Skocz do zawartości

tylu

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i touring 1999

Osiągnięcia tylu

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Pacjent M52TUB25 jestem po rozmowie z warsztatem i zaproponowali mi : Co o tym myślicie ?
  2. nie idzie wykasować , błąd nadal zostaje . sprawdziłem napięcie na wtyczce i wynosi 13,8v - czyli przeplywka do wymiany >?
  3. Chciałbym poprosić kogoś obeznanego w inpie aby przejrzał te screeny i powiedział czy wszystko jest w porządku :] Robiłem również test przepływki i chyba nie działa - po odpięciu nic się nie zmieniło , po podpięciu spowrotem również Edit ;;/ wykonałem test drugi - tym razem po odpięciu silnik zmienił troszkę prace a po podłączeniu auto zgasło
  4. Witam , mam znowu problem z beatką a raczej przepustnicą ... otóż odpalam dziisiaj auto a tu zaraz po dodaniu gazu zapala sie ASC i silnik wchodzi w tryb awaryjny . auto po dodaniu gazu wchodzi na 2,5 tys obrotów , chwile na nich stoi i potem powoli przebija sie w gore z obrotami ale to jest dramat :cry: czyzby znowu uszkodzony potencjometr przepustnicy ? Inpa pokazuje : Jakis miesiąc temu mialem prawie identyczny problem z przepustnicą i wymieniłem ją na używke , czyżby używka teraz padła ? :mad2: Co najdziwniejsze niby to samo ale troche się różni no bo wtedy zapalało mi sie EML I ASC , teraz samo ASC . Wtedy auto nie chciało nawet wejść na obroty , gdy próbowałem go gazować to obroty skakały do 2 tysięcy i spadały do 600 - 700 a teraz wchodzi mi do 2,5 tysi i po chwili wbija na większe . Autem cięzko w tych warunkach sie jedzie no bo slabo reaguje na pedal gazu + nie ma kontroli trakcji więc ciagle wpadam w poslizg ...
  5. Możesz inpe z mojego chomika pobrać , spolszczona pod win7 z instrukcją instalacji
  6. tylu

    adaptacja inpa

    no nie mogę nić znaleźć przez szukajkę.. wpisywałem adaptacja przepustnicy inpą ale nic konrętnego mi nie znajduje .. Mam problem z falowaniem obrotów po wymianie przepustnicy i wywala mi takie błędy próbowałem zrobić adaptacje przez silnik->m52 new-> error ->adaptation ale tam jakby jest "ogólna" adaptacja .. jestem nowy w inpie
  7. jak zrobic adaptacje inpą przepustnicy i pedału gazu ?
  8. tylu

    e39 - 523i błędy inpa

    ten błąd cylindrów mógł być spowodowany tym ze zgasiłem auto i chciałem je ponownie odpalić aby zobaczyć czy zniknie i mi nie odpalił wtedy . przy kolejnym kręceniu zaskoczył .
  9. tylu

    e39 - 523i błędy inpa

    Jutro sprawdze wąż od odmy i dam znać
  10. tylu

    e39 - 523i błędy inpa

    błąd znowu wyskoczył , tym razem dało więcej błędów w inpa + silnik miał nierówne obroty i samochód drżał cały . obroty skakały gdzieś w granicahc 500-1000 obr/m
  11. tylu

    e39 - 523i błędy inpa

    witam , wywaliło mi dzisiaj check control i po podlączeniu do kompa inpa pokazała takie cos: pomoze ktos rozkodować ? czy sondy lambda wariują ? Silnik mimo to pracował nadal dobrze i nic sie nie działo to wykasowałem błędy i narazie jest ok i od razu te błędy ktoś mi może przetlumaczyć ? dotyczy to poduszek airbag - cały czas mi sie palą na desce rozdzielczej
  12. tylu

    [E39] 523i - piszczenie hamulca

    Czyli zmiana klocków powinna pomóc ? tarcz chyba już nie bede musiał też zmieniać ?
  13. Cześć wam , mam problem z hamulcem w tylnim prawym kole .. sprawa wygląda następująco : Kupiłem bawarke z miesiąc temu i pan powiedział że klocki i tarcze są nówki ( klocki bosha , tarcze nie wiem ) bo mają przejechane jakieś 700 km. Po przejechaniu zgłosiłem mu ze jedno koło "piszczy" przy hamowaniu ale tylko przy małych prędkościach tzn gdy chce się już zatrzymać , albo przy zwolnieniu do świateł , do skrętu , ogólnie jak mam małą prędkość i przychamowuje ( przy wyższych prędkościach klocek się nie odzywa ). Powiedział że najwyrazniej klocek musi sie dotrzeć jeszcze i po czasie powinno przejść - nie przeszło po przejechaniu juz 3 tyś km . Piszczy tak że całe osiedle mnie slyszy i jest to nie do zniesienia . Byłem u mechanika żeby sprawdził to piszczenie ale on powiedział że tarcze i klocki rzeczywiście są w niezłym stanie, i wszystko jest tam okej . Mowi ze klocki potraktował grubym papierem ściernym a tarcze jak dobrze pamiętam też jakoś tam czyścił ( odtłuścił czy coś ) i rzeczywiscie pomogło - na dwie godziny . i znowu piszczenie wrociło . Co robić ? Czy to wadliwy klocek ? Czy może poprzedni właściciel za bardzo przycisnął klocki po założeniu i sie przypaliły ? No nie wiem nie mam pojęcia już. Niedługo umieszcze filmik nagrany z tego piszczenia . https://www.youtube.com/watch?v=SQAOMdFjK1s
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.