Skocz do zawartości

Nowak.1986

Zarejestrowani
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530iA Touring
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Osiągnięcia Nowak.1986

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Blok nie był planowany. Jak tłoki będą na miejscu to zmierzę ale zapewne będą to nominalne wartości. Jedyne co mnie martwi to to, że lekko wystają zawory.
  2. Wróciła mi głowica po planowaniu i zostało zebrane 0.25mm. Czy to już się kwalifikuje na grubszą uszczelkę? Blok nie był ruszany.
  3. No nie wiedziałem, że będą takie szkody. Generalnie trzy z nich które myłem tylko ciepła wodą z proszkiem wyglądają jak nowe.
  4. Nowak.1986

    M54B30 Wymiana tłoków

    Po rozebraniu silnika wziąłem się za czyszczenie tłoków i niestety poległem. Zastosowałem silny środek chemiczny i zniszczyłem powłoke teflonową. Tłoki na śmietnik. Teraz chcę kupić nowe ale widziałem, że są trzy wersje: standard i dwa nadwymiary 0.25 i 0.50. Tuleje nie były ruszane. Czy zatem mogę zastosować standardy czy już wchodzić na pierwszy nadwymiar? EDIT Po pomiarze przerwa między tłokiem a ścianą cylindra wyszła na wszystkich cylindrach 0.45
  5. Na niektórych zdjęciach widać ikonke check engine. Poza tym cena baaaardzo atrakcyjna jak na 550i.
  6. A gdzie się znajduje ten zawór upustowy? Nie widzę go tutaj https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DS61-EUR-12-2001-E39-BMW-530i&diagId=32_1176
  7. Błąd. Powinna być włączona cały rok.
  8. Nowak.1986

    e39 530d polift - lampy

    Mój stał tydzień i to jeszcze z siatkami biedronki jako zakrywka. Po prostu zaparkowałem przodem do krzaków i nie było nawet widać.
  9. Kolego mam identyczny problem. Co prawda bateria jest trochę za duża (mam M54TU30 a zamontowana jest 100Ah) ale i tak w teście 09 mam 13.5-13.7 V. U mnie słychać rolkę napinacza ale napięcie paska jest w normie. Po nowym roku będę wyciągał alternator. I tu pytanie. Jak poznać, zużyty alternator lub regulator napięcia?
  10. Na zapłonie słyszę jak pompka chodzi. Może to pompa główna?
  11. Jakiś miesiąc temu pękł mi zbiorniczek wyrównawczy. Zamówiłem nowy Febi. Założyłem, zalałem płyn, odpowietrzyłem i tu pojawiło się moje zdziwienie, ponieważ otwór przez który wraca płyn do zbiorniczka jest wielkości główki od szpilki. No i przez ten otwór płyn się sączy a nie leci. Na początku roku gdy wymieniałem termostat pamiętam, że w starym zbiorniczku strumień płynu był jak u zdrowego mężczyzny po paru piwach. Otwór też był o wiele większy. Poniżej udostępniam filmik który nagrałem po odpowietrzaniu. Temp na test07 96-97 stopni. Czy tak to powinno wyglądać?
  12. U mnie wchodzi 56l i ni grama więcej. Co to jest w prawym dolnym rogu? Pompka od Nivo?
  13. Generealnie to ja się pomyliłem. Moja butla też ma około 65l ale gazu wchodzi niecałe 56l.
  14. Jak możesz wrzuć zdjęcie tej butli bo jestem ciekaw jak to wygląda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.