Skocz do zawartości

DamianDlugi

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 545i
  • Lokalizacja
    Tychy

Osiągnięcia DamianDlugi

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Dzisiaj w koncu wymienilem tytułowa pompkę i wreszcie wieje ciepło z nawiewów. Pojawił sie niestety inny problem, a mianowicie wyciek z węża ktory dochodzi do pompki (ten co idzie od strony podszybia). Jak wymieniałem to widziałem, że jest tam oring, ktoś wie gdzie można taki kupić? Zakładam, że to on jest winowajcą bo saczy się na łączeniu z pompką. Z gory dzięki.
  2. Cześć, Z tego co się orientowałem to towar nie występuje na półce. W grę wchodzą jedynie jakieś customowe DP.
  3. Czy ktoś jest w stanie pomóc i dać znać z jakim momentem dokręcać śruby pokrywy skrzyni korbowej (pokrywy wanny) i kolektora ssącego w n62b44? Wymieniłem pokrywę wanny i przy okazji wąż z trójnikiem bo miał mikropęknięcie ale wyciek pozostał i nie wiem czy nie dokręciłem za mocno lub za lekko pokrywy... Ciężko namierzyć ten wyciek bo wylatuje około 200ml przy procesie wystudzania silnika (nie wcześniej niż 3 godziny po zgaszeniu) i przez minutę po odpaleniu zimnego (ale może to przez drgania spływa to co naciekło przez noc) Będę obserwował jeszcze i na pewno dam znać jak rozwiążę temat.
  4. Sprawa wygląda tak, że z silnika leje się dopiero jak się wychłodzi. Wczoraj po nocy podnoszę maskę i wszystko dookoła wanny zalane. Rozgrzałem silnik, płyn odparował i wszystko suche, ściągnąłem przepustnice żeby mieć lepszy widok i po 2 godzinach nadal sucho. Rano podchodzę do auta, a tam kałuża... Podnoszę maskę i wszystko zalane. Trójnik i wężyki suche. Wygląda mi to na wyciek z wanny, zwłaszcza, że lukaszpan opisał, że płyn tam wpływa po wychłodzeniu co u mnie sprawdzałoby się w 100%. Ktoś się orientuje czy jest opcja zakupu samej uszczelki czy tylko w komplecie? Oraz drugie pytanie czy trzeba wyciągać pompę do wymiany tej wanny?
  5. Ten trojnik jest widoczny dopiero po sciagnieciu kolektora? Bo widzę taki trojnik przed kolektorem z wezykami plastikowymi o srednicy okolo 13mm ale on jest suchy.
  6. Witam, Odkopię kotleta ale mam problem z wyciekiem płynu. Jestem świeżo po wymianie słupka i co 100km muszę dolac 200ml. Żadnych wycieków nie bylo widac az do teraz. Zrobiłem jakies 500km czyli dolałem ponad litr i zaczęło kapać. Maska do góry i zauważyłem że płyn sobie leży tak jakby na tej wannie, a ze się go juz z litr nazbierało to zaczyna sie przelewać i kapać na ziemię. Zakladam, że to raczej nie rurka bo wtedy raczej ciekło by przodem, a nie zbierało sie na wannie? Pytanie czy jest coś pod klolektorem z czego może cieknąć? Czy może jest ryzyko uszczelki pod glowica ktora puszcza na zewnątrz i wylewa sie na srodek silnika? Z góry dzięki za pomoc.
  7. Cześć, Czy ktoś zna rozwiązanie powyższego problemu? Jestem świeżo po instalacji itd i niestety wyskakuje jak powyżej. Dodam, że INPA działa normalnie.
  8. Cześć, Objawy które opisujesz wskazywałyby na problem z układem zapłonowym. Warto zacząć od świec, a następnie skupić się na cewkach. Kolejność podyktowana kosztami. Masz LPG?
  9. Odgrzeje kotleta. Czy lepiej kupic nowy zamiennik czy probowac oryginalna uzywke?
  10. Sorki ze odgrzewam kotleta ale nie umiem znaleźć odpowiedzi na moje pytanie. Czy ktoś z Was się orientuję czy wyjście USB fakra HSD w radiu professional ma taki sam schemat pinów jak w powyższym screenie z blue combox czy inne? Ze względu na slaba dostępność wiązek fakra hsd chce sobie sam taka zbudowac. Materiały już mam i jeden kabel gotowy ale zbudowałem go na bazie schematu std fakra hsd i nie działa, a teraz widzę że złącze w blue combox ma inny schemat i zastanawiam się czy czasem radio nie ma takiego samego...
  11. Poprawiłem link. Byłem wczoraj ją pooglądać, niestety było już ciemno ale wstępnie uwagi są takie: + zawieszenie zwarte i nie wybite + koła i opony w dobrym stanie + klima i reszta elektryki sprawna + raczej brak poważnego dzwona (miernik pokazał troszkę szpachli na lewym tylnym nadkolu, plus prze lakierowany lewy przedni błotnik. Reszta włącznie z dachem fabryka) + silnik chodzi równo i wygląda na suchy + jeździ i hamuje prosto :) + akumulator wymieniony rok temu - gaz z niskiej półki (Valteki czerwone, zapomniałem jaki był reduktor, instalacja wrzucona pod maskę) - blacharka do roboty (ruda na nadkolach, masce i tylnej klapie) - przetarty fotel kierowcy (od wsiadania) - klamka kierowcy wyrobiona (nie wraca swobodnie) - przednia szyba wymieniana (brak historii) - ogranicznik prawych przednich drzwi skrzypi (prawdopodobnie do wymiany) Jeździ na Valvoline 10W40 i podobno od wymiany do wymiany bez dolewek Nie patrzyłem pod spód bo nie było warunków ale jakieś 15-20% jej wartości trzeba w nią wsadzić aby doprowadzić do dobrego stanu. Może ktoś ma jakieś uwagi patrząc po ogłoszeniu?
  12. Witam, Brat rozgląda się za e46 i trafiliśmy na taki oto model: http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-coupe-m52b25tu-titansilber-bbs-18-doinwestowana-prywatnie-ID6yF7JW.html Ktoś może go już oglądał lub może coś o nim powiedzieć? Pozdrawiam, Damian
  13. Witam, Brat rozgląda się za e46 i trafiliśmy na taki oto model: http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-coupe-m52b25tu-titansilber-bbs-18-doinwestowana-prywatnie-ID6yF7JW.html Ktoś może go już oglądał lub może coś o nim powiedzieć? Pozdrawiam, Damian
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.