Skocz do zawartości

krzysieekr

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39

Osiągnięcia krzysieekr

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam ponownie. Moduł oczywiście już wymieniony lecz dalej mam problemy i dlatego proszę o pomoc: Po pierwsze to nie wiem dlaczego ale nie mogę zmienić nr VIN. Robię wszystko jak jest podane w instrukcjach. WinKFP nie zgłasza żadnych błędów. Niestety po wykonaniu całej procedury VIN pozostaje taki sam. Może mi ktoś doradzić dlaczego tak jest i czy da się w domowych warunkach to ogarnąć? Po drugie: niestety skręcanie świateł dalej nie działa ponieważ jest problem z lewą lampą. Taki błąd jest zapisany w module LM: 0x9CBE Achtung: Elektronik am linken Scheinwerfer (SMC) meldet Fehler Zamieniałem już moduły miejscami prawo i lewo i błąd ciągle pozostaje ten sam to na mój rozum jest coś nie tak z samą lampą. Czy jednak może być coś innego? I po trzecie: teraz mam tak zakodowane że światła drogowe świecą również jako ksenon tylko że mocniej niż światła mijania. Może mi ktoś napisać co zmienić żeby zaczęły świecic normalnie żarówki H7 jako światła drogowe?
  2. Trochę źle się wyraziłem w pierwszym poscie. Chodzi mi o to żeby ktoś napisał co po kolei trzeba zrobić jak już podłącze nowy moduł. Najpierw zmiana VIN, potem edycja FA, potem kodowanie? Dobrze myślę?
  3. Witam. Posiadam E60 z 2006r z Dynamic Xenon. Ostatnio okazało się że poprzedni właściciel coś grzebał przy światłach i nie wiedzieć czemu wymienił moduł na taki bez opcji AHL. Odpowiedni moduł już zakupiłem. Kodowanie ogarnę, myślę że ze zmianą VIN też sobie poradzę. Mam jednak wielką prośbę jakby mi ktoś napisał co po kolei robić żebym czegoś nie uwalił. Z góry dzięki za pomoc
  4. Witam. Posiadam E60 2.5d z 2006r. Od zakupu miałem błąd czujnika ilości oleju. Wczoraj podczas zmiany oleju wymieniłem ten czujnik na oryginalny ale problem jest dalej. Bo teraz jest tak że raz jest błąd a raz nie ma. Dodam że i tak mam bagnet także czujnik mi za bardzo nie potrzebny. Da się to jakoś ogarnąć NCS czy raczej nie bardzo. Ogolnie kodowanie ogarniam tylko potrzebowałbym porady gdzie szukać.
  5. 1. Rozmiar klucza 36 - 12kątny 2. Nie pamiętam ale chyba E12 lub E14 (ale mogę się mylić) 3. Wyjdzie bez problemu. Nic nie trzeba rozbierać w zawieszeniu lub w dyfrze. Tylko odkręcić i powinna wyjść. Niekiedy może być frez zapieczony ale u mnie akurat lekko szła.
  6. Witam. Jako że w swojej E60 mam problem z poziomowaniem ksenonów muszę prosić o poradę. Najpierw mam takie pytanie: skoro posiadam E60 z 2006r ze zwyklymi ksenonami to jaki powinienem mieć moduł do świateł? LM1 i osobno AHL? Czy może być inny i jak to sprawdzić jaki mam? U mnie w Inpie jeżeli chcę połączyć się z AHL to nie mogę bo wywala błąd. Mogę wejść tylko w Light Control Module a w nim ciągle siedzi błąď: 9cb6 lwr-spulenabriss. Kein Signal oder Wert.. Początkowo myślałem że to problem z czujnikami od świateł na wahaczach ale podmieniałem na dobre i dalej ten błąd był. Teraz obstawiam albo Ahl albo silniczki w lampach. I jeszcze jedna prośba. Może ktoś mi wytłumaczyć jak w Inpie można zrobić test samopoziomowania świateł?
  7. Takie pytanie mam: czy pod nogami pasażera z przodu pod tą wykładziną znajdują się jakieś elementy które mogłyby powodować takie problemy? Bo dla mnie dziwne jest to że jak coś tam lata to czuć jak pod wykładziną się coś przesuwa.
  8. Witam. W mojej E60 występuje dziwne zjawisko. Mianowicie podczas skręcania coś lata pod nogami pasażera z przodu. Czuć to dosłownie tak jakby pod wykładziną coś było luźne i na zakrętach sobie latało. Zaglądałem już do tunelu środkowego oraz pod spód auta pod te plastikowe osłony i nic nie znalazłem luźnego. Już nie mam pomysłów co to może być. Może ktoś z was miał podobny problem w swoim aucie? Mam też takie pytanie: czy pod wykładziną pod nogami pasażera coś się znajduje co by mogło sobie luźno latać?
  9. Małe up: Przez ostatnie dni diagnozowałem auto. Okazało się że tuleje w trzech wahaczach były zerwane. Poszły wszystkie nowe tuleje Meyle HD. Oczywiście sworznie były bez luzów. Jeżeli chodzi o magiel to szarpaliśmy za wszystko co możliwe i żadnego luzu nie znaleźliśmy. Zregenerowałem też zaciski ponieważ z jednej strony trochę słabo odbijał i tarło lekko od tarczę. Niestety nie mogłem zmierzyć bicia miernikiem ponieważ okazalo się że jest uszkodzony a nie miałem już czasu żeby szukać drugiego. Po tych zabiegach trochę się poprawiło ale czuć jeszcze lekkie telepanie. Najgorzej jest przy prędkościach od 140 do 110km/h poniżej i powyżej jest spokój. Na moje oko któraś piasta pewnie jest krzywa i dlatego poszła tarcza. Niestety ja teraz nie będę miał jak tego sprawdzić i potrzebuję auta dlatego przyszło mi do głowy żeby odstawić auto na przetoczenie tarcz na samochodzie. Co o tym sądzicie? Jest szansa że problem szybko nie wróci?
  10. Witam. Posiadam E39 3.0d 193km z 2002 roku. Muszę wymienić jeden wtrysk. W swoim silniku posiadam takie wtryski jak na zdjęciu https://iv.pl/images/57622199957154675591.jpg Mam takie pytanie: czy teraz muszę szukać wtrysku o takich samych numerach żeby działał bez problemu czy jednak o innych numerach też podejdzie? Jeżeli ktoś byłby mi w stanie pomóc to będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
  11. Panowie a jakby okazało się że te tuleje w wahaczach dolnych są zerwane to warto pomyśleć nad poliuretanowymi czy lepiej założyć gumowe?
  12. Tak samo na zimnych jak i na ciepłych. A magiel też może powodować takie objawy? Bo ja mam wrażenie czasami jakby auto pływało po drodze że raz ściąga w lewo raz w prawo. Czasami też coś stuknie lekko. Niby mechanik sprawdzał magiel pod kątem luzów ale kto go tam wie jak to on oglądał
  13. Witam. Problem dotyczy E60 2.5d. 3tys km temu zostały założone oryginalne tarcze na przód plus klocki Textara. Pod tarcze wpadły również nowe piasty oraz przy wymianie zostały sprawdzone i dokładnie wyczyszczone zaciski wraz z tłoczkami. Oczywiście po wymianie tarcze starałem się docierać przez ok 1000km w sumie to do dziś nie miałem jakiegoś mocnego hamowania w stylu od 200 do 0 itp. Nie wydarzył się też żaden incydent z wjazdem w kałuże oraz myciem gorących tarcz. Przez 3tys wszystko było idealnie. Ostatnio podczas jazdy zauważyłem że jadąc z prędkościami od 120km/h w górę podczas hamowania czuć wibracje, przy mniejszych prędkościach nic nie czuć. Stało się to praktycznie z dnia na dzień. Trochę znam ten temat z E39. Tutaj chcę zacząć diagnostykę od zmierzenia tarcz czujnikiem i dlatego mam pytanie: Jakie mogą być wartości odchyłek dla dobrych tarcz oraz dla piast? Chcę też porozpinać wahacze i posprawdzać tuleje. Jedyna opcja jaka mi przychodzi do głowy to że wjechałem w jakąś dziurę i tuleja poszła albo inny element zawieszenia. Co do tuleji: gdyby okazały się pozrywane, warto myśleć nad poliuretanowymi? Czy lepiej wsadzić zwykłe? Jeżeli tak to za jaką firmą się rozglądać?
  14. Trochę postudiowałem WDS i już raczej wiem jak i gdzie trzeba się będzie wpiąć z kablami od czujnika sprzęgła oraz od świateł cofania aby to działało. Tak mi się bynajmniej wydaje. Znalazłem też na zagranicznych forach opisy jak ludzie wykonywali podobne przeróbki w E90 i wydaje mi się że tam sprawa wygląda bardzo podobnie z tym że różne są piny dla sterowników DME(dla benzyny) oraz DDE(dla diesli) ale to już nie kłopot. Niestety pozostaje kwestia zakodowania. Ja trochę ogarniam NCS ale bałbym się sam za to zabrać. Dlatego poszukuję osoby zdolnej do pomocy w tym temacie. Oczywiście nic za darmo. Niestety do najbliższego człowieka którego znalazłem i który mógłby mi to potem zakodować mam ponad 100km i jakoś średnio mi się uśmiecha wlec potem auto na lawecie tyle km. Tym bardziej jak czytałem na temat E90 jak to ludzie robią to sprawa nie była jakoś mocno skomplikowana i spokojnie do ogarnięcia NCS. Dlatego jeżeli jest tu ktoś kto byłby mi w stanie pomóc ( pomoc zdalna przez team Viever albo przesłanie jakiś wskazówek jak i co ogarnąć) to prosiłbym o kontakt. Oczywiście nie oczekuję nic za darmo i zapłacę ile będzie trzeba. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.