Skocz do zawartości

99szymon99

Zarejestrowani
  • Postów

    171
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 323Ci

Osiągnięcia 99szymon99

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Odświeżę temat. Kilka tygodni był spokój ale znowu bez przyczyny zaczął wyrzucać 4 gar. Czy da się tak na amen wykodowac to ustrojstwo? Z autem jest wszystko ok a czasami wyrzuca czwarty gar. Moje pytanie czy da się wykodowac to badziewie tak że nawet jakbym wlał tam whisky z colą to będzie przepalał? Nie chcę tego mieć w sterowniku ma palić na wszystkie bo jest wszystko ok .
  2. Witam. Szukałem na necie ale nic nie znalazłem. Mam do was pytanie odnośnie demontażu chłodnicy płynu. Gdzieś widzę że puszcza parę z chłodnicy i delikatnie ubywa płynu chlodniczego. Chciałbym ją zdemontować i zobaczyć gdzie ma nieszczelność. Ktoś podpowie jaka jest procedura jej demontażu? Silnik to n52. Czy jest konieczność ściągania chłodnicy od klimy?
  3. Wiem i wolałbym to naprawić poprawnie. Lewego powietrza nie ma po moich testach ale moim zdaniem to jednak coś z powietrzem jest. Mam doświadczenie z poprzedniej e46 m52tu też długo walczyłem z wypadaniem tylko że tam było losowo a nie ciągle ten sam gar. Jak moją e60 korzystam dość intensywnie to jest ok a wystarczy że wlecze się za kimś to nagle błąd. Jak jest mało wciśnięty pedał gazu to jest duże podciśnienie i szuka w każdym miejscu powietrza. A czemu ludzie w tzw gruzach typu E36 i e46 wykodowują wypadanie zapłonu? Co im to daje?
  4. Nie wiem jak tu wstawić jakiś filmik czy zdjęcie. A wykodowanie tego wypadania w czymś mogłoby pomóc? Nie będzie odcinało iskry i paliwa wtedy? No bo auto ciągnie jak wściekłe, nic nie śmierdzi aż nagle sobie od tak wyrzuci na czwartym.
  5. Wszystko już zamieniałem miejscami świece cewki wtryski od gazu i nic. Lewego powietrza już nie ma kompresja wszędzie prawie taka sama różni się o jedną dziesiątą tylko. Sondy teraz sprawdziłem i też ok między jednym a drugim kolektorem multimetrem i przez dane z kompa. Dodałem dodatkową masę do silnika i też nic. Dalej to samo jak zgasze i odpalę na lekko rozgrzanym lub dogrzanym to wywala 4 gar. Na zimnym ok. Moim zdaniem jest wszystko ok. Znajoma miała też bardzo dziwny problem w peugeocie i po 2 miesiącach walki oddała go do ASO i okazał się sterownik. A powiedzcie mi co mi da wykodowanie wypadania zaplonu? Jakie są tego zalety i wady?
  6. Wątpię że to sondy. Wtedy problem by występował losowo a nie ciągle notorycznie na 4 garze. Robiłem już tyle testów. Świece cewke i wtrysk od gazu zamieniłem miejscami kompresja ok lewego powietrza brak wiązka wizualnie też ok. I ciągle 4 gar. Ale zauważyłem że dzieje się to po chociaż lekkim rozgrzaniu. Wystarczy że zgasze i po chwili odpalę i już czwórki nie ma. Podczas jazdy też wyrzuca ale to musi być już dogrzany. Dopóki nie wypadnie to idzie jak dzik. Ponad rok czasu spokój od zakupu zrobiłem już z 35tys km i nagle to. Wcześniej nawet nic nie szarpał podawał jak wściekly. Najchętniej teraz to bym wykodował to wypadanie zapłonu tylko czy to w czymś pomoże...
  7. Ogarnąłem nieszczelność i zgadza się leciało z tej disy co jest wewnątrz miała oring uszkodzony więc ogarnąłem skręciłem zrobiłem test i nigdzie nie leci już powietrze. No i było dobrze dzień może dwa i dziś znowu na 4 cylindrze mi wyrzuciło zapłon. Wszystko ok a ciągle jakiś problem z tym czwartym. Macie może jeszcze jakieś pomysły bo ja już nie mam...
  8. Wygląda na to że część nr. 3 nie wiedziałem że są dwie disy. Do tej nr. 3 ze zdjęcia też właśnie dochodzi przewód elektryczny. Ale co wypadnie zapłon to zawsze tylko na 4 garze.
  9. Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem wypadającego zapłonu tylko na 4 garze. Cewka i świeca zamieniona miejsca i nadal 4 gar. Kompresja sprawdzona i też ok. Szukałem lewego powietrza i wpuszczony dym zaczął się wydobywać ale nie wiem co to jest. Mianowicie zaczął lecieć z elementu który jest przykręcony do kolektora ale od wewnętrznej strony. Pomiędzy 3 a 4 garem. Na przeciwko disy. Co to jest i czy to może powodować problem z 4 cylindrem? Dodam że na zimnym jest ok dopiero na ciepłym nagle wyrzuci czwarty cylinder. Płynu nie ubywa i nie ma problemu z odpalaniem i na zimnym i na ciepłym. Benzyna czy gaz dzieje się to samo.
  10. Racja pomogło. Na forum w przetumaczeniu z niemieckiego jest dokładna procedura teraz znalazłem. Dzięki.
  11. Dziś mi się potwierdzilo że na pewno jest zapowietrzony układ. Jakiś odpowietrznik czy wgl jak wygląda tutaj procedura?
  12. Witam. Tak jak w temacie ostatnio grzebrałem przy parowniku LPG i wydaje mi się że układ chłodzenia jest trochę zapowietrzony bo gaz jak się załączy to potrafi się wyłączyć po chwili. No chciałbym po prostu sprawdzić i ewentualnie powietrze usunąć z układu. Silnik n52b30 pompa wody elektryczna. Ktoś ma jakiś domowy patent na to? Nie wiadomo kiedy pompa pracuje.
  13. Witam. Od jakiegoś czasu mam błąd SOS. Połączenia SOS niesprawne. Nie mogę również sparować tel z autem ale na dachu gdy wcisne przycisk SOS to wybiera numer alarmowy. Jakieś pomysły? Co zrobić? Stało się to podczas jazdy. Radio nagle zaczęło się zacinać muzyka przerywać aż nagle wyskoczył błąd SOS i radio zaczęło normalnie grać.
  14. Witam. Na temat tych lamp nikt nic nie wie ale może i na trzeciej grupie ktoś się znajdzie. BMW e60. Lampy eagle eyes Black. Ringi w lewej lampie przestały świecić ale doszedłem do tego że padły. Przypadkowo odnalazlem że przesłona od długich działa. Lecz długich nie mam w aucie... kombinowalem i drutowałem. Myślałem że udało mi się. Włączając dlugie odpalały mi się dzienne 21W wraz z przesłoną ale gdy wyłączylem długie to dzienne zgasly ale przesłona nie opadła. Czeski film. W iDrive wylączając światła dzienne nadal świecą. Nie da się ich wyłączyć a długich jak nie było tak nie ma bo nie będę jeździł na otwartej przeslonie. Kto tu mógł coś spieprzyc? Ewentualnie gdzie szukać przyczyny?
  15. Witam. Odswieze temat. Z tym że bmw e60 lampy również eagle eyes. Prawa lampa ok a lewa czasami świeci ok a czasami ledwo co widać. Ostatnio niestety już ledwo co świeci. Dodawałam post na grupie e60 ale nikt nie zna chyba odpowiedzi. Czy u mnie w tych lampach też jest taka żarówka czy jednak już nie? To nie są ori lampy co miały taką żarówkę. Wątpię żeby 2 ringi padły na raz w jednej lampie bo tak samo świeciły dobrze źle lub wcale. 2 zawsze tą samą mocą. Może jest tam jakiś przekaźnik czy co?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.