Witam serdecznie! Po dogłębnych poszukiwaniach na forach, portalach aukcyjnych, kilku grupach na FB i kilku obejrzanych samochodach w końcu zakupiłem E46. Ciężko o zadbany model, ale udało się taki dorwać od użytkownika forum o tematyce E46. Auto nie bite i w wyjątkowym stanie blacharskim - jednakże lakier do poprawek. Silnik legendarne M57N o niewielkim dobrze udokumentowanym przebiegu 240tkm, bardzo ładny kolor wnętrza „natural Brown”, napęd na 4 koła, aktualnie automat, ale dawca na przekładkę do manuala już jest w drodze. Ogólnie to założyłem temat, gdyż szykuje się skromny projekt, ale o tym będę pisał bardziej na bierząco jak już się będzie coś więcej działo. Tak w skrócie to w planach jest zakupić jakieś felgi na lato alu, natomiast na zimę stal, gdyż mi się podoba i oczywiście 2 komplety nowych opon, jako że nie uznaję kupowania używanych gum :D . Wnętrze wystylizuję pod siebie, wleci pełen M-Pak, odświeży się lakier, zadba o technikalia, zrobi detailing wnętrza i zewnętrza itp. Nie będzie w tym projekcie gleby, customowych dokładek ani bicia rekordów mocy. Szykuje się zadbane skromne daily :) Aktualnie w trakcie zbierania części i przygotowań pod całkowite usunięcie drobnych nalotów rudej i zabezpieczenia przed pojawieniem się jakichkolwiek nawet najmniejszych purchli przez następne kilka lat. Wielu zdjęć na razie nie dodaje, jak E46 wyglada każdy wie. - Fotki zdecydowanie wlecą jak się będzie coś ciekawego działo :) Ale! ale! Żeby nie było tak nudno to taki mały teaser: Takie będzie audio, części już opłacone i zamówione, montaż we wrześniu :wink: @Mała aktualizacja 12.07: Kilka ogłoszeń parafialnych: - Poszukuje oryginalnych felg S135 lub S216 (R18 8j i 8.5j) w jak najlepszym stanie najlepiej srebrne. Opony już kupiłem tylko nie ma na co zakładać :D Model: Goodyear Eagle F1 Assymetric 6 - 225/40R18 i 255/35R18. Aktualnie według testów z kilku źródeł oraz opini użytkowników najlepsze letnie opony UHP dostępne w tych rozmiarach, poza średnim wynikiem testu na aquaplaning i nie najdłuższą wytrzymałością nie mają słabych punktów. A przy mojej krowie (Car audio i inne bzdety dodadzą ponad 100kg do już wysokiej masy startowej 1725kg) aquaplaning nie będzie znaczny. - Miałby ktoś namiar na sprawdzonego tapicera? Nie musi być tani, ma być dobry - najlepiej w okolicy Poznań, Bydgoszcz, Kraków, Mielec. Kupiłem sporty grzane w elektryce pod kolor, ale opis nie był do końca zgodny i trzeba by je poprawić. - Jest tu jakiś spec od zawieszeń? To co jest w oryginale można sporo usprawnić, ale bez gleby i betonu, zawias ma zachować duży skok i ładnie wybierać. Ewentualnie jakaś firma co by to ogarnęła, ale porządnie z wyliczeniem częstotliwości rezonowania, wzięciem pod uwagę zwiększonej masy, na nowocześniejszych rozwiązaniach technologicznych itp. Mam już pewną konfiguracje, ale chciałbym to zweryfikować przed zakupem. A z X-ami nie jest tak łatwo jak z RWD, brak opisów na forach, już nie wspominając o częściach ;) - I ostatnie na ten moment, potrzebowałbym kogoś, kto byłby w stanie wykonać taką operację:
Sporo części już się zgromadziło, terminy kilku operacji pouzgadniane u najlepszych doktorów na rynku. Poza ostatnimi dwoma podpunktami mam już wszystko zaplanowane, a trochę się tego zdążyło nazbierać. Myślę, że początkiem sierpnia projekt wejdzie w drugą fazę, bardzo aktywną fazę ;) Ciekawostka: Zanim wóz dojechał od zakupu z Częstochowy do Bydgoszczy to po drodze wyskoczył błąd skrzyni i w rezultacie nie dało się wrzucić wstecznego, aktualnie po postoju do przodu też już nie jeździ :roll: Natomiast klocki do wkładania manuala już czekają :)