Skocz do zawartości

krasnalak

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F11

Osiągnięcia krasnalak

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Z racji braku czasu dopiero teraz mogłem je przeczytać. Temat z jakości wykonania zszedł trochę w kierunku typowego hejtu. Jeżeli ktoś chce / może pozwolić sobie na zakup auta z biedniejszym wyposażeniem to jest to jego indywidualna decyzja. Niestety opinie o strzelających deskach, skrzypiących fotelach- komfortach nie napawają optymizmem. Chodź bardzo nie chcę, auto tak czy inaczej zmienić muszę. Słabe jest to, że zamiast ekscytacji towarzyszącej zakupowi auta postrzegam to jako duży problem który mnie stresuje. Kupując mam świadomość, że wydaję kupę pieniędzy na jakościowy BUBEL. (Oceniam tylko jakość wykończenia wnętrza - do mechaniki nie mam żadnych zarzutów). Z racji tego, że mam z tym skrzypieniem obecnie bardzo duże problemy (auto skrzypi całe podczas zmiany kierunku jazdy) to wiem, na co zwrócić uwagę. W moim przypadku w ASO nie byli w stanie naprawić problemu. Odbyłem jazdę testową autem skonfigurowanym na minimalnie poniżej 5 z przodu - M550d. Niestety tapicerka drzwi skrzypi już przy otwieraniu drzwi. Słaba jakość wykonania wnętrza to nie tylko problem w BMW. Cała niemiecka ekipa ma to samo- Mercedes i Audi również. Na jeździe testowej A7 sprzedawca zachwalał jakość spasowania i mówił, że u nich takich problemów nie mają. Mówiąc to nacisnął konsole przed pasażerem, dźwięk był mocno słyszalny... i nagle nastąpiła niezręczna cisza. :lol: :lol: Póki co wstrzymam się z zakupem tak długo jak to możliwe czyli do października- listopada. Dziękuję jeszcze raz wszystkim za odpowiedzi! :wink:
  2. Witam wszystkich forumowiczów. Przyszedł u mnie czas na zmianę samochodu. Kieruję się do was z prośbą o pomoc Po wielu fajnych autach tej marki F11 bardzo mnie rozczarowała. Jakość materiałów wewnętrznych jest tragiczna. W moim egzemplarzu podczas jazdy wszystko skrzypi. Nie muszę niczego nawet naciskać. Wystarczy, że zmienię kierunek jazdy a skrzypią oba fotele, cały kokpit, boczki drzwi... na fotelu kierowcy słyszę nawet plastiki z bagażnika. W dodatku układ kierowniczy w porównaniu do poprzednich aut jest tragiczny. Autem wiecznie trzeba kontrować, totalny brak wyczucia. Czarę goryczy przelał wyjazd do Albani, gdzie auto przy 37 St. nie chciało odpalać bo było zbyt gorąco i nie widział kluczyka. Powiedziałem sobie, że jest to moje ostatnie auto tej marki... ALE Po obejrzeniu ponad 40 samochodów nic nie podoba mi się tak jak G30. To auto na pierwszy rzut drugi i trzeci rzut oka odpowiada wszystkim moim potrzebom. Jednakże chciałbym ustrzec się przed kupieniem bubla za 300 tyś zł. Czy moglibyście podzielić się waszymi opiniami na temat jakości wykonania tego samochodu? Czytałem już posty o skrzypiących deskach itp. Obejrzałem sobie również kilka używek w internecie i da się zauważyć, że skóry z autami przebiegu 3-10 tyś km są już zniszczone. Uczucie, że wydałeś nie małe pieniądze na auto, które skrzypi gorzej niż ford toyota czy citroen, to uczucie jakbyś dał się wydymać na własne życzenie. Będę wdzięczny za opinie aktualnych użytkowników.
  3. Miałem to samo przy poprzedniej po zakupie. Ponoć zawsze jak jest woda idzie przekaźnik w bagażniku- sam kompresor nie zawsze więc zacznij od przekaźnika. U mnie się skończyło na wymianie jednego i drugiego obydwie używki na allegro i dało radę przez kolejne 80 tyś km. Później sprzedałem auto. Koszt tej zabawy to u mnie było 700 zł z robotą- niektórzy chcieli od 2 tyś wzwyż. P.S. Ja swoim autem zrobiłem 400km jak tył leżał i nic mu nie było.
  4. Kabel który odpinam i wpinam żeby odpalić na zdjęciach w linku. Dzisiaj zauważyłem, że jest trochę zaśniedziały więc po pracy go wyczyszcę. https://drive.google.com/open?id=0B1nn4Pwi4gCUOXJvLURfVUFIQ1E
  5. Panowie jakiś miesiąc temu padł mi akumulator bo auto trochę stało, wyjąłem go do ładowania i wsadziłem z powrotem. Przez 3 tygodnie wszystko działało a teraz mam regularne problemy z odpaleniem. Wciskam start a rozrusznik ani drgnie. Żeby auto odpaliło muszę odpiąć gruby kabel który jest przy plusowej klemie i podłączyć, wtedy działa od razu. Pytanie czy przy każdym odpięciu aku trzeba je adaptować? Czy może to być objawem niezaadaptowanego akumulatora?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.