motorider7
Zarejestrowani-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
BMW E61 530xD
Osiągnięcia motorider7
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
Witam. Z tą kwestią temat wydaje mi się być ogarnięty . Skasowałem adaptacje , jest ok , vanosy poprawnie ustawione. Ale Panowie jest inny problem z którym również długo walczę. Podczas jednostajnej jazdy przy 1700-1800 obr auto przerywa / szarpie . Powyżej i poniżej lux malina. Druga sprawa zapewne z tym związana podczas próby odpalenia , zazwyczaj na gorącym silniku zdarza się że silnik odpali i zaraz zgaśnie , potem dwie próby nie odpali i za trzecim odpali i ładnie pracuje . Czujnik położenia wału zmieniany . Nie ma jakichkolwiek błędów . Nie wiem do czego ręce już włożyć . Wszystko już sprawdzone , kable , wtyczki , świece . Myślałem nad pompą paliwa bo ponoć te silniki nie mają filtra paliwa .
-
Niby jeździ dobrze ale brak mu dynamiki . Wydaje mi się że skład mieszanki jest nieprawidłowy . Chce się dowiedzieć dlaczego ten pomiar jest poza skalą
-
Witam serdecznie klubowiczów . Mam pytanie odnośnie wartości Vanos w n45 1.6 Benz 115KM. W jedynce zmieniony łańcuch rozrządu na nowy , silnik złożony na blokadach . auto ładnie odpala i równo pracuje . Brak błędów. Lecz po podpięciu do inpy , na wolnych obrotach nie podobają mi się wartości na wałku ssącym ( przekracza skalę i jest wykrzyknik ok 128 stopni ) . Dodam ponownie że silnik złożony na blokadach . Elektrozawory vanosow wyczyszczone , wtyczki również . Skąd taka wartość? Https://zapodaj.net/6c064a16afa5d.jpg.html
-
E87 1.6 115KM gaśnie zaraz po odpaleniu . Nie zawsze !!
motorider7 odpowiedział(a) na motorider7 temat w E81, E82, E87, E88
Bardzo dziękuję ci kolego za pomoc . Nie wiedziałem że muszę diagnozować oraz szukać rozwiązania problemu . Jak znajdę powód podzielę się z wami . Miłego dnia -
E87 1.6 115KM gaśnie zaraz po odpaleniu . Nie zawsze !!
motorider7 opublikował(a) temat w E81, E82, E87, E88
Witam serdecznie. Tak jak w temacie . Autko e87 1.6 benzyna 2006 rok 115 KM. Autko raz na jakiś czas po odpaleniu zaraz gaśnie ( objaw jakby paliwa nie miał - nie włączała się pompka paliwa ) przy drugiej - trzeciej próbie odpali i przez kilka dni jest idealnie pali od strzała i jeździ spoko . Podejrzewam sterowanie pompą paliwa / przekaźnik . Ma ktoś rozpiskę przekaźników w tym modelu albo info czy jest jakiś moduł sterujący pompa paliwa .? Z tego co wyczytałem model mój nie ma filtra paliwa . Liczę na pomoc bo boje się że kiedyś może stanąć na dobre. Żadnych błędów typu check engine . -
Szarpanie przy przyśpieszaniu po zmianie felg na 21 cali
motorider7 odpowiedział(a) na Kondzior1995 temat w X5 (E70)
no nie do końca . Bo być może jest to czysty zbieg okoliczności . Zmiana opon i awaria reduktora . Nie zawahałbym się stwierdzić ze to wina opon , ale dlaczego awaria i błąd występują nie od razu jak jade a po ok godzinie czy dwóch ? W zakrętach nie swieci się DTC . Poprostu ja tego nie pojmuje . Mógłbyś mi to wyjaśnić ? Skoro obwody te same i rozmiar a nawet ciśnienie to problem jest w budowie opony? -
Szarpanie przy przyśpieszaniu po zmianie felg na 21 cali
motorider7 odpowiedział(a) na Kondzior1995 temat w X5 (E70)
Witam was . Autko e61 530xd Podpinam się pod temat . Kilka dni temu zmieniłem zimówki na nowe używane . Identyczny rozmiar ale inny producent . Nie wiem czy to jest problemem ale zaczęły się poszarpywania podczas jazdy aż do zatrzymania auta ( łącze to ze zmianą opon ) głównie na autostradzie aż wyskoczył błąd 55c3 . Opony nowe to contiwintercontakt 245/40 18 ( jak na tabliczce ) dwie przednie opony maja 6.5 a tylne obie 7mm wysokości bierznika . Rok produkcji ten sam . Sprawdzałem nastawnik reduktora i jest jak nowy a nie chce pchać się niepotrzebnie w remont reduktora. Mogą się robić takie heca po zmianie opon ??? Fakt stare Micheliny pilot alpin które zdjąłem miały taki znaczek jakby 4x . Taka jakby aprobata ze 4x4. Co wy na to ? Olej zmieniłem w reduktorze ( żadnych opiłków i syfu ) nie pomogło . Szarpania się zaczynaja przy wyższych prędkościach . Po miejscu jak jeżdżę to nie występuje -
Siemanko. Na wstępie chciałem pogratulować determinacji i sukcesu. Przeczytałem wszystkie strony tematu i obejrzałem fotki . Świetna robota . Ja bym sie nie zdecydował na coś takiego z braku czasu i odwagi . Naprawde Grubra Gruba robota :) no i oczywiście jak koledzy wyżej czekam na fotki :cool2: Pozdrawiam
-
E61 po wymianie rozrusznika i ładowanu aku nie odpala.
motorider7 odpowiedział(a) na motorider7 temat w E60, E61
byłem właśnie przy aucie i wypiołem tą małą wtyczke od tej IBS - tam są 3 kabelki chyba i dalej nie odpalił. posprawdzałem troche bezpieczników i dalej nie pali. zerkne jutro jeszcze czy przy silniku czegoś nie urwałem . Co jeszcze nasuwa mi sie na myśl to autoalarm. bo auto ma fabryczny alarm i może on coś odcina ale zamykałem auto wielokrotnie i otwierałem również próbowałem zamykać i otwierać zamkiem i też nic . nie wiem gdzie jest centralka od tego alarmu -
E61 po wymianie rozrusznika i ładowanu aku nie odpala.
motorider7 odpowiedział(a) na motorider7 temat w E60, E61
Ale fajnie że sie tak złożyło i dałeś mi do niego namiary. Już napisałem do niego PW. teraz tylko czekać. Masakra co może sie dziać jak tylko człowiek wyjmie aku i wymieni rozrusznik. Auto zblokowane. -
E61 po wymianie rozrusznika i ładowanu aku nie odpala.
motorider7 odpowiedział(a) na motorider7 temat w E60, E61
Dzięki za rade. a z jakiego rejonu niemiec jesteście ?? Ja pod monachium mieszkam. Czytałem o tym kabelku i spróbuje go wypiąć. Sprawdze również bezpieczniki od pompy paliwa bo wszystko wygląda tak jakby nie dostawała paliwa. -
Witam serdecznie. Samochód bmw e61 530d 2007r polift Zaczne od opisania mojego problemu . w tamtym tygodniu zaczeły sie u mnie mrozy i rozrusznik coraz wolniej kręcił więc pomyślałem że aku. Wyjołem go z auta na kilka godzin , oczywiście naładowałem go ( nie był rozładowany ) zachodze do auta , wpinam wszystko i zonk dalej nie zakręci rozrusznikiem wiec co jest grane. Wziolem sie za rozrusznik i tu była przyczyna ( kompletnie zdarte szczotki ) zamówiłem nowy rozrusznik zakładam pięknie ładnie do auta próbuje odpalić i rozrusznik kręci jak szalony ale silnik nie odpala tak jakby był odcięty zapłon . Ręce opadają . Co mam zrobić ? Podobno że ta minusowa klema mogła coś poblokować a może coś zamarzło ? Jestem zrozpaczony . Jestem w niemczech i nie mam nikogo z kompem tutaj. Nie mam błędów a pomimo tego że rozrusznik kręci długoooo i szybko nie odpala. Pomóżcie Panowie. Wyczytałem gdzieś że w bmw zamiast czujnika wstrząsowego jest jakiś bubel pod klemą plusa przy aku i to odcina . Może to właśnie to padło ?
-
Siema. Szukam Osoby z okolic Rabki , Myślenic , Kraków lub w strone zakopanego zajmującej sie kodowaniem Bmw , wgrywaniem Polskiego języka i Nowych map do Nawigacji professional . Bmw e61 2007 po lifcie. Samo kodowanie również wchodzi w gre.
-
Spoko. Powiem wam Panowie że na tym telefonie tak bardzo mi nie zależy jak właśnie na tej zmieniarce . Jest tam miejsce w schowku bo patrzyłem tylko powiedzcie czy wystarczy kupić zmieniarke i wpiąć i bedzie hulało ? czy trzeba coś dodatkowego ? gdzieś na forum wyczytałem że za bezpiecznikami jest schowana wtyczka . Zamówił był sobie na allegro taką zmieniarke na 6CD z jakiejś e60/61 tylko żeby nie kupić złej. na co zwrócić uwage? przerabiał ktoś taki temat ?
-
aha rozumiem. Szkoda że nie ma. a jest jakaś opcja żeby dokupić jakiś moduł czy coś żeby odpalić bluetooth ?