Skocz do zawartości

SZPAQ89

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e91 318i

Osiągnięcia SZPAQ89

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Miałem e91 benzyna i choc samochód miał oryginalne 140k to też gałka cały czas drgała na luzie! To nie jest wina wybieraka! ten typ tak ma
  2. Cześć, robiłem test oleju w e91 LCI 2.0 benzyna Jeżeli chodzi o dolewki to przy Castrol Edge musiałem dolewać 1,5l między wymianami (co 15k) Przy Motul oraz Shell nie musiałem robić żadnej! Wychodziło na styk i cały czas podobne trasy były robione. Mam teraz F31 i używam tylko shell
  3. Ja sam sprowadzam samochody dla siebie czy znajomych, jednak sam sie nacialem.... w pazdzierniku zeszlego roku kupilem e91 z 2010r 318i 143km N43b20. Samochod serwisowany, jednakze po 2 miesiacach obrocila sie panewka. Musialem wymienic rozrzad, wal, korbowod itp. Za tym silnikiem niestety nie trafisz. Jesli kupicie ten silnik to zaplaccie mechanikowi i sprawdzcie rozrzad, bo prowadnice lancucha sa plastikowe i lubia sie lamac, a polamane kawalki laduja w pompie oleju.
  4. U mnie niestety obróciła się panewka. Powodem było zatkanie pompy oleju kawałkami plastiku, ktore odłamały się ze ślizgów z rozrządu partz zdj. https://zapodaj.net/86b41e1289a4c.jpg.html . Niespodziewałem się że rozrząd jest tak beznadziejnie skonstruowany! Ślizgi z łańcucha pompy tez uległy micro pęknięciom https://zapodaj.net/3045349702a6d.jpg.html Samochod ma przejechane oryginalnie dopiero 140tys i silnik rozpierdzielony.... https://zapodaj.net/b06b8c5c412c9.jpg.html
  5. U mnie niestety obróciła się panewka. Powodem było zatkanie pompy oleju kawałkami plastiku, ktore odłamały się ze ślizgów z rozrządu partz zdj. https://zapodaj.net/86b41e1289a4c.jpg.html . Niespodziewałem się że rozrząd jest tak beznadziejnie skonstruowany! Ślizgi z łańcucha pompy tez uległy micro pęknięciom https://zapodaj.net/3045349702a6d.jpg.html Samochod ma przejechane oryginalnie dopiero 140tys i silnik rozpierdzielony.... https://zapodaj.net/b06b8c5c412c9.jpg.html
  6. Witaj kolego, mam ten sam problem w e91 318i. Stawialem na kolo dwumasowe ale niestety okazało się że to raczej panewka. Silnik trzaska dopiero po nagrzaniu się. Jeśli naprawa będzie kosztowna tj. szlifowanie wału itp to chyba wymienię silnik..... Niestety tj urok nowych i nie trwałych samochodów.
  7. Witam Panowie, zmieniłem fachowca. Okazało się że wtryski są ok. Padła cewka, która spieprzyła nową świecę... wymieniłem wszystkie 4 cewki i świece z nowych bosch na NGK (bosch podobno jest nie zalecany do mojego silnika). Dziwię się tylko że tamten mechanik upierał się na wtrysku... niby cewki przekładał ale cały czas widział błąd. Wymieniłem również termostat bo w starym padła grzałka. Teraz samochód jeździ jak złoto. Co do trwałości podzespołów to jestem troche zawiedziony bo w e46 przez 4 lata zmieniłem tylko filtry i oleje a tutaj nawet sprzęgło po 140k siadło.
  8. Padł niestety wtrysk.... wtryski byly wymieniane przy 50k i przy 145k znowu padly
  9. Wystarczy pociagnac za listwę od gôry, tj. od dachu. Zaczepy powinny puścić bez problemu.
  10. Witam, koledzy mam pytanie, podczas jazdy auto zaczelo szarpac i zaczela migac kontrolka silnika. Podczas przyspieszania caly czas szarpal. Problem zniknal sam po okolo 10km. Mial ktos podobny problem?
  11. Widzialem juz ten schemat tylko nie widze w nim na czym sie to trzyma... Chodzi mi o te plastiki https://zapodaj.net/b9a4fe6d10c72.jpg.html Musze klape rozebrac od srodka czy rozbiore to po otwarciu szyby?
  12. Ale zbiera dobrze, gdzies od polowy
  13. Witam, mam pytanie, ktore mnie nurtuje od dłuższego czasu. Posiadam BMW e91 318i 143KM i podczas mocnego wdepniecia gazu obroty leca wyraznie w gore a dopiero za tym samochod przyspiesza. Jezdzilem wieloma modelami samochodow ale ani w dieslu ani w benzynie nie zauwazylem czegos takiego... Wrazenie jest takie jakbym przyspieszal na wpol wcisnietym sprzegle lub na automatycznej skrzyni biegow. Macie tez cos takiego? Ten silnik tak ma? Dzieki za odpowiedz Pozdrawiam
  14. Drodzy koledzy, mam pytanie, otóż po dokładnym umyciu samochodu BMW e91 touring i otwarciu szyby bagażnika zauważyłem w dolnym prawym rogu ognisko korozji. Niestety wina poprzedniego właściciela, ponieważ przytarł czyms w tym miejscu a że stała tam woda to zaczęło korodować. Moje pytanie brzmi jak mogę pościągać te czarne plastikowe listwy? Niechcę niczego pourywać... Dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.