Skocz do zawartości

hurriway

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 318i

Osiągnięcia hurriway

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. To tak za dotychczasową pomoc dziękuje, faktycznie pomogło. Istą mogłem skasować tylny hamulec i przedni (udało się bez rozpinania i mostkowania czujników kolejny raz-pewnie może dlatego ze to wcześniej rozpinałem). I czerwone kontrolki podnośnika i hamulców zniknęły. Ale nie mogłem skasować płynu hamulcowego i serwisu. Tam pokazuje 255%. Dlaczego? DSC nie pokazuje żadnych błędów I jeszcze jedna rzecz po skasowaniu hamulców nie pokazuje mi na liczniku przebiegu do przebycia na klockach tylko dalej jest "----". Też dlaczego?
  2. Witam, Pobrałem istę, po instalowałem wszystko i przy próbie uruchomienia wywala błąd że nie może się uruchomić i żeby sprawdzić konfiguracje i przeinstalować ją. Posprawdzałem pliki i w językowych bibliotekach brakuje DiagDocDb.sqlite Czy ktoś byłby tak dobry i podesłał mi brakujący plik?
  3. Ale to istą? bo w impie nie ma opcji kasowania tego w instrument cluster<- czytałem ten wątek o opcji activate w instrument cluster. I próbowałem impy od 46garage w wersji 5.06 i jakiejś ruskiej (tzn z ruskiego forum) EA 90x i nie ma tam tej opcji activate dla E90 istą i disem nigdy niczego nie robiłem, ale to do ogarnięcia tylko żeby wiedzieć ze tym.
  4. I jeszcze jedna rzecz którą zauważyłem oglądając filmiki z kasowania inspekcji klocków na youtube. Na tych filmach po naciśnięciu obok resetu pojawia się zegarek, natomiast u mnie od razu jest kwadrat ze znaczkiem check(ptaszkiem) w środku A nie dałoby się tego skasować np istą?
  5. Niestety to nie zadziałało. Wypiąłem czujniki, a za nie wpiąłem zworę w kostki. Wsiadłem do auta podłączyłem laptopa, skasowałem na liczniku inspekcje tył, potem przód. Podpiąłem laptopa i skasowałem błędy (odczytałem z ciekawości i dalej błąd przednich klocków się pojawił - i skasowałem jeszcze raz już ich nie odczytując). Wyłączyłem zapłon (kluczyk zostawiłem w stacyjce). Odczekałem 10 minut z wpiętymi drutami w kostkach, potem zacząłem składać wszystko do kupy i [BAD]. To samo. Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? czy coś źle zrobiłem. No chyba że powinienem zewrzeć osie ze sobą? czyli druty w kostki a potem jeszcze tył z przodem? bo ja zrobiłem druty tylko w kostkach czujników
  6. Super! A jeszcze dopytam. 10 minut czekać z wpiętymi drucikami w kostkach i od razu wpiąć czujniki. Czy po resecie i wyłączeniu stacyjki, wyciągam druciki, czekam 10 minut i wpinam czujniki?
  7. Witam, Jakiś czas temu zaświeciła się kontrolka klocków bo przetarł się czujnik z przodu. Bezmyślnie skasowałem inspekcje metodą licznikową (klocki przód i tył) i pojawiły się czerwone kontrolki hamulców i podnośnika, i do tego "----" w opisie kilometrów. Wymieniłem czujnik i klocki i nie idzie tego skasować za cholerę. Ani metodą licznikową ani przy pomocy impy. Tzn po kasowaniu błędów w impie od razu wyskakuje błąd w DSC odnośnie czujnika przedniej osi. Czujnik to kamoka. Sprawdzałem go omomierzem, ma pełne przejście. Rozpinałem to pare razy próbując kasować, ale dalej to wraca. Czytałem że w impie jest opjca w intrumet cluster odnośnie kasowania inspekcji, ale u mnie tego nie ma. Instalowałem już dwie impy i w każdej brak tej opcji. Czarna magia po prostu. Ktoś wie jak ugryźć temat?
  8. Don't make me laugh. Rozumiem że to dzięki twoim naukom doszedłem od zielonego do kodowania pamięci eeprom. A nie, czekaj, poleciłeś się bujać do kogoś ogarniętego. Więc przeczytaj ten wątek jeszcze raz. Tylko tym razem ze zrozumieniem. jedyna cenna informacja to była ta że dsc moze mieć problem z kodami fa. Ale pewnie pisząc to byleś pewien że informacji tej nie da się wykorzystać przez kogoś 'zielonego" - bo tych kodów są dziesiątki. I nie, nie wystarczyło dopisać jeszcze raz $812, co zresztą sam proponowałem. Też pozdrawiam. Twój udział ocenią inni. A tym czasem podbijam pytanie. Czy zmiana vin w module kombi/liczniku dla e90 możliwa jest jedynie przez zmianę hex w eeprom?
  9. Okey, bądźmy obiektywni: a w czym mi to niby pomogłeś ? że co że powiedziałeś ze trzeba podmienić ud 92 na ud 91 w fa <- Ja sam to w trzecim poście napisałem jeszcze przed tobą, a o module frm i ncs pisałem już w pierwszym. I dodatkowo informacja o ud 92/91 była jeszcze błędna. Więc gdzie tu ta twoja pomoc ? jedyne co wspomniałeś to to ze nfrm fo frm - ale jeśli myślisz że nie kapnąłbym się to jesteś w wielkim błędzie. Natomiast jak zapytałem jak skalibrować szyby to mnie do mądrzejszych odesłałeś. Dzięki za taką łaskę, jak i tak musiałem po angielskojęzycznych forach grzebać o niedomykających się szybach. Tam jakoś potrafili napisać normalnie. Więc nic nie wniosłeś istotnego a chcesz żeby cię po dupie całować. Ot taka prawda. Gdybyś podszedł uczciwie i wyrozumiale do tematu a nie przez pryzmat przemądrzałego narcyza to byś usłyszał dziękuje.
  10. Nie wiem czego oczekujesz. W pierwszym poście wyraźnie napisałem ze pierwszy raz się z tym spotykam, a i tak pomimo zdawkowych podpowiedzi ogarnąłem temat. Jakby ktoś chciał pomóc to: Szyby skalibrowane. Moduł DSC ogarnięty, zakodował się. Pozostaje licznik/kombi (i też chyba moduł świateł) tzn. zmiana vin aby zgadzał się z vinem samochodu. istnieje inny sposób niż podmiana hex w eeprom? No bo co tu więcej miałoby być poukładane.
  11. a gdzie te funkcje serwisowe są? to gdzieś w ncs? I jeszcze jedno pytanie. Licznik też miałem zmieniany. i przy programowaniu modułu kombi też jest błąd. Dodatkowo wyświetla mi 160 tyś przebiegu a w impie na absolute mam 70 tys (ten błąd może być przez tą niezgodność?). da się to jakoś wyprostować? i w sumie to też ciekawe dlaczego na absolute jest 70 tys. Wiem ze silnik był zmieniany ale czy jakiś moduł razem z nim? no bo gdzie ta informacja o całkowitym przebiegu jest przechowywana? Przeważnie jest odwrotnie :) 70 tys na liczniku a rzeczywiście 370. Przez naprostowanie mam na myśli najlepiej przywrócić 160, bo nie o to mi chodzi żeby oszukiwać na przebiegu tego samochodu - z drugiej strony to sam nie wiem czy ona ma 70 czy 160, czego się tu trzymać - skąd ta rozbiezność.
  12. instalacja główna jak i pod maską pochodziła od europy to na pewno. Natomiast nie pamiętam jak było z tą pompą/serwem/dsc. Wydaje mi się że całość miałem, ale to już ponad dwa lata i wyleciało z głowy. i dodatkowe pytanie. Przy zamykaniu szyb tylnych sam mi je uchyla. Musze dwa razy szybko nacisnąć guzik pod koniec żeby szyba się sama nie uchylała. Gdzie zmienić tą opcję żeby było normalnie?
  13. to może spróbować przywrócić ten wpis $812? bo w sumie ja tam nic nie zmieniałem innego. A gdzie się ten moduł dsc znajduje ? nie pamiętam bo już sporo czasu temu tą przekładkę robiłem i pamiętam że podmieniałem coś. Miałem instalację europejską od wersji z czujnikami cofania i nie wiem czy właśnie któregoś modułu nie przekładałem. Może o to mu chodzi.
  14. bo dla tej wersji, czyli 318i jak się okazało nie ma ud 92. Dla wersji którą posiadam są inn wartości. Oprócz tego usunąłem wpis $812. A ten błąd powyżej z dsc?
  15. Super! szyby udało się ogarnąć. Ale mam jeszcze jeden problem. Chciałem pokolei pokodować te modułu. I wszystko szło okey aż do DSC. wyrzuciło taki błąd: kodowałem to przez profil expertmodus 2.0 czyli f1>f3>E89>cas>ok>f6>f4 moduł>ok>f3 png do jpg co to za błąd?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.