Skocz do zawartości

motorider7

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E61 530xD

Osiągnięcia motorider7

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Z tą kwestią temat wydaje mi się być ogarnięty . Skasowałem adaptacje , jest ok , vanosy poprawnie ustawione. Ale Panowie jest inny problem z którym również długo walczę. Podczas jednostajnej jazdy przy 1700-1800 obr auto przerywa / szarpie . Powyżej i poniżej lux malina. Druga sprawa zapewne z tym związana podczas próby odpalenia , zazwyczaj na gorącym silniku zdarza się że silnik odpali i zaraz zgaśnie , potem dwie próby nie odpali i za trzecim odpali i ładnie pracuje . Czujnik położenia wału zmieniany . Nie ma jakichkolwiek błędów . Nie wiem do czego ręce już włożyć . Wszystko już sprawdzone , kable , wtyczki , świece . Myślałem nad pompą paliwa bo ponoć te silniki nie mają filtra paliwa .
  2. Niby jeździ dobrze ale brak mu dynamiki . Wydaje mi się że skład mieszanki jest nieprawidłowy . Chce się dowiedzieć dlaczego ten pomiar jest poza skalą
  3. Witam serdecznie klubowiczów . Mam pytanie odnośnie wartości Vanos w n45 1.6 Benz 115KM. W jedynce zmieniony łańcuch rozrządu na nowy , silnik złożony na blokadach . auto ładnie odpala i równo pracuje . Brak błędów. Lecz po podpięciu do inpy , na wolnych obrotach nie podobają mi się wartości na wałku ssącym ( przekracza skalę i jest wykrzyknik ok 128 stopni ) . Dodam ponownie że silnik złożony na blokadach . Elektrozawory vanosow wyczyszczone , wtyczki również . Skąd taka wartość? Https://zapodaj.net/6c064a16afa5d.jpg.html
  4. Bardzo dziękuję ci kolego za pomoc . Nie wiedziałem że muszę diagnozować oraz szukać rozwiązania problemu . Jak znajdę powód podzielę się z wami . Miłego dnia
  5. Witam serdecznie. Tak jak w temacie . Autko e87 1.6 benzyna 2006 rok 115 KM. Autko raz na jakiś czas po odpaleniu zaraz gaśnie ( objaw jakby paliwa nie miał - nie włączała się pompka paliwa ) przy drugiej - trzeciej próbie odpali i przez kilka dni jest idealnie pali od strzała i jeździ spoko . Podejrzewam sterowanie pompą paliwa / przekaźnik . Ma ktoś rozpiskę przekaźników w tym modelu albo info czy jest jakiś moduł sterujący pompa paliwa .? Z tego co wyczytałem model mój nie ma filtra paliwa . Liczę na pomoc bo boje się że kiedyś może stanąć na dobre. Żadnych błędów typu check engine .
  6. no nie do końca . Bo być może jest to czysty zbieg okoliczności . Zmiana opon i awaria reduktora . Nie zawahałbym się stwierdzić ze to wina opon , ale dlaczego awaria i błąd występują nie od razu jak jade a po ok godzinie czy dwóch ? W zakrętach nie swieci się DTC . Poprostu ja tego nie pojmuje . Mógłbyś mi to wyjaśnić ? Skoro obwody te same i rozmiar a nawet ciśnienie to problem jest w budowie opony?
  7. Witam was . Autko e61 530xd Podpinam się pod temat . Kilka dni temu zmieniłem zimówki na nowe używane . Identyczny rozmiar ale inny producent . Nie wiem czy to jest problemem ale zaczęły się poszarpywania podczas jazdy aż do zatrzymania auta ( łącze to ze zmianą opon ) głównie na autostradzie aż wyskoczył błąd 55c3 . Opony nowe to contiwintercontakt 245/40 18 ( jak na tabliczce ) dwie przednie opony maja 6.5 a tylne obie 7mm wysokości bierznika . Rok produkcji ten sam . Sprawdzałem nastawnik reduktora i jest jak nowy a nie chce pchać się niepotrzebnie w remont reduktora. Mogą się robić takie heca po zmianie opon ??? Fakt stare Micheliny pilot alpin które zdjąłem miały taki znaczek jakby 4x . Taka jakby aprobata ze 4x4. Co wy na to ? Olej zmieniłem w reduktorze ( żadnych opiłków i syfu ) nie pomogło . Szarpania się zaczynaja przy wyższych prędkościach . Po miejscu jak jeżdżę to nie występuje
  8. Siemanko. Na wstępie chciałem pogratulować determinacji i sukcesu. Przeczytałem wszystkie strony tematu i obejrzałem fotki . Świetna robota . Ja bym sie nie zdecydował na coś takiego z braku czasu i odwagi . Naprawde Grubra Gruba robota :) no i oczywiście jak koledzy wyżej czekam na fotki :cool2: Pozdrawiam
  9. byłem właśnie przy aucie i wypiołem tą małą wtyczke od tej IBS - tam są 3 kabelki chyba i dalej nie odpalił. posprawdzałem troche bezpieczników i dalej nie pali. zerkne jutro jeszcze czy przy silniku czegoś nie urwałem . Co jeszcze nasuwa mi sie na myśl to autoalarm. bo auto ma fabryczny alarm i może on coś odcina ale zamykałem auto wielokrotnie i otwierałem również próbowałem zamykać i otwierać zamkiem i też nic . nie wiem gdzie jest centralka od tego alarmu
  10. Ale fajnie że sie tak złożyło i dałeś mi do niego namiary. Już napisałem do niego PW. teraz tylko czekać. Masakra co może sie dziać jak tylko człowiek wyjmie aku i wymieni rozrusznik. Auto zblokowane.
  11. Dzięki za rade. a z jakiego rejonu niemiec jesteście ?? Ja pod monachium mieszkam. Czytałem o tym kabelku i spróbuje go wypiąć. Sprawdze również bezpieczniki od pompy paliwa bo wszystko wygląda tak jakby nie dostawała paliwa.
  12. Witam serdecznie. Samochód bmw e61 530d 2007r polift Zaczne od opisania mojego problemu . w tamtym tygodniu zaczeły sie u mnie mrozy i rozrusznik coraz wolniej kręcił więc pomyślałem że aku. Wyjołem go z auta na kilka godzin , oczywiście naładowałem go ( nie był rozładowany ) zachodze do auta , wpinam wszystko i zonk dalej nie zakręci rozrusznikiem wiec co jest grane. Wziolem sie za rozrusznik i tu była przyczyna ( kompletnie zdarte szczotki ) zamówiłem nowy rozrusznik zakładam pięknie ładnie do auta próbuje odpalić i rozrusznik kręci jak szalony ale silnik nie odpala tak jakby był odcięty zapłon . Ręce opadają . Co mam zrobić ? Podobno że ta minusowa klema mogła coś poblokować a może coś zamarzło ? Jestem zrozpaczony . Jestem w niemczech i nie mam nikogo z kompem tutaj. Nie mam błędów a pomimo tego że rozrusznik kręci długoooo i szybko nie odpala. Pomóżcie Panowie. Wyczytałem gdzieś że w bmw zamiast czujnika wstrząsowego jest jakiś bubel pod klemą plusa przy aku i to odcina . Może to właśnie to padło ?
  13. Siema. Szukam Osoby z okolic Rabki , Myślenic , Kraków lub w strone zakopanego zajmującej sie kodowaniem Bmw , wgrywaniem Polskiego języka i Nowych map do Nawigacji professional . Bmw e61 2007 po lifcie. Samo kodowanie również wchodzi w gre.
  14. Spoko. Powiem wam Panowie że na tym telefonie tak bardzo mi nie zależy jak właśnie na tej zmieniarce . Jest tam miejsce w schowku bo patrzyłem tylko powiedzcie czy wystarczy kupić zmieniarke i wpiąć i bedzie hulało ? czy trzeba coś dodatkowego ? gdzieś na forum wyczytałem że za bezpiecznikami jest schowana wtyczka . Zamówił był sobie na allegro taką zmieniarke na 6CD z jakiejś e60/61 tylko żeby nie kupić złej. na co zwrócić uwage? przerabiał ktoś taki temat ?
  15. aha rozumiem. Szkoda że nie ma. a jest jakaś opcja żeby dokupić jakiś moduł czy coś żeby odpalić bluetooth ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.