Skocz do zawartości

GearMar

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Serwis BMW Regeneracja Napędów xDrive
    sklep z częściami do reduktorów
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Osiągnięcia GearMar

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. GearMar

    Śląskie

    Zapraszamy do Nas: https://goo.gl/maps/gnM4x6zZQVcqzutN7 http://gearmar.pl/dynamiczna-wymiana-oleju-w-automatycznej-skrzyni-biegow/ Wymiana w 6HP 1600zł brutto Wymiana w 8HP 1650zł brutto Stosujemy oryginalne miski, filtry i oleje ZF, żadnych tanich zamienników.
  2. GearMar

    Śląskie

    Witam Zapraszamy do Nas, ul. Św. Rocha 240 w Częstochowie. Skrzyniami rozdzielczymi zajmujemy się od ponad 6lat. www.gearmar.pl 519600519
  3. Nie jestem stażystą ;) posiadamy wieloletnie doświadczenie w regeneracji i naprawie reduktorów xDrive to co piszę piszę z doświadczenia warsztatowego. Nasze stanowisko jest kilka postów wcześniej. Myślę że rzeczowo jest wyjaśnione do czego służy zębatka a zwrot zerwać został użyty równoznaczne z wytrzeć.
  4. No cóż nie zarejestrowaliśmy się na forum aby prowadzić spory, każdy ma prawo do własnego zdania nasze jest powyżej. Pozdrawiam
  5. System xDrive współpracuje z wieloma innymi systemami w samochodzie takimi jak ABS, ESP... Komputer wysyła do nastawnika informację kiedy ten ma zapiąć napęd na 4 koła jeśli mamy uszkodzone sprzęgło w reduktorze napęd się "ślizga" komputer wysyła informację ponownie i ponownie z większą siłą i ponownie aż do skutku w końcu plastikowa zębatka nie wytrzymuje i się zrywa skrzynia ATC przestaje dzziałać. Zębatka metalowa mosiężna czy jaka by tam nie była nie "zerwie" nam się co powoduje dalszą degradację naszej skrzyni w skrajnych przypadkach powoduje to blokadę łańcucha, uszkodzenie części stałych reduktora - oderwie się kawałek metalu i sieje spustoszenie... zagrażając nam i innym uczestnikom drogi. Jeśli mamy warcie np w radiu stosując mocniejszy bezpiecznik jakiś czas ono pochodzi aż w końcu spali się więcej ... gdyby BMW chciało tam zastosować metalową zębatkę to by ją stosowało jak np w nastawnikach do ATC 300. gdzie wyciera się ślimak ale to już temat na inny samochód.
  6. Witam serdecznie Jako sklep i serwis napędów xDrive cieszymy się, że nasze materiały są wykorzystywane w pozytywny sposób, tak jak kolega papik napisał wymiana oleju czy zębatki w nastawniku nie naprawi skrzyni rozdzielczej. Cena tutaj przytoczone jest ceną detaliczną jednakowoż za 1800 pln regeneracja/naprawa reduktora na nowych częściach jest nierealna. Nie wierzcie też w bajki, że wymiana tylko części komponentów zapewni Wam komfortową jazdę otóż nie. Wymienić trzeba wszystko co ulega zużyciu pomimo, że w dniu naprawy może jeszcze wyglądać "dobrze i pochodzi". Jesteśmy warsztatem z wieloletnim doświadczeniem codziennie mamy do czynienia z reduktorami ATC. Taka mała konkluzja nie wierzcie w bzdury w mosiężne zębatki w nastawniku ... zębatka jest plastikowa po to aby uszkodzony napęd ją zerwał zębatka ma działać jak "bezpiecznik".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.