Skocz do zawartości

KL4K50N

Zarejestrowani
  • Postów

    197
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KL4K50N

  • Urodziny 01.02.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E60 530i, F10 525d, F20 125i, E90 LCI 330i, F31 320d, F10 523i
    Jest: F10 528i N53, F11 520i
  • Lokalizacja
    Niderlandy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KL4K50N

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Numer katalogowy Twojej skrzyni to : 24007626002 I pasuje tylko z : 5' F10, 525d, Sedan, N57, EUR, (FW31) : Automatic transmission GA8HP45Z 5' F10, 525d, Sedan, N57, EUR, (FW32) : Automatic transmission GA8HP45Z 5' F07 GT, 530d 155kW, Gran Turismo, N57, AUTO, EUR, (SZ01) : Automatic transmission GA8HP45Z 5' F11, 525d, Touring, N57, EUR, (MX31) : Automatic transmission GA8HP45Z 5' F11, 525d, Touring, N57, EUR, (MX32) : Automatic transmission GA8HP45Z
  2. Skrzynia musi zgadzac sie z Twoim silnikiem, po drugie sama wymiana nie przywroci Ci auta do zywych - trzeba jescze EGS zaprogramowac
  3. Znany problem w F10/11. Musisz nasmarowac jeden element na kolumnie kierowniczej.
  4. Ty nie masz pojecia o czym piszesz...
  5. KL4K50N

    Problem z ZF8HP

    Sprawdz poduszki silnika i skrzyni, one tez powoduja takie objawy. Po drugie sprawdz jakie masz wartosci mbar skrzyni, bo moze sie konczyc
  6. Znajomego F10 tez zglaszala co jakis czas komunikat, ze jest za malo plynu. Wyminilismy na nowy oryginalny czujnik i dziala juz ponad miesiac. Dodam, ze ten stary ponoc byl tez sprawny, jendak nie jest. Wymien czujnik.
  7. Nic nie trzeba. Odkrecasz dekielek i masz dostep do zarowki. Po drugie myslisz, ze jak dasz "osram super xenon efekt blue laser premium " to polepszy Ci to widocznosc na boki podczas skretu? Daruj sobie jak nie masz spalonej zarowki i bledu.
  8. Ja zmienialem pierwszy raz przy 314.000km i dziala skrzynia, nawet lepiej biegi zmienia oraz redukuje. Tylko zmienialem sam statycznie (okolo 5L starego oleju zlecialo)
  9. Przy wymianie modulu zawsze wymienia sie od razu wentylator, by ponownie nie bebeszyc auta 🙂
  10. Do wymiany masz modul wentylatora (tak zwany jez)
  11. To sa te same silniki i tak samo beda palic. N53 wystepowal w serii F w trzech opcjach : 523i 204KM (stage 1 robi z niego 260KM) 528i 258KM 530i 272KM 204KM malo troche jak na ta bude, ale juz po programie idzie dosc dobrze. Najlepiej szukac 530i, bo 272KM spokojnie wystarcza
  12. Bo malo kto wybieral 523i. Jak juz chcieli R6 to brali minimum 528i lub 530i a najczesciej 535i. N53 jest dobry jak wszystko w nim dziala. Nie pali duzo a daje frajde z jazdy. Ale jak cos zacznie sie sypac i bedziesz chcial to naprawiac tanim kosztem to bedziesz sprzedawac nerke.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.