Odgrzeję temat, bo pewnie nie raz będzie powracał właśnie przez ten zawór upustowy. W moim aucie oryginalny zawór zaczął się "zawieszać". Nie raz było za nisko, nie raz za wysoko. Później już tylko za wysoko. Pomimo usilnych poszukiwań Wabco, nie znalazłem. Kupiłem zamiennik. Przez pół roku było ok. Nadwozie już po jednym dniu zaczęło opadać. Postanowiłem zdemontować kompresor i rozebrać, bo za pierwszym razem zlekceważyłem wysuszenie granulatu. Przy okazji pomyłem, poczyściłem, wydmuchałem, zawory, przewody. Woda była wszędzie, tudzież rdza. Po montażu wszystko wróciło do normy. Ale nie na długo.
No cóż... zawór upustowy rzecz niedroga, więc zacząłem rozglądać się za nowym, też oczywiście zamiennikiem. Ale przeglądając ogłoszenia, zauważyłem że są oferowane same rdzenie do tychże zaworów. Wydaje mi się, że właśnie w tych rdzeniach leży problem. Zamówiłem kilka.
Zamierzam jeszcze raz powtórzyć czyszczenie kompresora. Ciekaw jestem szczególnie stanu granulatu.