Skocz do zawartości

Daan17

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330d

Osiągnięcia Daan17

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie. Potrzebuje pomocy z elektryką, bmw e92 330d. Mianowicie nie działa odsuwanie szyby od kierowcy, przełączniki zmienione, silniczek sprawdzałem na ostro i również w porządku, po naciśnięciu przełącznika słychać działanie przekaźnika. Drugi problem to lusterko również od strony kierowcy, po podłączeniu kostki od lusterka przestają działać wszystkie szyby/lusterka/podajniki pasów a sam silniczek lusterka wydaje dziwny dźwięk. Z góry dzięki za odpowiedzi i byłbym wdzięczny za podesłanie jakichś schematów
  2. Nie próbowałem jeszcze. A czym można to odkodować?
  3. Witajcie. To moje 3 radio (wcześniejsze również professional) w którym walczę z auxem. Nigdzie na internecie nie znalazłem schematu stricte pod cd54, podpinam się pod wejście 8,9 i masa 4 i aux nie działa. Czy ktoś przerabiał temat aux w radiu professional cd54? Druga sprawa, czy radio powinno odtwarzać mp3? Bo u mnie coś nie za bardzo chce trybić. :mad2: Nr radia: 65.12-6 933 700 AI: 01 KW: 32/03
  4. Daan17

    e46 330d - nie odpala

    No właśnie miałem ciut krótszy jeden przewód , dlatego wyszło, że 5 też leje :oops: Po wymianie jednego wtryskiwacza ciśnienie się nie poprawiło wcale, więć wtryski wykluczyłem. Po wielkich mękach rozwiązałem problem, który leżał po stronie regulatora ciśnienia na pompie, pękły dwa oringi. Dziękuje wszystkim za pomoc :wink:
  5. Daan17

    e46 330d - nie odpala

    Test krótki bo nie zaopatrzyłem się w strzykawki a w garażu znalazłem tylko 10ml. Dziś zmieniłem szósty wtryskiwacz, zależało mi na czasie więc zamówiłem regenerowany z roczną gwarancją. Oczywiście okazało się, że gwarancje można na wstępie podrzeć bo jednym z warunków jest przedstawienie dokumentu zakupu NOWEJ pompy wtryskowej i filtra paliwa :duh: Po zamontowaniu wtrysku nic się nie zmieniło oprócz korekcji, ciśnienie na listwie przy rozruchu 60bar, auto odpala tylko na plaku i zaczęło kopcić na niebiesko po dodaniu gazu. :mad2: Pomóżcie bo brakuje mi pomysłów
  6. Daan17

    e46 330d - nie odpala

    Zrobiłem test przelewowy i okazało się, że do zmiany będzie i 5 i 6 wtryskiwacz. Pierwsze 4 podały ok. 2,5-3ml, natomiast piąty ok 5ml a szósty 6ml. Przy odpalonym aucie z wężyków przelewowych pompowało paliwo, to norma? Ogólnie jestem lekko załamany po sprawdzeniu ceny nowych wtryskiwaczy (1600zl szt. :duh: ), chyba zdecyduje się na regenerację, co o tym myślicie?
  7. Daan17

    e46 330d - nie odpala

    Właśnie na początku obstawiałem pompkę progową bo objawy ciężkiego palenia zaczęły się po wakacyjnym wyjezdzie nad rzekę (lekkie szorowanie spodem), jednak po odłączeniu przewodu od filtra paliwa paliwo docierało z duzym ciśnieniem. Teraz komputer pokazuje ponad 4bar z pompki progowej na zapłonie, słychać ją też cały czas. Korekcje były zrobione na niedogrzanym silniku, dziś zrobiłem na nowo i wygląda to ciut lepiej, jedynie ten 6 wtrysk ma spory odchył. Zauważyłem też, że wszystkie wtryski są zalane ropą dookoła.
  8. Daan17

    e46 330d - nie odpala

    Witam. Mam problem z odpaleniem mojej e46 330d m57. Auto od tygodnia zaczęło cięzko odpalać aż w końcu nie odpaliło wcale. Filtr paliwa zmieniony, auto nie kopciło, nie szarpało, nie brakowało mocy. Po psiknięciu plakiem do dolotu odpala i chodzi bez żadnych problemów. Podłączyłem do komputera i pokazał się błąd 2550 raildruckueberwachung im start (błąd wystąpił 3 razy, za pierwszym razem pokazało ciśnienie na listwie 124bar, za drugim 150bar i za trzecim 64bar przy odpalaniu) oraz 4704 vorfoerderdruck-ueberwachung. Drugi błąd udało się skasować i już nie wyskoczył, jednak pierwszy jest dalej. Na wolnych obrotach pompka progowa daje ponad 3,7bar, ciśnienie na listwie ok 350bar. Próbowałem odpinać czujnik ciśnienia na listwie ale nic mi to nie dało. Sprawdziłem też korekcje wtrysków i chyba tutaj leży problem, jakie powinny być takie książkowe korekcje wtrysków?
  9. Nie rozładowuje akumulatora i po odpaleniu auta przestaje falować. Widziałem gdzieś tutorial jak naprawić jeża, naprawa polega na poprawieniu ścieżek cyną, jednak nie chce się tego podejmować bo nie mam pewności co do sprawności tych rezystorów :) Na razie zamówiłem nowy czujnik temp. zewnętrznej (nie mam go wcale) i jeśli nic się nie polepszy dobiorę się do tego czujnika temp. przy nagrzewnicy, może uda mi się go jakoś przetestować.
  10. Kupiłem za przysłowiową flaszkę :mrgreen: znajomy twierdził, że chodził do końca i nie było problemów. Czyli rozumiem, że nie powinno falować ? :mad2: Idzie jakoś sprawdzić miernikiem tego jeżyka ?
  11. Kupiłem używany oryginalny, bodajże BEHR.
  12. Na kompie pokazało, że jest przerwa w obwodzie na czujniku dmuchawy, więc nieświadomy byłem pewny, że czujnik dmuchawy=rezystor dmuchawy. Zapomniałem jeszcze wspomnieć o braku czujnika temp. zewnętrznej, czy on też może mieć wpływ na działanie klimatronika ? I jeszcze zastanawia mnie to falowanie obrotów dmuchawy po zapłonie, na poprzednim rezystorze nie było czegoś takiego, czy to norma ?
  13. Witajcie. Miesiąc temu stałem się posiadaczem e46 330d :D Od czasu zakupu borykam się z problemem z klimatronikiem. Przy ustawionej temperaturze 21' w aucie było albo strasznie zimno albo za gorąco. Po podpięciu pod komputer, pokazał się błąd z czujnikiem dmuchawy. Mimo, że dmuchawa działała, manualnie reagowała na ustawienie obrotów to zdecydowałem się na wymianę rezystora. Po wymianie jeża klimatronik zachowuje się nieco inaczej, po włączeniu zapłonu dmuchawa faluje, po odpaleniu auta zaczyna chodzić płynnie, wydawało mi się, że wszystko się polepszyło, jednak dzisiaj przy ustawionej temperaturze 19 stopni prawie się ugotowałem a obroty dmuchawy prawie zamykały zakres :evil: dopiero po zmniejszeniu temp. do 16 stopni obroty zmniejszyły się o dwie kreski. Miał ktoś podobny problem ? Bo mi powoli kończą się pomysły :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.