Skocz do zawartości

masiekrm

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520d

Osiągnięcia masiekrm

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Poproszę o sprawdzenie i u mnie C649307 Dzięki :cool2:
  2. Mam to samo, walczyłem z tym długo ale się poddałem. Podobnie jak wy nie mogłem znaleźć rozwiązania. Wymieniałem olej miskę, wszystkie możliwe adaptacje i nic nie pomogło. Szarpie 1-2, 2-1 nauczyłem się z tym żyć ale jakby to znikło to bym się nie pogniewał. U mnie dodatkowo powstały duże luzy prawdopodobnie w dyfrze. Gdy jadę na 1 lub 2 np w korku gdzie puszczam gas i dodaje auto wali kangurki. Jak zmianę biegów mogę przeżyć tak to mnie strasznie irytuje. Gdy auto jest na podnośniku i kręcę kołem to muszę zrobić około 180 stopni zanim "pociągnie" wał. Wracając do szarpnięć skrzyni to uważam że w aucie tej klasy i za tą kasę problem nie powinien występować, jeździłem starym Volvo i tam zmiana biegów była praktycznie nie wyczuwalna
  3. witam koledzy! aplikacji używam od dłuższego czasu i sprawdza się świetnie! moje pytanie do was i do admina czy 14% otwarcia EGR na jałowym i 30/40% przy 2-3 tys obr. jest normalne?? na zgaszonym pokazuje 2%. i jak ta wartośc jest mierzona ?(n47) dodam ze nie moge juz wypalic dpf w nastepnym tyg wymieniam na nowy. cisnienie wsteczne na jałowym 60 bar
  4. Czy orientuje się ktoś czemu u mnie są takie wskazania?
  5. A wiec i mnie aplikacja działa wzorowo. Podłączona na Carly 2 gen. Muszę przyznać ze łączy się szybciej niż ori Carly for Bmw. Nie zerwało mi połączenia ani razu z Carly to 50/50. Nie wiem tylko co to jest ta wartość powietrza u mnie stanowczo za mało. Tego nie rozumiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.