Skocz do zawartości

patryk0kozak

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F07 530xd, 2011 rok
  • Lokalizacja
    Świecie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia patryk0kozak

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Ciężko powiedzieć jednoznacznie, ponieważ wymieniłem dwie rzeczy jednocześnie. Jedna z nich to drążek stabilizatora Dynamic Drive przedni, zregenerowany przez firmę swiatregeneracji.pl (koszt 2300 brutto). Drugi element to komplet poduszek skrzyni biegów, który był w opłakanym stanie. Oczywiście po wszystkim dokonałem adaptacji dynamic drive. Auto nie puka. Problem rozwiązany po dwóch latach i wiadrze wydanych pieniędzy.
  2. Problem rozwiązany. Ciężko powiedzieć jednoznacznie, ponieważ wymieniłem dwie rzeczy jednocześnie. Jedna z nich to drążek stabilizatora Dynamic Drive przedni, zregenerowany przez firmę swiatregeneracji.pl (koszt 2300 brutto). Drugi element to komplet poduszek skrzyni biegów, który był w opłakanym stanie. Oczywiście po wszystkim dokonałem adaptacji dynamic drive. Auto nie puka. Problem rozwiązany po dwóch latach i wiadrze wydanych pieniędzy.
  3. Lewy przód, zgadza się. Niestety dzieje się to podczas normalnej jazdy, trzymanie hamulca w trakcie jazdy nie pomaga, stuki są identyczne. Byłem na 6scio godzinnej diagnozie w piątek. Panowie Royal Auto z Chojnic, polecam. Świetne podejście, bardzo mili i sympatyczni. Diagnoza: zawieszenie całe nowe, wszystko idealnie. Tylko sworzeń prowadzący koła lewego niestandardowe zachowanie na szarpaku dla TIRow, ale jeszcze będzie działał - zamówiłem już i wymienię. Poduszka lewa silnika cała, ale już ubita warto wymienić - zamówiłem Po szarpaniu, trzęsieniu, bujaniu auta wyszło, ze stuki pochodzą z aktywnego drążka stabilizatora przód. Zamówiłem używkę która dobrze wyglada za 329. Jeśli stuki ustaną, to zostawiam, jeśli nie ustaną, to mój zdemontowany drążek wysyłam na regenerację za 2000. Dodatkowo wyszły 4 poduszki te duże na tylnym wózku(auto przeszło przegląd bez żadnych uwag na stacji diagnostycznej 2 dni wcześniej, widziałem na własne oczy ze te poduszki są do wymiany). Panowie z Royal Auto się spisali, wszystko mogłem zobaczyć i dotknąć. Wykryli również nieprawidłowości montowania osłony półosi na trytytki wielkości adekwatnej do kabla od myszki przez Pana Imosa z Klamr koło Chełmna. Uzupełnili brakującą spinkę na podszybiu, spryskali odrdzewiaczem czujnik od ksenonow z tylu, podobno jakby stanął to by się ułamał, a faktycznie był skorodowany - pisze o tym, bo tego nie zlecałem a zrobili. ASO nawet ręką nie kiwnęło na takie rzeczy.
  4. Cześć ludziska Odebrałem od Mechanika autko w środę. Wymienili z tej strony co stuka: (wszystko na lemfordera) Drążek kierowniczy - stary dobre, trochę sworzeń chodził ciężko. Tuleja w Wahaczu-bananie(wahacz wymieniany rok temu na nowy) Tuleja w wahaczu poprzecznym ta na której opiera się amortyzator, stara kręciła się w wahaczu, wyglada na niezużytą Auto dalej stuka Diagnoza nowego mechanika: Drążek stabilizacyjny Dynmic Drive, ta skrzynka do której przychodzą węże z płynem się poci. Mówili ze próbowali na warsztacie odgniac drążek i są lekkie stuki wewnętrzne w tym ustrojstwie. Czy macie jakiś pomysł jak to zdiagnozować na 100%, czy to stuka? Czy uszczelnia się jakoś to? Czy warto interesować się używanymi drążkami, czy tylko nowe? znalazłem za 2800 komplet nowy, trochę dużo zważywszy na ostatnie naprawy i świeżo zakupione michealiny pilot sport 4?
  5. W poniedziałek odstawiam autko do innego magika. Zobaczymy co się wydarzy. Dam znać czy coś poszło. Poduszka silnika i skrzyni na pewno nie, jest to ewidentnie praca lewego przedniego koła.
  6. Dziękuję za informację, wiem że może się nieść stukanie. Niestety. Nagrałem film trzymając telefon na zewnątrz i wewnątrz, sytuacja jest podobna, więc stuki z wnętrza odpadają, poza tym czuję te stuki w podłodze pod pedałami. Doszedłem do tego, że stuka tylko gdy samochód jest rozgrzany. Puka również zawsze, gdy zatrzymam się po jeździe na przód, następnie wbiję wsteczny i ruszę gwałtownie do tyłu, to puknie za każdym razem. Pomocy, nikt nie jest w stanie mi pomóc. Dwa ASO poległy, specjaliści polegli. Nadzieja tylko w Użytkownikach forum.
  7. Cześć Nadal stuka... Doszedłem do tego, że stuka tylko gdy samochód jest rozgrzany. Puka również zawsze, gdy zatrzymam się po jeździe na przód, następnie wbiję wsteczny i ruszę gwałtownie do tyłu, to puknie za każdym razem. Pomocy, nikt nie jest w stanie mi pomóc. Dwa ASO poległy, specjaliści polegli. Nadzieja tylko w Użytkownikach forum.
  8. Nie mam już RoF. Zmieniłem tydzień temu na zimowe koła, stuki bez zmian.
  9. Cześć Rozkładam już ręce, mechanicy również, a w ASO chcą mnie bardzo naciągać. Sytuacja wygląda tak: Stuka coś na nierównościach w przednim lewym kole, głuche stuki, dźwięk niemal identyczny jak przy końcówce drążka, do tego koło zachowuję się mam wrażenie nie do końca stabilnie. Miejsce gdzie najbardziej się to odzywa: głównie kocie łby i łatana droga, ale po dłuższej jeździe występuję na jakiejkolwiek nierówności. Stukanie pojawia się nie od razu, tylko po trochę dłuższej jeździe. F07 2011r, N57 xdrive, PL salon, EDC, przebieg 260tys km. Jezdze tak z 50 tys.km od około 9 miesięcy. Co wymieniłem z przodu: Amortyzatory przód, gniazda amortyzatorów, sprężyny przód wszystkie śruby przy mcphersonach osłony z odbojnikami amortyzatorów łączniki stabilizatorów Wahacze przednie dolne Pewnie jeszcze inne rzeczy o których nie pamiętam Wszystkie części oryginalne BMW, lub Lemforder. Oczywiście wszystko nowe. Na szarpakach, ścieżce zdrowia nic nie wychodzi, nigdzie nic nie wychodzi. ASO BMW twierdziło że wahacze, po wymianie ich zmienili zdanie i stwierdzili, że amortyzatory. Wymieniłem amortyzatory. Teraz twierdzą, że wahacze są Lemfordera a nie BMW i mam zmienić na BMW. Mam mistrza mechanika od BMW, on rozkłada ręce, mówi że wszystko nowe w zawieszeniu, nic nie widać. Może ktoś z Was miał taki problem ? Mam nagrany film z krótkiej jazdy. Telefon poza autem i w środku. Link do filmu: - Youtube skompresował mocno obraz i dźwięk. Proszę o pomoc. Jestem z kujawsko-pomorskiego, może znacie kogoś kto jest mistrzem od diagnozy takich rzeczy.
  10. Cześć Podłączam się do tematu, może to pomoże. U mnie podobna sytuacja, stuka coś na nierównościach głuche stuki. Miejsce: głównie kocie łby i łatana droga, ale po dłuższej jeździe cokolwiek. Stukanie pojawia się nie od razu, tylko po trochę dłuższej jeździe. F07 2011r, N57 xdrive, PL salon, EDC, przebieg 250tys km. Jezdze tak z 40 tys.km od około 9 miesięcy. Co wymieniłem z przodu: Amortyzatory przód, gniazda amortyzatorów, sprężyny przód wszystkie śruby przy mcphersonach osłony z odbojnikami amortyzatorów łączniki stabilizatorów Wahacze przednie dolne Pewnie jeszcze inne rzeczy o których nie pamiętam :) Wszystkie części oryginalne BMW, lub Lemforder. Oczywiście wszystko nowe. Na szarpakach nic nie wychodzi, nigdzie nic nie wychodzi. ASO BMW twierdziło że wahacze, po wymianie ich, że amortyzatory, a teraz że wahacze są Lemfordera a nie BMW i mam zmienić na BMW. Mam mistrza mechanika od BMW, on rozkłada ręce, mówi że wszystko nowe w zawieszeniu, nic nie widać. Może ktoś z Was miał taki problem ? Mam nagrany film z krótkiej jazdy. Telefon poza autem i w środku. Link do filmu:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.