Skocz do zawartości

kubuniooo

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 325i cabrio 1987, F56 Cooper S 2015
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kubuniooo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. A to co innego ... myślałem, że samo sprzęgło tyle. Bazując na cenach z linku, który podesłałeś to w ASO komplet c.a. 8000 pln, do aut RWD jeszcze drożej. :)
  2. Komplet sprzęgło + dwumas LUK'a kosztuje 3000 pln. Skoro część OEM BMW ledwo wytrzymuje taki śmieszny przebieg to jaki jest sens przepłacać 2x. W ASO samo sprzęgło (które mam ok) kosztuje 3000 to wyjdzie na jedno. Poza tym ktoś wcześniej napisał, że po 40kkm ponownie pojawiają się objawy po wymianie gwarancyjnej więc to mega ostra lipa. Wątpię abym cokolwiek uzyskał od BMW, a te objawy zacząłem czuć przy ok 68kkm czyli chwilę po fabrycznej gwarancji. Przy 75000 wymieniłem wszystkie poduchy bo przez myśl mi nawet inna możliwość nie przeszła. Cóż, człowiek uczy się całe życie, zwłaszcza na błędach. :roll:
  3. Masakra, BMW shame on you. Mogłem brać automat. :mad2:
  4. Miałem takie szarpanie po rozgrzaniu silnika (zwłaszcza na trasie). ASO wymieniła kompletne sprzęgło i zadzwoniła do centrali czy to podpada pod gwarancję. A tam kazali jeszcze wymienić dwumasę :lol: i uznali gwarancję. Problem zniknął ale po kolejnych 40kkm zaczyna wracać. Domyślam się, że problem dotyczy sprzęgła więc niestety prawdopodobnie będę musiał to wymienić. Mniemam również, że skoro po kolejnych 40kkm problem wraca to oznacza wadę fabryczną części. Teraz pytanie czy jest sens ładować 3000 pln w komplet sprzęgła, czy próbować rozwiązać temat w jakiś sposób z BMW. Czy istnieją na to jakiekolwiek szanse jeśli auto jest po fabrycznej gwarancji? Mam jedynie pakiet Mini Next bo nie jestem właścicielem od nowości, a auto kupiłem używkę z salonu. Tylko ten pakiet nie uwzględnia w żaden sposób partycypowania w kosztach wymiany sprzęgła. Więc będąc po gwarancji jestem chyba zostawiony sam sobie i to będzie mój koszt.
  5. Wiesz, że możesz mieć rację... na zimnym jest ok natomiast jak się rozgrzeje to ruszając bez gazu na półsprzęgle trochę telepie. Nie brałem dwumasy pod uwagę ze względu na przebieg auta w granicach 70k km, zwłaszcza w benzynie. Miałem wiele diesli czy to m47 czy m57 z dużo większymi przebiegami i nic z DKZ się nie działo. :( Trochę słabo to wygląda.
  6. Świece wymienione - i niestety to nie to :( ASO poprosiło o pojawienie się jak problem będzie widoczny i albo zignorowali to na jeździe próbnej albo problem nie wystąpił. A mi akurat po wyjeździe od nich problem się pojawił :( (ale za późno było na powrót). Czy tam już ten wątek - https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=163&t=324532 ale po im mam co raz większe przemyślenia, żeby temat odpuścić ... bo i tak to nic nie da :mad2: Cześć, mam ten sam problem wprawdzie w Mini ale silnik się zgadza.... nowe świece, nowe poduszki, a problem dalej wyczuwalny na biegu jałowym bez obciążenia klimatyzacją. Dodatkowo jazda nie jest płynna, odpuszczanie gazu (nie za każdym razem) powoduje niewielkie szarpnięcie. Irytuje to jak cholera. Czy udało Ci się znaleźć rozwiązanie? Pozdr, Kuba.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.