Skocz do zawartości

luk_byd

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    2 943
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana luk_byd w dniu 24 Listopada 2023

Użytkownicy przyznają luk_byd punkty reputacji!

3 obserwujących

O luk_byd

  • Urodziny 18.07.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 320xd
    G21 318d MHD
    G30 LCI 530e
    G01 2.0xd
    F15 LCI 40e
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia luk_byd

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

73

Reputacja

  1. Nie, ale mogę zgłębić temat. Wstępnie widzę takie coś (to chyba z rynku USA): Z tego co widzę, jest inny moduł (muszę potwierdzić w katalogu części). W kodowaniu nie ma parametru 160/180/210 do 'wyboru'. Moze sie to kryć w czymś innym, lub po prostu trzeba zmienic bity - ale to już metodą prób i błędów. Jednakże prawdopodobne będzie też to że jest to zapisane w firmware - wtedy ew. wgranie od innej wersji? Z tego co widzę inne limity ma G30, a inne G20.
  2. To się zgadza, a pytałem o model samochodu, w którym to oficjalny dekoder pokazuje w taki sposób silnik. Nie spotkałem sie jeszcze po prostu 🙂
  3. Dekodery nie zawsze sobie radza, jak chcesz podaj prosze VIN na PW to zobaczymy jak to 'oficjalnie' wyglada.
  4. Ale miał na myśli aktualizacje modułu telekomunikacyjnego, a nie całego ID6 czy całego samochodu.
  5. Nie. XD5 to MildHybrid w którego skład wchodzi B47D.
  6. Aktualizacje robisz ISTA lub E-Sys. Musisz miec interfejs i laptopa
  7. Wiesz, max moc i max moment obrotowy to tylko chwilowe parametry. Ważne jest też ich przebieg...
  8. Spróbuj innty pendrive. Miałeś coś kombinowane z jednostką ?
  9. Co to znaczy 'główny' sterownik? Tak czy siak - nie pomoże.
  10. Nie czytałem całego postu, ale wydaje mi się że wiem o co chodzi. Najpierw musisz wyjąć szybe. Opuszczasz ją o 8-12cm i czymś płaskim ciękim - rozginasz blokadę szyby a następnie wyciągasz ją do góry. Musisz znaleźć foto szyby i sobie zwizualizować gdzie są te mocowania - pierwsza zajmie Ci 5 minut, kolejne będziesz robił w 15-30 sekund. Wtedy po zdjęciu boczka, będziesz mógł odkręcić ten czarny plastik, w którym jest podnośnik szyby etc. i dostać się do wnętrza drzwi. Na Twoim miejscu, raczej zaopatrzyłbym się jednak w nowy mechanizm klamki, bo to co wypadło, to raczej się 'odłamało'.
  11. Włączasz zapłon? Jakie masz ustawienia połaczenia? Jakie ustawienia w edibias?
  12. Wymieniłem osobiście te dwie szyby - około 5 minut pracy. 1500zł - no grubo 🙂 przecież to nawet drzwi nie trzeba otwierać, tylko szybe opuścić o 8-12cm. Kodowanie podnośników? Kolejny bullshit. Jedynie dodać opcje do VO żeby było po bożemu, nic więcej. Generalnie dokładałem w dwóch autach takie szyby i po pierwszej jezdzie myślałem że jest ciszej, ale później zwątpiłem szczerze mówiąc.
  13. Teoretycznie jakieś tam wsparcie jest - ale nie toczy się/nie gaśnie. Ale to teoretycznie - jestem w fazie testowania tego (patrząc po stopniu naładowania baterii).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.