Skocz do zawartości

KL4K50N

Zarejestrowani
  • Postów

    190
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KL4K50N

  • Urodziny 01.02.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E60 530i, F10 525d, F20 125i, E90 LCI 330i, F31 320d, F10 523i
    Jest: F10 528i N53, F11 520i
  • Lokalizacja
    Niderlandy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KL4K50N

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Nic nie trzeba. Odkrecasz dekielek i masz dostep do zarowki. Po drugie myslisz, ze jak dasz "osram super xenon efekt blue laser premium " to polepszy Ci to widocznosc na boki podczas skretu? Daruj sobie jak nie masz spalonej zarowki i bledu.
  2. Ja zmienialem pierwszy raz przy 314.000km i dziala skrzynia, nawet lepiej biegi zmienia oraz redukuje. Tylko zmienialem sam statycznie (okolo 5L starego oleju zlecialo)
  3. Przy wymianie modulu zawsze wymienia sie od razu wentylator, by ponownie nie bebeszyc auta 🙂
  4. Do wymiany masz modul wentylatora (tak zwany jez)
  5. To sa te same silniki i tak samo beda palic. N53 wystepowal w serii F w trzech opcjach : 523i 204KM (stage 1 robi z niego 260KM) 528i 258KM 530i 272KM 204KM malo troche jak na ta bude, ale juz po programie idzie dosc dobrze. Najlepiej szukac 530i, bo 272KM spokojnie wystarcza
  6. Bo malo kto wybieral 523i. Jak juz chcieli R6 to brali minimum 528i lub 530i a najczesciej 535i. N53 jest dobry jak wszystko w nim dziala. Nie pali duzo a daje frajde z jazdy. Ale jak cos zacznie sie sypac i bedziesz chcial to naprawiac tanim kosztem to bedziesz sprzedawac nerke.
  7. KL4K50N

    Modyfikacja skrzyni, xHP

    Przed wymiana oleju i filtra oraz resecie adaptacji, Clutch C jezdzil rowniez dobrze na 1128mbar 😅 Nie chce robic softu, tylko zmienic w VO ze skrzyni zwyklej na sportowa - moze to zmieni w jakis sposob chociaz troche dzialanie
  8. KL4K50N

    Modyfikacja skrzyni, xHP

    Zastanawiam sie czy zmienilo by sie cos jakbym zmienil kodowanie na 2TB zamiast 205
  9. KL4K50N

    Modyfikacja skrzyni, xHP

    Dzieki za odzew. Kurde w R6 nie mam takich problemow, tam skrzynia nie spada nizej niz 1500/min po miescie. A tutaj w R4 tragedia
  10. KL4K50N

    Modyfikacja skrzyni, xHP

    U mnie Clutch C ma +850mbar i skrzynia dziala idelanie 😄 Pytanie mam z innej beczki, czy softem Xhp da rade zrobic by ZF nie wbijala 8go biegu jak sie jezdzi po miescie 50-60km/h? U mnie wbija za kazdym razem, obroty sa wtedy bliskie 1000/min i az drzy auto cale lekko. Jak wbije na 7 manualnie i obroty pojda lekko ponad 1300/min jest idelanie.
  11. 523i N53 : - wtryski - koszt ponad 10.000zl - Pokrywa zaworow - Czujniki niskiego oraz wysokiego cisnienia - HPFP - Cewki (musza byc specjalne) - Swiece (musza byc specjalne) - Nox - Katalizatory (jest ich 4) Pisze jako uzytkownik 4x N53 520i N20 : - Rozrzad - Pompa oleju - Pokrywa zaworow - Wtryski - HPFP - Kultura pracy diesel - Pali wiecej niz N53
  12. Odgrzeje troche temat. Mialem to samo. Zresetowalem adaptacje i dziala bez zadnego uderzenia.
  13. Ale i tak nadal to chinski badziew, ktory sie do niczego nie nadaje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.