Skocz do zawartości

Aissy

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 325d

Osiągnięcia Aissy

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki kolego, udzieliłeś mi bardzo istotnych informacji. Prawdopodobnie mój wybór padnie właśnie na Shell Helix Ultra 5W40, chyba że jeszcze ktoś ma jakieś inne zdanie? Poczekam do jutra. :)
  2. Cześć chłopaki, Piszę do Was z poradą o oliwę: Model: E91 325D Silnik: M57 245KM (po chip'ie) Przebieg: 280kkm (niby) Styl jazdy: średni, czasem agresywnie Użytkowanie: 60 miasto 40 trasa DPF:nie Dotychczas: chyba po poprzednim właścicielu nieszczęsny Castrol 0w30 lub 5w30 Rocznie około: 10kkm. Przeglądałem wiele stron z tego forum i nie chcę oleju najwyższej półki z tego względu, że nie znam jeszcze silnika w jakiej jest kondycji. Nie chcę też najgorszego badziewia. Które mi wpadły w oko to: 1. PMO PROFESSIONAL 5w40 c3 2. Walvoline synpower mst c3 5w40 3. Shell Helix HX8 ECT C3 5w40 4. MOTUL 8100 X-CESS 5W40 A może coś z 5w30 lub 0w? Nie chcę lać REVENOL'a chociaż na następną wymianę pewnie to zaleję. Naczytałem się, że przy braku DPF'a lepiej chyba użyć normy LL-01. Dzięki, pozdrawiam.
  3. Jeżeli jest możliwość to chciałbym przerobić starą ramkę. Nie musi pasować klimatronik w miejscu schowka na okulary co do mm., ważne żeby wszedł i nie było takiej szpary jak na zdjęciu
  4. Cześć. Mam problem z przełożeniem klimatronika w miejsce schowka na okulary. Z tego co czytałem to podobno wersja e46 tylko z DSC ma możliwość podmienienia klimatronika z tym schowkiem bez problemu jednakże u mnie jest problem w postaci szerokiej szpary.... Możliwe, że sam coś źle robię. Forumowicze pisali też o jakichś specjalnych tunelach na klimatronik pod radia 2 din - nie mam pojęcia jak takie coś może wyglądać. Liczę na jakąś poradę. Poniżej umieszczam foto z moim ori radiem + kilka ujęć po próbie podmiany klimatronika ze schowkiem. http://images37.fotosik.pl/1061/6537aa88d29daba9med.jpg
  5. Może to jakoś podkleić? Nikt nie miał z tym problemu? Na allegro są do kupienia nowe spinki: http://allegro.pl/spinka-listwy-boczne-drzwi-bmw-3-e46-c60356-i6448325729.html tylko, że nie wiem czy one mi coś pomogą. Listwa nie jest nowa i ma już swoje kształty.
  6. Co do gumek to one przed moim wyjęciem siedziały głębiej,a teraz dalej nie wchodzą. Co do wypowiedzi drugiego kolegi to nie, drzwi nie były szpachlowane itp.
  7. Cześć. Mam problem z listwami na drzwiach. Lekko odstawały więc zdemontowałem je w celu dodania dodatkowej warstwy (...) na gumowe uszczelki, które są na uchwytach w listwie, a te siedzą w drzwiach. Po włożeniu listw zaczęły jeszcze mocniej odstawać. Jest jakieś lekarstwo na to? http://imgur.com/3NyJ8VJ http://imgur.com/T8dMgaI http://imgur.com/rIKHTxG
  8. Nie byłem u mechanika, ale byłem na kanale u znajomego. Oglądałem całe podwozie - wymieniłem sworznie na wahaczach, amortyzatory, a poza tym nic więcej nie zauważyłem. Niemniej jednak nie przyglądałem się dokładnie. W sobotę podjadę raz jeszcze na kanał i obejrzę tą słynną 9-tkę. Na pewno dam znać co z tego wynikło.
  9. Witam forumowiczów. Jestem nowy na forum. Swoją przygodę z BMW zacząłem od młodzieńczych lat jednakże dopiero miesiąc temu stałem się posiadaczem swojej pierwszej BMW, a dokładnie E46 318D 2003R. Około tygodnia temu zaczęło coś mi stukać z tyłu samochodu przy ruszaniu na pierwszym biegu. Nie zawsze te stuki występują. Zauważyłem też, że gdy dodam więcej gazu to te stuki ustępują. Przeglądałem troszkę forum i poszperałem w samochodzie, jednakże problem dalej występuje. Poduszki skrzyni jak i silnika są dobre. Sprzęgła też nie podejrzewam i chyba nie było wymieniane, ale nie ślizga się także problem raczej nie leży po tej stronie. Proszę o pomoc, dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.