Skocz do zawartości

Riski3Run

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E87 116i 2008

Osiągnięcia Riski3Run

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam! 2 lata temu miałem taki problem i wymieniłem elektrozawór i problem zniknął Teraz coś znowu wywala o vanosie. Mianowicie błąd 2A82 z INPY. Pora wymienić teraz drugi elektrozawór czy tym razem to już coś innego? Proszę o pomoc.
  2. Dzięki, dzięki @maniek21112 Solenoid zamówiony oryginał wraz z nowymi uszczelkami. Za parę dni będzie w NL to zamontuję i dam znać czy problem zniknął.
  3. Witam forumowiczów. Pojawił się problem z moją "jedynką" Potrzebuję porady. Komputer (INPA) ostatnio pokazywała błędy 2A87 oraz 2A99. Troszeczkę poczytałem na necie itd więc zrobiłem tak: - wykręciłem oba eklektorozawory solenoid (ssący i wydechowy) zostały wyczyszczone choć na brudne nie wyglądały,cykają pięknie pod 12V - zamieniłem je miejscami, zrobiłem około 50km wszystko git zero błędów. - następnego dnia rano jadąc do pracy po zrobieniu 50m wywala tryb awaryjny (ta ikona silnika z połową mocy) sam check engine nie wyskoczył.Auto normalnie jedzie nie brakuje mu mocy,nic nie stuka nie puka w silniku tylko sam fakt trybu awaryjnego niepokoi mnie. - po racy droga do domu i znowu awaryjny tryb - podpina pod INPA i scan - tym razem błąd tylko jeden mianowicie 2A98 Auto jest z 2008, oryginalny przebieg 127k (kupione i użytkowane w Holandii od 3 lat do tej pory) 1.6l 122km Podkreślam iż auto działa normalnie bez spadków mocy,szarpania czy czegokolwiek jakby nigdy nic. Co mam z tym fantem zrobić? Pchać się do serwisu BMW gdzie za zrobienie niby czegoś skasują od razu 1000eu czy próbować innych rozwiązań? Wymienić oba solenoidy na nowe? To coś zmieni? Tanie nie są przy okazji :( Ten błąd 2A98 to coś z wałem korbowym - brzmi groźnie... Nie wiem czy mogę jeździć tym autem bo nie chcę czegoś tam bardziej uszkodzić. Liczę na fachową radę. Dziękuję.
  4. Mam poustawiane w kompie COM1 oraz w pliku odb.ini też COM1 ale nadal nie pokazuje czarnego kółeczka battery oraz ingition... Co mam z tym zrobić? Jak wejdę gdzieś głębiej w INPIE np. Identyfication to wywala błąd couldn't find inpa configuration file script.eng WTF? Czyli w ogóle NIE mam połączenia pomiędzy kompem a autem.
  5. Podczas instalacji wybrałem COM1. W pliku odb.ini mam: [OBD] Port=Com5 Hardware=OBD RETRY=ON ;Tracelevel=0xFFFFFFFF ;Tracelevel=0xFFFFFFFF ;Tracelevel=0xF0000000 ;Tracelevel=0x0000FFFF ; Bit 0 = Funktionsaufruf ; Bit 1 = io Ergebnis ; Bit 2 = nio Ergebnis ; Bit 3 = Detailinfos ; Nibble 0 = readchar_wait ; Nibble 1 = main ; Nibble 2 = cmd ; Nibble 3 = obd ; Nibble 4 = send_and_receive_... ; Nibble 5 = read_telegram_... ; Nibble 6 = send_telegram ; Nibble 7 = SendData Nie wiem jak w kompie zmienić z Com5 na Com1 wtedy z powrotem edycja odb.ini :mrgreen:
  6. WItam! Jestem "nowy" :-) BMW mam od 10 miesięcy. Chciałbym troszkę podiagnozować swoją ale mam problem. Windows 7 - INPA 5.00 zainstalowana poprawnie: http://i67.tinypic.com/21cyryf.jpg Kabelek mam tzw.ODB2 z koncówką do kompa na USB. K+DCAN USB Interface (INPA Compatibile) Windows widzi chyba prawidłowo kabel: http://i67.tinypic.com/3ucz5.jpg Podpinając kabelek do auta i odpaleniu INPY nie pokazuje mi nic.Ani Ignition ani Battery... Przy próbie połączenia wywala error: http://i63.tinypic.com/iypetw.png Czyli coś "przeszkadza" w połączeniu. Ktoś coś wie na ten temat?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.