Skocz do zawartości

lukaseq1

Zarejestrowani
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318I 143KM, N43, 2008R

Osiągnięcia lukaseq1

  1. Na postoju podciśnienia w poduszkach nie ma, elektrozawór puszcza podciśnienie na poduchy powyzej 40km/h
  2. lukaseq1

    Poduszki silnika n47

    Witam Panowie, mam pytanie, może i glupie ale kto jak nie wy, kupilem w aso 2szt poduch pod silnik do n47, lewa i prawa sa takie same, z ciekawosci wrzucilem je na wage myc ze ważyła tyle samo no ale tak nie jest, różnica 8g , co ciekawe w pojawieniu się bulgotanie w środku. Jedna godzina ma date 30.03.22 a druga 29.03.23 Panowie co o tym myslicie?
  3. Corteco z 3.0d nue sprawdzają się, czuć mocne wibracje, wydanie 950 na ori pomaga
  4. lukaseq1

    Nagłośnienie

    A ja mam standardowe audio, gralo kiepsko, podlaczylem wzmak ground zero, sub jbl i jest bardzo dobrze, koszt nie duzy a rozpizdziel jest
  5. lukaseq1

    Drgania n47

    Ja mam podciśnienie z poduszek zepniete na stale, auto dziala jak powinno. Mowa o n47, mozna też podłączyć wężyki od elektrozaworu ja odwrot i tez powinno byc dobrze, jeżdżę tak ponad rok. Czemu tak jest ? Nie mam zielonego pojęcia
  6. Dzień dobry potrzebowałbym do e61 n47 1. Poduszki silnika 2. Oring wtryskiwacza 1 szt 3. Podkladka Uszczelniają pod wtrysk 1 szt 4. Odme
  7. Panowie ku... Ja juz rece rozkladam w e61 n47, nowe poduchy niby corteco lewa=prawa, na wolnych obrotach chodzi jak zetor, co innego jak podepne podciśnienie na stale tzn omine elektrozawór wtedy jest dużo lepiej, tak mysle może kupic nowe w aso ale krzycza 1050 zł a boje sie że będzie to samo, przecież te wszystkie poduchy wygladaja tak samo, mowa o n47 jak i m57
  8. Sprawdź czy masz dobrze podpiete przewody podciśnienia przy egr jak i poduszkach
  9. Silnik n47 rok 2008 oczywiście mowa o e61
  10. Witam, Panowie mam problem dotyczący podcisnienia poduszek silnika, wystepujące drgania na biegu jałowym jak i do 40km/h na luzie powyzej tej predkosci jest ok, wystarczy ze przełożę weżyki z podcisnienia na odwrót ktore przychochodza do zaworka podcisnienia i problem znika, poprostu nowe auto. Kupiłem nowy zawór myśląc ze stary poprostu jest popsuty i problem nadal wystepuje, kieruje sie schematem ze strony bmw store czyli przewod czerwony z boku czujnika a czarny z dołu i wtedy auto ma drgania jak dam na odwrót jest ok. Ktoś cos doradzi ?
  11. lukaseq1

    Koło pasowe corteco

    Moje corteco wizualnie wyglada jak z fabryki, dopiero po zdjęciu paska lata cale na boki co widac na moim filmie. Wlasnie zamowilem najtańsze jakie bylo dostepne czyli hart, gwarancja jest 2 lata także mam to w czterech literach
  12. No dobra Panowie a jak to sie ma do n47 gdzie jest jeden pasek ?
  13. lukaseq1

    Koło pasowe corteco

    No dokładnie tak. Ale ! Ja jeżdżę na corteco i nie chwalę bo to g... Musze wymienic i naprawdę nie mam pojęcia co kupic. Pewnie sa ludzie na forum którzy zakładali kola dayco albo skf lub jeszcze cos innego. Fakt faktem co bym nie kupil trzeba je kontrolowac co rok i w razie w od razu odsylac na reklamacje bo jak se przypomne jak to kazdy mi 2 lata temu doradzalal bierz corteco bedziesz zadowolony to mnie aż od srodka sciska ku...ca Pozdrawiam
  14. lukaseq1

    Koło pasowe corteco

    No to Pany jakie te kolo w koncu kupic ? Tylko tak ori mija sie. Celem do tak starego auta a corteco to gówno. Moze sasic a moze jeszcze lepiej hart ?
  15. lukaseq1

    Koło pasowe corteco

    W n47 jest jeden pasek do wszystkiego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.