Skocz do zawartości

Fokus93

Zarejestrowani
  • Postów

    119
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320D 2006r.

Osiągnięcia Fokus93

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Potrzebuję amortyzatory przód i ewentualnie sprężyny. Poprzednie amorki monroe wytrzymały 110tyś km i 6 lat tłuczenia się po mazurskich dziurach co uważam za dobry wynik. Vin. Ku53950
  2. Belki same w sobie są takie same nie ważne czy to e81,82,87,88,90,91,92 czy 93 różnią się tylko dużą tuleją dyfra która jest wymienna. Za zwyczaj jest to zależne od typu skrzyni dla automatu tuleja jest gumowa otwarta, a dla manuala metalowo gumowa pełna. Przerabiałem to niedawno. W e90 2005r. 320d manual siedzi belka z e88 2013r. amerykańskiej 135i automat. Zmieniona tuleja na właściwą i wszystko śmiga.
  3. Witam. Potrzebuję amortyzatory tył Bmw e90 s226a VIn:KU53950
  4. Witam. Sanki zawieszenia tył podejdą z benzyny do diesla? Same w sobie niby są identyczne ale wg katalogu różnią się tuleją dyfra nr 14 (domyślam się że wynika to z tego że w benzynie dyfer jest montowany bezpośrednio do tulei śrubą a w diesla jest dodatkowy tłumik drgań) Wie ktoś coś na ten temat? Wymiana tej tulei załatwi sprawę? Porównując te 2 tuleje są zupełnie różne. Od diesla 33316769376 pełna metalowo gumowa o średnicy 50mm Od benzyny 33176770866 poduszka gumowa o średnicy 70mm Z kolei tuleja poliuretanowa jest taka sama dla obu typów. Czyli wychodzi na to że otwór w belce jest ten sam po prostu ta tuleją od benzyny jest mocniej ściśnięta bo nie ma tej metalowej obwódki? Dobrze myślę?
  5. Miałem identyczny przypadek, z kążdą wymianą oleju takie wlaśnie okruchy w filtrze a silnik pokonywał dziesiątki tysięcy kilometrów i chodził wciąż jak zegareczek. Nie mogłem dojść skąd te opiłki. Jednak po którejś z wymian oleju oświeciło mnie w momencie gdy nie mogłem dokręcić korka spustu oleju. Wtedy skumałem że to kruszący się gwint miski generował te opiłki. Naprawa poprzez rozwierecenie na większy korek rozwiązała sprawe
  6. Mahle to też behr czyli ori. Moje auto kupiłem z padniętymi termostatami. Wyczytałem wtedy na forum właśnie że niby ori z aso lepsza jakość niż ori z zeszlifowanym logiem jednak wydało mi się to bzdurą więc kupiłem najpopularniejszy zestaw na allegro to był wtedy chyba BEHR +MAHLE i.................. od 5 lat temperaturę trzymają idealnie :lol:
  7. Co do podgrzewacza to kiedyś w zimę bryła lodu niefortunnie uderzyła pod autem i go połamała ropa się wylała auto stanęło. Podgrzewacz 4 pin na 100% fabryczny a etk pokazuje że mam 3 pin a podgrzewacz o numerach mojego wgl nie istnieje. Kupiłem używkę o takich samych numerach jak mój stary smiga już 4 lata M47
  8. Jakiś czas temu oddałem auto na pranie dpf do zakładu się tylko tym zajmującego. Dpf i turbo nie dotykane od fabryki. Odebrałem auto wszystko ok, jednak na drugi dzień dym spod maski i w kabinie spaliny, ledwo dojechałem do nich z otwartym oknem. Zasugerowałem że pewnie nie założyli uszczelki która powinna tam być wg realoem albo obejma była już zniszczona i wymaga wymiany. Mechanik potwierdził że nie było tam żadnej uszczelki i nigdy nie spotkał się aby fabryka tam ją wkładała a obejma w idealnym stanie jak na 14 lat i że robili jazdę testową wszyatko było git. No ale oczywiście rozebrali w ramach gwarancji na uslugę i przygotowali uszczelkę i pastę dla pewności. Jednak mechanika coś tknęło zdjął obejmę troche bardziej ją zagiął po bokach i bingo nie potrzeba było żadnej uszczelki. 20k już zrobione i żadnego przedmuchu i niepokojącego dzwięku.
  9. Witam. Dopadł mnie wyciek. Potrzebuję uszczelniacza dyfra od strony wału i oleju do dyfra. KU53950
  10. Obstawiam że docisk tak hałasuje. Wymień cały komplet a na pewno będzie luks. U mnie w lipcu też pojawił się ten dźwięk przy lekkim wciśnięciu sprzęgła, byłem pewny że dwumas, okazało się że to docisk, a dwumas w bardzo dobrym stanie. Zmieniony caly komplet aby uniknąć podwójnej roboty za jakiś czas.
  11. @pawelgawel Jest w planach wyłączanie sprawdzania poszczegòlnych żaròwek? Mam ledy w ringach, tablicy i wstecznych fajnie by było pozbyć się migania.
  12. Według realoem w e90 nigdy nie występował garret nawet bez dpf. Nie wiedzieć czemu inżynierowie montowali ją tylko do e87 bez dpf, więc chyba zmiana softu nie pomoże
  13. Mam u siebie EasyGo Rotario i sam w sobie jest super, obracany i pochylany, jednak przy nachyleniu tylnej kanapy E90 (w sumie to większości aut nie będącymi vanami/suvami) nawet ustawienie pozycji najbardziej leżącej jest siedzące. Dla dzieci do 6m szkodliwa i niewygodna a fotelik jest od 0m. Dla porównania wsadziłem go do S maxa i było idealnie. Dlatego nie polecam kupowac w ciemno, tylko pojechać do dobrego sklepu i dopasować odpowoedni fotelik do auta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.