Skocz do zawartości

aadam75

Zarejestrowani
  • Postów

    192
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O aadam75

  • Urodziny 18.06.1975

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    126p - CC700 - Fabia 1.4 - Golf Plus 2.0TDI - F11 525xd
  • Lokalizacja
    Gdańsk
  • Zawód
    inżynier

Osiągnięcia aadam75

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Miałem kiedyś taki przypadek. Przyczyną był zapchany EGR, który zablokował się w pozycji pełnego otwarcia i mimo kręcenia silnik nie dostawał poprawnej ilości powietrza. Silnik przy tym zaczął się najpierw dławić, potem po prostu zgasł. Musiałem zdjąć tą plastikową kopułkę z EGR, odblokować go śrubokrętem i rozruszać. Odpalił, dojechałem do domu, potem czyszczenie, a w finalnie akcja i wymiana w serwisie na nowy typ EGR. Twój przypadek może jest inny, ale zostawiam dla potomnych swój.
  2. Mam zdjęcia mojego auta ze zdjętym do malowania zderzakiem. Mam M-Pakiet pre LCi dokładany przez poprzedniego właściciela. Mam też system ochrony pieszych. Może tam dojrzysz coś przydatnego. Nie daję rady wstawić tu zdjęcia :| Pisz na priv, podeślę.
  3. U mnie stuki przy hamowaniu przy niskich prędkościach manewrowych powodowała lewa poduszka pod silnikiem. Po jej wymianie cisza.
  4. Poczytaj ten wątek https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=332345&start=15 i może jeszcze ten https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=391229 Może zbliży Cię to do rozwiązania tematu. Na koniec zapoznaj się z tym https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=132&t=398497
  5. Zajrzałem do wątku, bo kiedyś w F11 też miałem podejrzenie uszkodzenia maglownicy. Szukałem, wertowałem i wyszło że jest na to nawet akcja serwisowa. Jeśli są to tego typu stuki https://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?p=21838249 to BMW radzi żeby założyć dyski/przekładki, jak zwał tak zwał https://pl.bmwautoparts.net/pl/katalog/czesci/31_1330/0/54642 Sprawdzałem nawet koszt, to około 1000 zł. U mnie te stuki bardzo sporadycznie się pojawiały, najczęściej przy dużej wilgotności. Może w G30 też jest na to akcja tzw. PUMA 62105224.
  6. U siebie zrobiłem to w oparciu o pasek led koloru bursztynowego https://pl.aliexpress.com/item/4000657061000.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.4.ef861c245pyb0L&gatewayAdapt=glo2pol Prezentuje się to znakomicie, bo jest 120 ledów na metr. Zmieniałem tylko pasek w listwie, pozostałych podświetleń nie ruszałem. W celu ograniczenia mocy świecenia w szeregu zastosowałem rezystry ok 200 Ohm. Dział to już od ponad 2 lat. Regulacja jasności oczywiście jest również.
  7. Temat zakończony. Wypięła sie linka, tzw cięgno Bowdena z zamka. Nie wiem jak to możliwe samoczynnie, ale może jak kiedyś tam majstrowałem to nie wpiąłem jej prawidłowo. I tyle.
  8. Najprawdopodobniej część mechaniczna. Czy możliwe że linka się wypięła? W weekend będę to rozbierał, zobaczę. Przy okazji, otwieranie z grota podnosi i zamyka guzik blokady, ale drzwi pozostają zamknięte. Jakiś niespotykany przypadek.
  9. Wertując sieć w poszukiwaniu informacji, zastanawiam się czy we wsporniku klamki jest jakiś czujnik albo linka która daje sygnał na zwolnienie blokady? Nikt nie miał takiego przypadku? Nie chcę pakować się w niepotrzebna części. Liczę na wiedzę forum.
  10. Mam awarię przy przednich drzwiach kierowcy. Klamka zewnętrzna przestała reagować i otwierać drzwi. Klamka jest sprawna i ma Keyless, mam też dociągi i one również działają. Guzik od blokady manualnej również pracuje bez oporów i w pełni poprawnie. Klamka wewnętrzna otwiera drzwi bez problemu. Czy w drzwiach jest jakiś czujnik samej klamki zewnętrznej, bo to wygląda jakby sama klamka była odseparowana od samego mechanizmu zamka drzwi. Błędów nie mam, sprawdzałem BTool. Co radzicie, gdzie szukać. Z rozebraniem tapicerki nie ma problemu, ale czego szukać? Dwa lata temu wymieniałem cały dociąg samodzielnie.
  11. Czy na mój pojazd jest może jakaś akcja ? WBAXB91070DW45343. Proszę serdecznie o sprawdzenie.
  12. Ja też zaczynałem od samej uszczelki, bo ciekło na DPF, niestety nie pomogło i skończyło się na nowej pokrywie VAICO, i jest ok, od ponad roku. A przy okazji wykonałem czyszczenie DPF i niestety została użyta stara obejma i pojawiły się spaliny. Jak więc widać nowa uszczelka i obejma za DPF "must be"
  13. aadam75

    Maty przednich foteli

    tu wątek, obszerny https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=240772
  14. Wymieniałem rok temu na ten zamiennik. Zrobiłem 16tys i sucho. Mechanik potwierdza, że inni tez zadowoleni.
  15. Ja używam z powodzeniem takiego zestawu plus&play. Na Ali jest dużo możliwości zakupu. Montaż bez cięcia kabli i zostaje oryginalny wyświetlacz i menu. Pracuje bardzo stabilnie. https://pl.aliexpress.com/item/4000752316949.html?gatewayAdapt=glo2pol&spm=a2g0o.9042311.0.0.dcd45c0fmlTNVs
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.