Skocz do zawartości

kselu1

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kselu1

  • Urodziny 12.11.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F11 520d

Osiągnięcia kselu1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. W 2019 byla normalnie 2019-1 i 2019-2. wcześniej nie wiem bo mialem eFke
  2. Witam, zaraz po kupnie zauważyłem falowanie obrotów po rozgrzaniu silnika na biegu jałowym, po sprawdzeniu błędów na komputerze u elektromechanika (byl blad egr i 3 wtrysków) i odpieciu przepustnicy (przestaly falować)stwierdzil ze to ona. Wymieniłem na nowa i przez okolo 3 miesiace bylo ok. Problem wrócił dokładnie taki sam. Bylem u tego samego i innego na diagnostyce i błąd zaworu EGR i chlodniczki EGR (tu urwane było cięgno od tej poduszki/grzybka) i ponownie bledy wtrysków. Sprawdziliśmy numery i zgadzają sie z tym co w komputerze, wiec zaadoptowane. Wymieniłem chlodniczke z zaworem na używaną i to samo (obaj mowili ze to nie powód falowania, predzej wtryski). Ostatnio jadąc trasą, auto straciło totalnie moc, żadnego komunikatu. Akurat bylem w trasie wiec 15km dojechałem do kolegi i przesiadka w jego auto. Po 3 dniach odpaliłem moj, olej ok, zadnych komunikatów, wszystkie przewody ok. Zrobiłem 200km i chodzil normalnie, moc ok, oprocz falowania. Dzis odpielismy przepływomierz i falowanie znika, po podpięciu wraca. Czy wymieniac przeplywomierz czy dac wtryski do sprawdzenia? Inne pomysly? falowanie obrotów jest coraz gorsza i występuje tylko na rozgrzanym silniku na zimnym chodzi okej. Nie kopci.
  3. Ja zauważyłem że w 2019 2 miałem nową siódemkę koło tokarni pod Kielcami a w 2020 jej nie ma... Wyglada jakby motion bylo starsze
  4. Cześć mam pytanie co do motion west 2020. Sa jakies drogi dodane w Polsce? Porownujac do 2019-2
  5. Napisałem. Mam 2019-2 juz dawno. Chodzilo mi o 2020-1
  6. W sumie nie spojrzalem ale sam mam od dawna 2019-2. Nie w tym temacie napisałem.
  7. Witam orientuje się ktoś kiedy wychodzi kolejna wersja? Edit Na eBay widze ze z Włoch gościu juz sprzedaje 2019-2
  8. Dostalem maila ze wyszla wersja nr 2. Właśnie pobieram. Sa premium move i motion. Next jeszcze nie. Edit. Zauwazylem sa obwodnice Wielunia i Bełchatowa, w porownaniu do wersji 1. Nie spojrzalem czy jest obwodnica Gniezna
  9. siedziałem wczoraj do piewszej w nocy i wgrałem. po ponownym uruchomieniu auta po kilku godzinach wczytała sie nawigacja z czesciowo nowa mapa... (w angli gdzie jestem pokazalo juz nowa mape obok mnie) i wyskoczylo aktualizacja w toku, był pasek postepu od 20%, doszlo do konca i gra. problem byl chyba z pendrivem bo uzylem 256gb z formatem plikow exFat i na poczatku go wykrylo a pozniej juz nie... wrzucilem mape na pendriva 16gb sformatowanego do fat32 i poszlo dalej bez problemu. mapa ma tylko 11,4GB wiec jak by ktos aktualizował to polecam jak najmniejszy pendrive i fat32
  10. witam, wgrywałem mape (miałem kod) z usb i auto nie było odpalone (F11 2010), na chwile wyszedłem z auta z kluczykiem i zgasiło zapłon. przerwalo aktualizacje. po tym nie satrtowalo wogole, uzyskałem info od sprzedawcy zeby zamknac auto i poczekac 30 min i powinno pojsc, niestety nie startuje. pokazuje wloz usb i kontynuuj i wkladam kilka razy, czekam itp i nic. wczesniej było "uruchamianie nawigacji" przez ponad godzine ale tez nic. teraz juz "nie uruchamia" tylko włoż usb... poprostu nie chce wznowic ani zaczac od nowa aktualizacji. starej oczywiscie nie odpala. pomoze ktos maly ekran, mapa 2017 move
  11. Witam wszystkich, to moj pierwszy post, jestem świeżym posiadaczem f11, szczesliwym tylko przez pierwszy tydzien, wiadomo dlaczego skoro w tym temacie sie wypowiadam. Przeczytałem kązdy post w tym temacie, juz przed zakupem interesowałem sie tym i rozmawialem ze znajomym który jest oblatany w autach, szczegónie tej marce, czytałem, ogladałem filmik itp. Wiedziałem ze maja problemy z rozrzadem. Po auto pojechałem ze znajomym mechanikiem który ma Trójke z 2012, ogladalismy, wszystko fajnie i naprawde, wyjatkowo delikatnie można było usłyszec łancuch, nastawiłem sie na jego wymiane (mieszkam w UK, jutro miałem jechac do Polski, umówiłem sie ze znajomym mechanikiem), auto silnik n47d20o1 184 konie, grudzien 2010, 250kkm (n47t aut). po tygodniu auto zgasło i nie odpalał, laweta do dealera i zerwany łancuch górny. koszt 3-5 tys funtów, po pewnych rozmowach zgodzili sie na 2tys jezeli nie ma wiecej uszkodzen (m.in. wał?), wole to zaciagnac do Polski i zrobic u znajomego który to juz kilkanascie razy robił, cena jezeli nie ma dodatkowych uszkodzen to zmiescimy sie w 3 tys, jak beda to adekwatnie beda rosły (ale nie tak jak u dealera w bmw UK). auto nie było objete akcja serwisowa na rozrzad i wg BMW nie było z rozrzadem nic robione (miałby 2 lata gwarancji) czytałem o problemie ale kurna niefart, 7 dni wytrzymało, a po 14 mialo byc zrobione...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.