :D Miałem okazję kupić w maju prawie nie używane M4 CS w kolorze frozen blue z przebiegiem 6k i wydechem akrapa , kierownicą M Perf za 270k netto do lekkiej negocjacji i zrezygnowałem ... :mad2: Nie wiem czemu , do dziś jestem na siebie zły :evil:
  5. Oto mamy zdjęcia szpiegowskie na przykładzie M340i : https://www.motor1.com/news/533182/2022-bmw-3-series-facelift-spy/ Tak jak w przypadku G30, będzie lekka modyfikacja zderzaków i świateł. Nic ciekawego, chyba, że komuś się podobają 2 duże ekrany od komputera przed sobą. Dla mnie to wygląda trochę odpustowo, mam wrażenie, że w nowym Mercu W206 jakoś lepiej wkomponowali 2 wielkie ekrany. Tam aż tak to nie kuję w oczy. :x
  6. Myślę, że na pewno dostanie nową, ciemniejszą grafikę świateł z tyłu , coś w stylu G30 LCI + nowe światła z przodu. Co do wnętrza, jak dla mnie 2 wielkie tablety to jest porażka w autach typu M3/M4... Tęsknie za analogami z poprzedniej generacji. Nawet w Porsche 911 992 mają analogowy obrotomierz i wygląda to zacnie, a tu ...
  7. Ciekawe, już jest wpisany CSL, a CS brak. Pewnie pojawi się później jak było z GTS'em w F82.
  8. Jak mogłeś skonfigurować nowe M3 za 430tyś jak bazowa cena wersji z automatem i rwd startuje od 433tyś xdrive 455. Co byś nie robił M3 wychodzi 500+ żeby miała to co musi być minimum. Rabat 15% to max maxów ale ciężki do uzyskania nie każdy taki dostanie realnie okolice 10-12% jeżeli nie kupowaleś wielu aut. Na M nie ma dodatkowych rabatów flotowych niestety. Oj tam 500+ :D Ja jestem albo mało wymagający albo dusigroszem ale M3 xDrive wychodzi mi 478k przed rabatem. Jak by odjąć te 15% to mamy 400 stówy z kawałkiem (406k konkretnie). Wciąż sporo mniej niż za powiedzmy schodzące z produkcji C63S W205 coupe z ostatnim V8 w tym modelu. Miałem F82 competition i nie wiadomo czego tam nie trzeba, żeby jazda była przyjemna :D Te piękne kubły odpadły po pierwszej jeździe testowej, za dużo razy dziennie wsiadam i wysiadam, żeby za każdym razem starać się nie nadziać na te wysokie boczki , masakra. Ale wygląd mają 10/10. Asystentów nigdy nie rozważałem, pakiet karbonów - fajny ale nie. Lepiej poczekać na wariant CS i wtedy sobie z tej wersji dokupić większą lotkę. Ta standardowa jest trochę biedna... Kolor individual frozen dark grey - ktoś rozważał? 16k kosztuję i wygląda mega ale jak potem z utrzymaniem? Dodatkowa rzecz która mi nie daję spokoju to nadchodzący lift G20 - jak w przypadku F80 czyli 2 liftingi będą. Drugi będzie przy okazji liftu M4. Skromne bo skromne ale jednak lepiej mieć polift, zawsze jakieś drobne uchybienia i niedociągnięcia będą poprawiane.
  9. Odświeżam temat , czy ktoś może polecić miejscówkę która ogarnie dobrze temat retrofitu na komforty? Mam zwykłe sportowe skórzane w kolorze Cognac. Jest też opcja retrofitu wentylacji foteli?
  10. Miałem* :D Tylko zapomniałem zmienić w profilu. Teraz jeżdżę zwykłym g30 20d i poluję na jakąś weekendówke. :D Myślisz, że taki los jaki zwiastujesz też czeka model F8X CS?
  11. Zadbane F82 poliftowe z pakietem Competition i relatywnie niskim weekendowym przebiegiem też będzie mocno trzymało cenę :wink: Swoją drogą takich egzemplarzy w PL jest na otomoto jak na lekarstwo, od rocznika 2017(LCI) na fv23%, bezwypadkowych , salon PL są ... 4 sztuki. Z czego jedna to M4 CS, a druga to cabrio z przebiegiem 75k+, trzecia to cesja której się facet już dłuuuugo nie może pozbyć :D
  12. Podpinam się pod pytanie : Ile rabatu można wyrwać na nowe M3/M4 z xDrive? Może być PW jak ktoś się nie chce chwalić publicznie :)
  13. Właśnie CS w żadnym wypadku na daily, bardziej jako fun car do wieczorowych/weekendowych przejażdżek :) Ktoś z forum miał może styczność z audi r8 obecnej generacji i podzieliłby się wrażeniami? Jeden z moich klientów wyraził zgodę abym w razie chęci skorzystał z jego rabatów flotowych na audi co w przypadku R8 oznacza jakiś abstrakcyjny rabat prawie 30%...
  14. Podpinam się pod temat, a żeby było zabawnie to wrażenie braku emocji mam po ostatniej przejażdżce nowym M4 competition :D Nie wiem jak inni forumowicze którzy mieli okazje się przejechać ale ja po jeździe M4 F82 jako daily i przetestowaniu tego nowego cuda jakoś mi bardzo to auto nie podeszło ... Owszem, szybkie ale jakoś tak brakło emocji. Wydech cichy, skrzynia już ZF8 którą też mam w swoim g30 ... Zegary jak w grze na konsole playstation i kilka denerwujących detali jak np. fejkowe wloty na nadkolach. Po pierwszej w życiu jeździe próbnej F82 M4 nie mogłem spać po nocach i konfigurowałem to auto chyba z milion razy. Jazda próbna F82 to był koktajl emocji, na zakrętach kilka razy poszła bokiem, głooośno, pops&bangs i mega banan po wyjściu z auta. Już w nowej M4 tak nie miałem, a szkoda. Szczególnie, że w fajnym ciemnym kolorze nowe G80 M3 wygląda na prawdę ciekawie. Trochę na siłę ugrzecznione są te auta, a kwoty rzędu 500k - 550k no to przepraszam bardzo ale w tym budżecie nieco ponad 550k+ wolałbym prosiaka 911 , ewentualnie nowego 718 GTS 4.0. Ewentualnie batmobil R8 :D Ciekawe jak jest potem ze sprzedażą ale te nowe wersje RWD są dość fajnie wycenione i można było wyrwać ładne sztuki za 600k-620k w zeszłym roku. Trochę poszli po bandzie z cenami nowych M'ek ale Unia też swoje podatki za emisje wrzuca. Pytanie też do fanów eMek, jeśli mielibyście do wyboru kupno M4 CS z na prawdę nikłym przebiegiem rzędu kilka tys km w okolicach 325k, a nowe M4 G82 za 430k, co byście wybrali?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.