Skocz do zawartości

Kuj0n

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 356
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Kuj0n w dniu 17 Lipca 2023

Użytkownicy przyznają Kuj0n punkty reputacji!

3 obserwujących

O Kuj0n

  • Urodziny 24.12.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 LCI 320xdA 220hp@480Nm + xHP Stage2
    było E91 320dA + xHP Stage3
  • Lokalizacja
    Poznań

Ostatnie wizyty

705 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kuj0n

  1. Wycisnąć to wielkie słowo. Powtarzalnie 220KM, ale jak się dobrze schłodziło IC to było praaaaaawie 230KM, wiadomo jak to na hamowni... No ale nie o moc tu chodzi a o niutki, doszło prawie 100Nm i dupohamownia bardzo zadowolona. IC w B47 F3x jest taki sam jak w B57. Rozrząd wymieniony przy 215tys. km. Mój przyjechał z Austrii i w niecałe 2 lata miał nalatane 130tys. km, więc nawet jak miał wymieniany olej co 30kkm to nie był dla mnie wyznacznik to motogodzin nie było aż tak dużo. Dla mnie, to nie była wielka różnica czy ktoś jeździ 50km/h i wymienia olej co 15tys czy jeździ 100km/h i wymienia co 30kkm. Czas pracy ten sam. Nie brałem uwagę, tego czy ktoś ładował 200km/h bo to 2 litrowy a nie 3 litrowy diesel.
  2. I co teraz, jak zrobiłem 100 tys. km na oleju który nie ma aprobaty BMW....
  3. Moje B47 ma już prawie 250 tys. km z czego od ponad 120tys. km jest po programie. Jak to jest wyżyłowane to co z VW który z 2.0D w serii ma 240KM a w stage 1 robią z tego prawie 300 😄
  4. Sprawdź jakie będzie napięcie jak w czasie jazdy odpuszczasz gaz i zacznie się "odzysk energii".
  5. Jak masz wyświetlacz to sobie wyskaluj i druknij 🙂
  6. Kuj0n

    9E37 PDC

    Napisałem Ci - błąd wskazuje na czujnik przedni lewy - czujnik albo przewód.
  7. Kuj0n

    9E37 PDC

    Czujnik przedni lewy. Jeden niesprawny i całe PDC nie będzie działać. Kiedyś jak zaczął mi padać jeden czujnik to rano (na zimno) nie działał a już po południu śmigał normalnie.
  8. W xhp można przenieść licencję na nową skrzynię tylko trzeba najpierw odinstalować to ze starej i zmienić VIN.
  9. Ciężko ocenić coś z filmu. Z zewnątrz nic nie słychać ale w środku chyba słychać, że coś się "obija". Jaki przebieg?
  10. P&p czyli demontujesz z całym korpusem, montujesz nowe i nie musisz przerabiać instalacji 🙂 Panel do wymiany i kodowanie, bo lusterka fotochromatyczne sterowane są po LINbusie.
  11. Tak, lewe jest p&p. U mnie fabrycznie jest tylko lewe fotochromatyczne. Natomiast do prawego jest do dołożenia tylko jeden przewód (nie wiązka) - żal tego nie zrobić 🙂
  12. Po małej linii oporu wymienia się całe lusterka. Dokładania dodatkowego przewodu do prawego lusterka i tak nie ominiesz. Panel na drzwiach też musisz zmienić.
  13. Zauważyłem problem z przekierowaniem ze starego forum. Jak się wpisze w google np. hasło bmw klub e90 jakiś problem To z linku który się kliknie następuje przekierowanie ale na adres https://www.bmwklubpolska.pl//forum/forum/53-e90-e91-e92-e93/ po "pl" są dwa ukośniki a powinien być tylko jeden. https://www.bmwklubpolska.pl/forum/forum/53-e90-e91-e92-e93/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.