Skocz do zawartości

jungel19911

Zarejestrowani
  • Postów

    319
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jungel19911

  • Urodziny 01.07.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D 2002 190KM 410 Nm
  • Zawód
    Elektryk

Osiągnięcia jungel19911

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Przeplywka jest fabryczna na innej też są rozjechane korekcję. Która ukolegi działa ok. Komp jest fabryczny z usuniętym Ews tylko. Gdzie się te :mrgreen: sondy za katem sprawdza ? Ogólnie to auto na pewno nie ma katalizatorów. Na kompie z m tune z odpieta przeplywka auto działa prawidłowo. Po pracy dogram zakładkę nr 6. Ogólnie jeszcze nie wymieniałem też odmy ani nic w tym aucie jest też założony stożek i koleś coś mi gadał że pompa paliwa się konczyla ale będzie normalnie. Czasem masa powietrza spada do 6 na wolnych to jest ok?
  2. Podrzucam filmiki o które prosiłeś i dodam ze po takim gazowaniu przydusza obroty z pół minuty aż gaśnie czasem.
  3. Jeszcze dorzuciło burning fail na dwóch cylindrach i silnik zakulał ale usunięcie błędów pomaga na chwile
  4. E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 10/26/22 17:31:22 ECU: MS420DS0 JobStatus: OKAY Variant: MS420DS0 ------------------------------------------------------------- RESULT: 8 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 128 interface DME - EWS Error frequency : 15 Logistic counter: 40 Speed 0.00 km/h Battery Voltage 14.38 V temperature cooling water 63.75 Grad C Engine speed 768.00 1/min appear before (rel.) 0.60 h Timeoutzeit erreicht Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: 80 E4 0F 28 00 8D 95 18 BB 4B ------------------------------------------------------------- 208 revolution control not okay, EWS Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Speed 0.00 km/h Battery Voltage 14.38 V temperature cooling water 63.75 Grad C Engine speed 768.00 1/min appear before (rel.) 0.60 h timeout Drehzahl-Plausibilitaet Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler Errorcode: D0 64 01 28 00 8D 95 18 BB 4B ------------------------------------------------------------- 79 avtivate Lambda probe heating after KAT Bank 1 Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 2144.00 1/min load 217.88 mg/Hub lambda probe voltage after cat probe Ban 0.49 V temperature cooling water 92.25 Grad C appear before (rel.) 0.60 h Leitungsunterbrechung CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler Errorcode: 4F 74 01 28 43 28 62 BB BB 4B ------------------------------------------------------------- 227 lambda contol tolerance Bank 1 to big Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 2048.00 1/min load 125.28 mg/Hub temperature cooling water 59.25 Grad C lambda contol tolerance Bank 1 15.23 % appear before (rel.) 0.20 h Abweichung fett CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: E3 B1 01 28 40 17 8F A7 BB 4F ------------------------------------------------------------- 228 lambda contol tolerance Bank 2 to big Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 1984.00 1/min load 125.28 mg/Hub temperature cooling water 60.75 Grad C lambda contol tolerance Bank 2 15.23 % appear before (rel.) 0.20 h Abweichung fett CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: E4 B1 01 28 3E 17 91 A7 BB 4F ------------------------------------------------------------- 68 avtivate Solenoid Valve tank ventilate Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 0.00 1/min load 0.00 mg/Hub temperature cooling water 21.75 Grad C tank purge valve - activate 0.00 % appear before (rel.) 0.00 h Leitungsunterbrechung CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: 44 B4 01 28 00 00 5D 00 BB 51 ------------------------------------------------------------- 53 avtivate Idle adjuster / opening coil Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 0.00 1/min Airmass 0.00 kg/h padel value 0.00 Grad DK duty cycle Idle adjuster 46.09 % appear before (rel.) 0.00 h Leitungsunterbrechung CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: 35 B4 01 28 00 00 00 76 BB 51 ------------------------------------------------------------- 27 avtivate Idle adjuster / closing coil Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 0.00 1/min Airmass 0.00 kg/h padel value 0.00 Grad DK duty cycle Idle adjuster 46.09 % appear before (rel.) 0.00 h Kurzschluss gegen Masse CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: 1B B2 01 28 00 00 00 76 BB 51 =============================================================
  5. Wywalało błąd sond bank 1 i bank 2 korekcję ok 1.5 na dwóch cylindrach . Wkrótce wrócę wszyskto a w której zakładce pokazuje pracę sond ?
  6. Witam moja E39 miała założony komputer mntune na którym chodziła ok bez przeplywki. Po podłączeniu były rozjechane korekcję na dwóch cylindrach ale poza tym nic . Postanowiłem wrócić do Ori kompa i korekcję na dwóch garach są nadal rozjechane i do tego faluje na wolnych obrotach bardzo często prawie że zawsze. Poza tym zbiera się i jedzie jak najbardziej ok. Nie mam pojęcia od czego zacząć
  7. Witam coś cyka jakby przekaźniki w środku słychać jakby za licznikiem a pod maską jakby pod kolektorem. Cyna nawet po przekręceniu zapłonu bez odpalania.
  8. Temat do zamknięcia kupiłem na próbę zamiennik Delphi i nie działał. Kilka godzien później zmieniłem na ori używkę i wszystko gra błąd zniknął wtryski nie cykają a inpa znów pokazuje korekcję
  9. ok a możesz mi powiedzieć czy wymiana coś zmieni apropo mocy lub spalania bo pewnie zmieni trochę prace silnika na plus. Czujnik z m52tub25 na podwójnym nie będzie pewnie pasować bo tam są dwa czy jest szansa?? może polecasz jakiś zamiennik który działa bo do wyboru jest 37 różnych od 100 do 500 zł czy nie ma szans? wszystko co znalazłem https://www.autodoc.pl/search?keyword=12141703221 wiem że z tymi zamiennikami tych czujników był zawsze problem w bmw ale słyszałem że w m52 jakieś tam się sprawdzają
  10. Witam. Mam w inpie błąd 65 camshaft sensor czy jakoś tak. Domniemam że chodzi o czujnik położenia wałka rozrządu. Domniemam też że na pojedyńczym vanosie jest jeden czujnik. Jedyny objaw jaki mam to cykanie wtryskiwaczy innych nie zauważyłem pewnie działają w trybie awaryjnym ponieważ inpa nawet nie pokazuje mi korekcji tylko stoją na 0.0. Teraz mam pytanie realoem pokazuje taki nr czujnika 12141730028. Teraz tak czy na pierwszy montaż szło tu VDO czy Hella czy coś innego i czy idzie to kupić i jaki ma numer :)? bo za ori wołają prawie 700 pln:) a ja nie za bardzo mogę znależć vdo siemens bo wszystkie są podpisane jako czujnik wału zamiast wałka albo po prostu identycznie wyglądają. edit znalazłem coś takiego. Szło to wyrwać za nie całe 300 zł ale wszędzie niedostępne https://www.autodoc.pl/vdo/1736791
  11. Witam chce wymienić olej w manualu na skrzyni jest naklejka ATF jednakże wszelkie szukajki na stronach producentów olejów oraz reloem itp pokazują mtf-lt-2 i teraz nie wiem co zalać i jaka to różnica
  12. Mylisz opór przewodnika z rezystancja izolacji to dwie różne rzeczy. pewnie nawet nie wiesz że w fajne jest wlutowany opornik . Prawo Ohma – prawo fizyki głoszące proporcjonalność natężenia prądu płynącego przez przewodnik do napięcia panującego między końcami przewodnika. Słabo znasz i piszesz herezje chłopcze . Izolacja nie ma nic do tego tylko materiał i długość przewodnika oraz jego przekrój oczywiście. Niektóre elementy na których stosuje się to prawo nie mają wcale izolacji to po pierwsze po drugie przeczysz swojemu poprzedniemu postowi. Ty mnie zadowu nie ucz bo jakoś zdałem wszystkie wymagane polskimi normalni uprawnienia i na pewno mam w utej kwestii 100 razy większa wiedzę od ciebie. Widziałeś kiedyś tabele przekrojów przewodów? Jest tam tylko materiał przewodnika przekrój i długość izolacji tam nie ma uwzględnione bo ona gowno ma do tego jak płynie prąd A guma nie ma żadnej odporności bo przez nią nie płynie prąd proste. Wcześniej też pisałeś herezje że nie może być 1kohm ale ok żałosne rzeczy wypisujesz i jeszcze pisałeś że nie jest to opornosc materiału przewodzacego co jest jeszcze bardziej żałosne bo dotyczy tylko tego bez przepływu prądu nie ma oporu. Ty mi kazesz zawód zmienić idź do lekarza. Następna herezje nie zawsze to.kiedy duży opór jest wskazany haha? Nawet na uziemnieniu czym mniej tym lepiej ale Oki my się w 10 myślimy A ty wiesz :) Co to znaczy w przesyłe widać że nawet nie masz pojęcia czym jest prąd A czym prąd stały i zmienny to nawet nie wspomnę
  13. Przyjacielu pracuje jako elektryk 10 lat i uwierz czym mniejszy opór tym lepiej dla płynącego prądu. Zobacz wzór na opór. To nie ma od wspólnego z izolacją. Akurat 1kohm mają ori fajki. Materiał w Koło nie ma żadnej odporności bo on Wogole nie przewodzi prądu pomysl logicznie. Czym mniejszy opór tym większy prąd jak już A nie tak jak napisales
  14. Witam jaki płyn chłodniczy dajecie do m52b20 na pojedynczym ? Teraz jest zalany jakis niebieski i nie mam pojęcia jaki A jest trochę mało. Ewentualnie można dolać Prestone bo niby jest mieszkalny z każdym ale na jaki wymienić ma być g11 lub g12 czy jaki
  15. Myślę że jesteś w błędzie to jest oporność i czym mniej tym lepiej bo łatwiej płynie prad. Tak samo jest np w przypadku list wtryskowych do gazu im mniejsza mają oporność tym lepiej. Opór nie ma nic wspólnego z grubości izolacji. Nawet robiąc uziemienie do domu im mniej ohm tym lepiej. Kupiłem już jednak Boscha
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.