Skocz do zawartości

arrekh

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    523i automat

Osiągnięcia arrekh

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie wiem czy to auto przelift Czy światła polift? WBADR41010GT70083 Urwany przód: jaki to kolor i jak kurde znaleźć na alllegro tą część, tam jest 780 zderzaków...poległem. podobni jak na rozkodowaniu VIN poległem. https://photos.app.goo.gl/jefzHcuXx8dKD3tu5 https://photos.app.goo.gl/Li88Z6L8fWgnHc249
  2. 1. Jak sprawdzić pojemność, wydajność, sprawność akumulatora. Uderzać do hurtowni? Maja taki sprzęt na wyposażeniu, bo u mechaników w mojej średniej miejscowości słabo. 2. Klemę czyścić papierem ściernym (na upartego jest lekki osad)? 3. Po wymienieniu rury od systemu chłodzenia, koło chłodnicy dostałem info, że zalany jest czerwonym środkem chłodzącym, a powinien być niebieskim. Czerwone mają być dla VW. Niebieskie nie szkodzą BMW. Radzący nie miał intencji zarobić na mnie. Prawda to?
  3. Zzacząłem sprawdzać od akumulatora. Zrobione, słaby bo na około 60% podczas podłączania do prostownika i po godzinie dwóch ładowania małym prądem było fertig. Jeszcze jedno wcześniej, przez 3-4 dni trzeba było dłużej pokręcić kluczykiem przy odpalaniu, myślałem że to od mrozu. Czy to normalne, w tym modelu (wcześniej miałem e36), że zapalają się wszystkie kontrolki bez przygasania, oświetlenia w środku też komplet świeci, radio, dmuchawa chodzi, a po dwóch zakręceniach kluczykiem pada wszystko na zero. Tak jakby wyssało wszystko z aku przy próbach zassania silnika. Wsadziłem aku i dalej trzeba kręcić i zaskakuje jakby na ostatnim bezdechu. Co spradzić teraz?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.