Skocz do zawartości

bushi

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Z4 3.0i & F01 750i
  • Lokalizacja
    Wielkopolska

Osiągnięcia bushi

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. bushi

    Pytania przed kupnem Z4

    witam roadster cabrio, produkcja dokladniej 2004, a pierwsza rejestracja 2005. jest to model przed liftem, choc kierunkow pomaranczowych nie mial.
  2. bushi

    Pytania przed kupnem Z4

    tez w sumie oddalbym w koncu swoja z4, czarna 3.0i 231KM manual 6b, 2005r, od trzech lat w kraju, sprawdzona, w zime nieuzytkowana. Przebieg 98tys. pelne wyposazenie, navi, fotele m podgrzewane, naglosnienie prof, felgi 19, soundgenerator itp. cena 50tys do negocjacji oczywiscie, jesli ktos zainteresowany to pojde po dowod rej i podam vin
  3. witam korzystajac z jednego kluczyka otrzymuje wiadomosc na wyswietlaczu o wymianie baterii(recharge). baterie oczywiscie kupilem nowa, wymienilem w pilocie, ale problem ten sam gdy korzystam z tego kluczyka(keyless go). W czym problem? sama wymiana baterii nie wystarcza :?:
  4. bushi

    Pytania przed kupnem Z4

    z checia oddam swoje czarne z4 3.0 manual z 2005 za powiedzmy 50tysi
  5. bushi

    Pytania przed kupnem Z4

    wydaje mi sie ze troche drogo, ja swoja 3.0i z 2005 moge oddac za 50tys, wiec za malo chce?
  6. ja za swoja 3.0i co roku 430zl za OC, teraz w tym roku podwyzka na przeszlo 500zl, ubezpieczenie na poczcie. AC nie warto, takich aut nie kradna.
  7. kojarze chyba ta bmw, byla jakies pol roku temu na allegro i bardzo szybko z niej zniknela:) z tego co pamietam sprzedajacy dokladal duzo oryginalnych czesci. a czy moglbys spytac znajomego jak zrobil podwojny wydech? dzwonilem do ac-schnitzera, ale cena okazala sie kosmiczna... jesli chodzi o opony to spokojna glowa, nie zamierzam robic tym autem dlugich tras zeby dalo sie to odczuc.
  8. w takim razie sprobuje 19 x 8J ET30-35 na przód 19 x 9J ET40 na tył powinno wejsc prawda? a zdjecia oczywiscie dodam, tylko najpierw musza ja zrobic po swojemu, wiec to troche potrwa;)
  9. no i wypadlo na czarne 3.0i, ktore teraz spokojnie czeka na sezon, z tym ze ja jakis niespokojny;) wiec pytanie: orientujecie sie jakie najmniejsze ET wchodzi do e85? czy 20-25 przy 8-9calowych felgach wejdzie w to nadkole? rozmiar 19" nigdzie nie moge znalezc informacji jaki przedzial ET wchodzi do e85. z gory dzieki za odp
  10. male pytanko ktore wybrac.. stare 3.0i czy 2,5si ? liczba km w zasadzie podobna, ale nigdzie nie moge znalezc informacji jak z osiagami czy brzmieniem silnika. oczywiscie obydwie manual. cena podobna, za 2,5si przemawia fakt, ze auto jest oczywiscie po lifcie, no ale zawsze 2,5 to nie 3-ltr i nie wiem czy nie stracila mocy.. co o tym sadzicie?
  11. idzie wiosna, po glowie chodzi mi jakies szybkie cabrio, aktualnie jezdze e46 2,2 170km i jedyne na co narzekam w tym aucie to brak mocy. w Z4 ciezko znalezc 3.0 w manualu, zazwyczaj same automaty i stad pytanie. jak chodzi ten automat ? mozna "przypilowac" takie auto? chodzi mi o drift, palenie i te sprawy. moze na poczatku pierwsze pytanie powinno byc czy w ogole 3,0l w tej budzie(z4) mozna poszalec? z gory dzieki za odpowiedzi, pozdrawiam
  12. bushi

    problem z xenonem

    zeby wykluczyc zarowke najlepiej zmienic lewa na prawa strone, wtedy jesli to wina zarowki to po przeciwnej stronie powinno sie nie zapalac prawda?
  13. bushi

    problem z xenonem

    no wlasnie swiatlo z tego xenona jak juz chodzi jest biale, troche inne niz z drugiego.. ale dlaczego przy dobrej pogodzie wszystko jest ok a dopiero przy nizszych temperaturach wystepuja problemy?
  14. bushi

    problem z xenonem

    jak auto dluzej postoi nieuzywane jeden ksenon nie pali za pierwszym razem, musze "pstrykac" swiatlami, wlaczac wylaczac wlaczac i tak w kolko zanim zalapie. w zime i ogolnie dni kiedy jest wilgotno wystarczy jak stoi kilka godzin i juz nie mozna go odpalic, po calej nocy czasem z pol godziny potrzebuje zeby zalapac. w lato praktycznie nie mam zadnych problemow, w lato lapie za pierwszym czy drugim razem po calej nocy. instalacje mialem przeczyszczona - nic nie dalo. jakies rady?
  15. bushi

    problem z kontrolka swiatel

    witam od jakiegos czasu zaczely swiecic sie kontrolki od tylnych swiatel na zegarach, tak jakby byly przepalone zarowki z obu stron, jednak oczywiscie nie sa. czasami pod czas jazdy na chwile kontrolki zgasna, ale po chwili znowu sie zapala. jak deszcz popada to z reguly wszystko "dziala" ale jak tylko maszyna sie rozgrzeje po pewnym czasie znowu sie zapalaja. sprawdzalem wszystkie zarowki i zadna nie jest przepalona. jak temu zaradzic? jakis pomysl? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.