Skocz do zawartości

Piechol88

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 '10

Osiągnięcia Piechol88

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Odpowiem sobie sam, bo znalazłem fajne miejsce: Lakiernictwo Blacharstwo Pojazdowe KOSTA Blacharz Lakiernik Naprawa Pokolizyjna Naprawa Powypadkowa Studzienna 5, 61-006 Poznań Polecam na takie tematy w 100%.
  2. Po chyba 1,5 roku walki uporałem się z przyczyną stuków. U mnie były to srubki trzymające wahacze. Po dokręceniu cisza.
  3. Cześć, Szukam kogoś kto zmieni mi dyfuzor tył m pakiet w E91 LCI. Macie polecanego blacharza, który to zrobi sprawnie? Wojtek
  4. Kupowałem regenerowaną w Kożuchowie za ok 1.000 PLN - 300 PLN zwortu za starą. Tylko, że na 99% wymieniłem dobrą na dobrą (ta poprzednia miała jakieś 40 kPLN nalotu tylko). Zacznę grzebać przy gumach, poduszkach amorów itp, ale zastanawia mnie bardzo mocno to, że zaraz po dokręceniu śrubek / wymianie przekładni jest chwila zupełnej ciszy. Na amerykańskich forach sporo ludzi pisało że stuki były na połączeniu dolnego wielowpustu maglownicy i krzyżaka kolumny, że jak to mocniej dokręcali to stuki ustawały. Jesteś w stanie pokazać mi to jakoś na realoem albo na jakims YouTubie? Ja dokręcałem tylko te dwie śrubki, ale tak jak pisałem pomagało na kilkaset kilometrów; PS. w międzyczasie zamówiłem poduszki amorów i będę je robił niedługi... dam znać jak coś pomoże.
  5. Kupowałem regenerowaną w Kożuchowie za ok 1.000 PLN - 300 PLN zwortu za starą. Tylko, że na 99% wymieniłem dobrą na dobrą (ta poprzednia miała jakieś 40 kPLN nalotu tylko). Zacznę grzebać przy gumach, poduszkach amorów itp, ale zastanawia mnie bardzo mocno to, że zaraz po dokręceniu śrubek / wymianie przekładni jest chwila zupełnej ciszy.
  6. Witajcie, Równiż borykam się z podobnym problemem u siebie. Stukanie słychać tylko na niskich prędkościach przy kręceniu kierownicą plus przy podjeżdżaniu pod krawężnik np. Pojawiło się jakieś pół roku temu i zwiększało się stopniowo. Sprawdziłem u mechanika zawieszenie - wg niego wszystko ok. Wyczytałem o śrubach mocujących sanie / przekładnie, o których wspominaliście - były lekko luźne -> po ich dokręceniu jak ręką odjął, ale na ok 200 km. Stuki stopniowo wracały. Kolejne sprawdzenie u mechanika -> diagnoza -> luzy na przekładni. OK, kupiłem nową zregenerowaną przekładnie i efekt identyczny jak przy dokręceniu śrub -> kilkaset kilometrów ciszy, a następnie coraz więcej stuków. Obecnie przejechałem ok 1.000 km od wymiany przekładni i słyszę już ok. 50-60% tego co słyszałem przed wymianą. Analizując mój konkretny przypadek jestem w stanie faktycznie wykluczyć elementy zawieszenia, bo są momenty ciszy. Czy ktoś miał podobnie i uporał się z tematem?
  7. Witam, Chcę wymienić te śruby na nowe, bo mechanik straszy ukeceniem przy dokręcaniu ;) Czy ktoś może mi potwierdzić, że dobrze zlokalizowałem śrubki w katalogu: https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/6773068-sruba/i52139/sN Jeśli tak to ile ich kupić - dwie? Z góy dzięki! Wojtek
  8. Gadałem z kolegą maras22 -> u niego po wymianie konwertera objaw ustąpił. Ja sie waham czy to ruszać, bo jak sięrzłoży skrzynie to remont generalny pewnie będzie potrzebny i 5k plus, a w sumie oprócz tej pierdoły jeździ naprawdę poprawnie.
  9. Mam dokładnie to samo, co prawda po 205 tys przebiegu, ale to i tak nie tłumaczy sprawy. Część na zamówienie (2 dni oczekiwania) -> i jedyne 180 PLN.
  10. Cześć, Zrobiłem z 10 tys. km od zakupu auta i mogę powiedzieć coś więcej. U mnie jest podobnie jak u Kolegi, skrzynia pracuje ładnie, nie zmienia biegów chaotycznie itp. (szarpnęła może 2 razy przez te 10 tys. km przy ostrej jeździe, po której nastąpiła spokojna zmiana biegów). Problem mam na 2 biegu, niezależnie od trybów D, DS, ręcznej zmiany, ciepłego czy zimnego silnika i tak naprawdę zakresu obrotów następuje chwilowe zawahanie auta w trakcie przyśpieszania. Wygląda to tak jakbym na sekundę przestawał przyśpieszać i znów kontynuował dodawanie gazu. dzieje się to ok. 1.500 - 1.700 przy spokojnej jeździe nawet do 2.500 tys. obr. przy dynamiczniejszej jeździe. Na innych biegach się to nie zdarza. Obroty nie falują przy stałej prędkości. Zakładam, ze może to być związane z tym, że przerzucenie z 2 na 3 jest najczęstszą zmianą (przy dojeździe do świateł w trybie ds auto startuje z 2 jeśli się nie zrzuci biegu samodzielnie manetką) i być może coś się wyrobiło w mechatronice itp. Auto ma 205 k przebiegu ok. 15 tys temu był wymieniony olej w skrzyni. Czy ktoś może pomóc co z tym zrobić? Z góry dzięki! Wojtek
  11. Cześć, Ja szukam magika do podłączenia grzania foteli w E91 lci -> fotele sporty z matami ori są w aucie (była wymianka), potrzebny panel, wiązka i kodowanie. Ktoś coś? zależy mi na tym żeby było profesjonalnie (tak ja fabryka, bez błędów). Z góry dzięki za info. Wojtek
  12. Cześć, Czy warto aktualizować jak obecnie mam 2017-1? są istotne poprawki?
  13. Dzięki za odpowiedzi, zobaczę w takim razie co się będzie działo jak zrobi się w końcu wiosna :)
  14. Cześć, to ja się podłącze z moim problemem. W e91 2010 steptronik mam coś takiego, że na zimnym silniku przeciąga zmiany z 1 na 2 i z 2 na 3 (wygląda to trochę jakby ślizganie sprzęgła, skrzynia chce zacząć zmieniać bieg przy powiedzmy 1700 obr, ale podbija do 1900 - 2000 i dopiero zmienia). Po rozgrzaniu auta + na wyższych biegach na zimnym objaw nie występuje. Nie mam żadnego falowania obrotów przy równej prędkości, same biegi zmieniane są "miękko". Olej + miska wymieniany ok 10 k tys. temu. Czy to konwerter czy coś innego? W.
  15. Cześć, tez mam coś podobnego u siebie do 3 biegu - udało sie coś zaradzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.