Skocz do zawartości

MefistoBoogie

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 328i Cabrio, 95'

Osiągnięcia MefistoBoogie

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Mam 5tyś. km po wymianie oleju - Valvoline MaxLife 10W40.. Stan bagnetu oleju jest ok. Już wcześniej miałem taki przypadek - myślałem że po wymianie ustąpi ale wrócił po czasie. Jadąc pod obciążeniem gdy dojeżdżam do świateł i wrzucam luz dzieje się jak poniższym filmiku.. https://youtu.be/fo6Lsaq0vwQ Co to może być? Po wymianie olejowej tego nie było przez dłuższy czas.. Moge wymienić sam filtr oleju? Może on się zapchał przez LPG?
  2. To była uszkodzona pompa paliwa. Została wymieniona i pali na strzała. Pewnie ze starości bo za mojej dekady jeżdżąc na LPG zawsze było przynajmniej 1/4 zbiornika. Można zamknąć.
  3. Cześć, Mam kolejny problem z moją E36'tką. Dwa tygodnie temu zakładałem nowe świece NGK VL20. Mam auto z instalacją LPG. Wymieniałem tydzień później czujnik wałka rozrządu bo auto przygasało dojeżdzając do skrzyżowań. Tym samym czujnik wału korbowego został oczyszczony. Zaprowadzając auto na wymianę czujnika miałem przygodę: ładowałem aku i po podłączeniu kiedy z pozycji zapłonu nr2 uruchamiałem rozrusznik prąd jakby "strzelił" i wszystko zgasło. Po namowie telefonicznej z mechanikiem oczyściłem styki i auto odpaliłem doprowadzając go do warsztatu. Dwa dni temu miałem taką samą przygodę planując jechać do pracy. Autko uruchomiłem po powrocie z pracy i znów chodziło. Po tej operacji 3H później podjechałem do znajomego. Silnik się nagrzał i przełączył na LPG. Dojechałem do niego i zgasiłem auto. Gadaliśmy 1.5H i po tym czasie auto nie do odpalenia. Rozrusznik kręci. Kiedy otwieram przepustnicę przy rozruchu pedałem nic się nie dzieje. Akumulator szybko kupowałem nowy. Nadal nic się nie dzieje. Z rury wydechowej czuć było paliwo. Pompe słychać kiedy kręcę rozrusznikiem. Próbowaliśmy brać samochód "na pycha" - zero efektów. Jakieś pomysły co to może być? Niestety na ten moment nie mam możliwości na diagnozę jak w przypadku czujnika wałka rozrządu.
  4. Potrzebowałbym czujnik wałka rozrządu do E36 328i z 95. Vin to ER55612. Zależy mi na oryginale.
  5. A jak miewa się mit, że należy symienić też od razu czujnik wału korbowego? Czy wymiana trefnego wystarczy..?
  6. Cześć, Przypadków jak mój jest wiele. Ale jednak mój jest nadzwyczajny. Mam E36 z motorem M52B28. Mam instalację sekwencyjną ale najpierw temat dotyczy benzyny. Sprawa ma się tak, że na starej przepływce która miała tylko jedną blaszkę z dwóch silnik chodził dobrze lecz miał w pewnym zakresie obciążeniowym lekkiego muła. Delikatne zadławienie. Wymieniłem spękaną gumę przepływki i zamówiłem inną używaną. Na starej przepływce i nowej gumie nadal występował ten sam efekt. Kiedy przełożę "nowy stary" przepływomierz to na zimnych obecnie faluje i gaśnie dojeżdzając do skrzyżowania na luzie. Podłączyliśmy do kompa i wykasowano błędy. Teraz wskakuje, że czujnik wałka rozrządu jest klepnięty. Może to być prawda skoro na wcześniejszej przepływce nie falował i nie gasł tylko lekko się zmulał? Jakie koszta mnie czekają?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.