Skocz do zawartości

Ericsson100

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2006, e60 530xd

Osiągnięcia Ericsson100

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mam nie sprawny egr, jak prawidłowo i bezpiecznie się go pozbyć? Czy wystarczy samo wypiecie podcisnienia? A także jak go samodzielnie wyłączyć w sterowniku? Mam narazie wypiete podcisnienia i świeci się check control. Programy jakie posiadam to inpa i ista a także dis ale nie wiem czy działa.
  2. Z biegiem czasu i doświadczenia polecasz jakąś inną turbinie czy pozostać przy sprawdzonym przepisie z hybryda GT2260V?
  3. Witaj, jak sie auto sprawowalo na setupie z pierwszego postu, zaczynajacego temat ? Ile jezdziles, zalezy mi troche na zywotnosci ale tez na tym zeby bylo mocne 300 koni :) Z tego co wyczytalem mamy takie same auta, czy oprocz turbiny cos grzebales w wydechu? Mam dpf i jest w dobrym stanie i rowniez chce go zostawic i nie wycinac za bardzo tlumikow zeby nie bylo glosno. Co myslisz o wlozeniu wtryskow z 535 ? EGR miales wtedy dzialajacy ?
  4. Kupilem 90Ah :) Teraz mam nastepne pytanie, mam kabel do OBD2 lecz nie moge sie polaczyc z autem - wedlug rozkodowanego bledu programu wychodzi ze musze kupic koncowke pod inna linie. Pytanie teraz, jaka w samochodzie jest zastosowana linia OBD, sprawdzalem styki w kostce i mam w :1,4,5,7,8,16. Samochod z listopada 2006 roku czy to KK-L ?
  5. Jezeli zaloze wiekszy akumulator niz jest obecnie to bedzie konieczne wprowadzenie danych oprocz zmiany akumulatora na nowy to takze na wiekszy ? Czy jest to trudne do wykonania i mozliwe za pomoca urzadzenia i programu diagnostycznego Delphi (podrobka) ?
  6. Witam, od dłuższego czasu rozglądam się za sprzętem do diagnostyki do swojej e60. Sprzęt będzie używany amatorsko głównie pod BMW. Czy ktoś ma porównanie na tą chwilę po nowych aktualizacjach do np inpy bądź do replik sprzętu Delphi i autocoma? Te ostatnie wiem że wszystkie auta obsługują ale mi zależy na tą chwilę na BMW. Jaki jest koszt oryginalnej aplikacji i czy ona jest przypisana do jednego urządzenia? Czy po resecie systemu utrace pełna wersję aplikacji?
  7. Witam, potrzebuje kupic nowy akumulator obecny (orginal) posiada dwa numery : 61 21 8 381 764 61 21 8 381 765 Na akumulatorze jest napisane dodatkowo 90Ah/720A Wpisujac numery tego akumulatora w google wychodza zamienniki np Bosch o pojemnosci 100Ah, dodatkowo przegladajac katalogi BMW ( po vinie) w zaleznosci na jakiej stronie, wychodza mi rozne, zwykle od 90AH do 115AH oraz AGM od 70-85AH. Jaki wybrac akumulator 90Ah jak na etykiecie orginalu czy 100Ah, bo szczerze zglupialem i nie wiem o co chodzi? Dodam ze auto jest z listopada 2006 roku z dosc bogatym wyposazeniem i wydaje mi sie ze 90Ah przy 3 litrowym dieslu i dosc duzym wyposazeniu jest on delikatnie za maly.
  8. Witam, mam problem z e61 z 2007roku. Z początku wyzerowalo godzinę i datę, na drugi dzień po 2/3 minutach alert o słabym akumulatorze i odcięcie prądu po wyłączeniu z start/stóp silnika(kluczyk dalej w stacyjce, zaswiecone postojowe i włączone radio). Chcąc sprawdzić pojemność akumulatora przed zakupem zajrzałem delikatnie pod osłony, przejechałem 3km do sklepu motoryzacyjnego w celu zakupu nowego akumulatora i nie miła niespodzianka. Centralka nie reaguje, ani zamknąć samochodu ani otworzyć bagażnika z pilota. Sprawdziłem bezpieczniki w schowku i bagażniku wszystkie są w porządku. Lecz znalazłem przetarty lecz cały kabel pod prawym zawiasem (stojąc od tyłu samochodu) koloru NIEBIESKO-ZIELONEGO. Od czego dokładnie ten kabel jest? Co jego zwarcie mogło uszkodzić?
  9. Podlaczylem sie pod komputer wyszedl blad zwiazany z EWS wyglada na wczesniej wspomiane kody. Czy ktos moze ma namiar na osobe, warsztat ktory moglby ten problem rozwiazac woj. Małopolskie-krakow i okolice ? Z dojazdem pod dom :(
  10. Wspomniane kody tycza sie "polaczenia sie" kluczyka z imo?
  11. Jest to mozliwe w domowych warunkach? Moglbys mi wyjasnic jak to zrobic?
  12. Akumulator wyciaglem i jeszcze raz naladowalem. Oczko zielone napiecie ok 13.6v. Po wlozeniu akunulatora do auta wciaz nie moge odpalic. Rozrusznik kreci zwawo a silnik sie nie odezwie. Wyskoczyla kontrolka miedzy zegarami z samochodem na podnosniku. Natomiast po przytrzymaniu check wychodzi komunikat o ustawieniu daty i godziny ale to chyba normalne po wyjeciu akumulatora na dluzszy czas. Gdzie szukac winy?
  13. Akumulator doladowalem bo myslalem ze to wlasnie jego wina. Ale wciaz to samo kreci zwawo rozrusznikiem ale silnik nie odpali. Sterownik znajduje sie w widocznym miejscu po zdemontowaniu filtra kabinowego.podszybia? Przedmuchac sprezonym powietrzem i wd40?
  14. Witam. Posiadam bmw e60 530xd z grudnia 2006 roku o przebiegu 272tys. Samochod nagle przestal odpalac. Rozrusznik kreci ale nie zapali. Po kolejnych probach wyskoczyl komunikat o awari napedu i dsc. Samochod do tego momentu sprawowal sie dobrze. Zadnych szarpniec stukow przed ta awaria. Czego moze byc to wina? P.S. W momencie zakupu samochodu udalem sie na przeglad przedzakupowy do aso. Poinformowano mniw tam o zblizajacej sie wymianie oleju w skrzyni rozdzielczej mialem to zrobic w przyszlym miesiacu. Od moemntu zakupu zrpbilwm ok 4tys km. Czy to moze byc cos zwiazane wlasnie z ta skrzynia rozdzielcza?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.