Skocz do zawartości

CandyCane

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 lci 318d
  • Lokalizacja
    Karlsruhe DE

Osiągnięcia CandyCane

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Na autostradzie zaliczyłem niemiłe spotkanie z ... wydra, ryjówka, zając ... wszystko jedno co to było skoro już tego nie ma :duh: Uszkodzeniu uległ zderzak, a dokładnie jego dolny element (51117386153). Wyszarpana z zaczepów została również dolna osłona silnika. Czy ktoś z Was orientuje się, czy bez ściągania zderzaka uda się wymienić ww. element zderzaka? Posiadam "AC" z udziałem własnym 150e. Mimo wszystko, chciałbym uniknąć zdejmowania zderzaka przez jakiś zakład. https://i.nfhost.me/images/2020/06/09/zderzak.jpg
  2. Cześć, Zakupiłem niedawno komplet kół styling 397. Jedno z kół posiada inny miesiąc produkcji opony (rocznik ten sam). Sama felga również posiada delikatny rant wyczuwalny pod palcem na całej feldze. Widoczny na zdjęciu. Na pierwszy rzut oka kolor felgi jest taki sam. Czy wygląda Wam to na naprawianą felgę? Prostowana? Nie mam bladego pojęcia jak przebiega naprawa felg, więc może ktoś z Was widział coś podobnego.
  3. Podczas gdy drzwi kierowcy są otwarte i wciskam raz przycisk start/stop włącza się zapłon. Czasami, międzyczasie zdarzy mi się zamknąć drzwi chcąc uruchomić silnik i ... zapłon się wyłączy :mad2: Jest możliwość ustawienia tak, aby nie wykrywał, że drzwi zostały zamknięte i zapłon cały czas pozostawał włączony?
  4. No kręcę tym czarnym kureczkiem pod klapką, z tyłu przy bagażniku :duh: Ha ha ... No nic. Dzięki. Będę musiał zgłosić przy kolejnej wizycie w serwisie :?
  5. Mam podobny przebieg co u Ciebie. U mnie również nie było akcji serwisowej. Wg. indexu części nie podlegała ona wymianie/akcji. Wszystko było w porządku do czasu długich tras. (600, 1000km) Tylko i wyłącznie wtedy płyn chłodniczy potrafił 'ulotnić' się praktycznie cały. W serwisie w związku z tym że akcji ten samochód nie podlegał, próbowali znaleźć wszystko. Koniec końcu auto przeszło akcje AGR/EGR.
  6. Cześć, Problem dotyczy świateł halogenowych, tj. zwykła żarówka. Po włączeniu zapłonu, światła regulują się same. Przesuwają się na dół i z powrotem do pierwotnej pozycji do góry. Obok przełącznika świateł, jest pokrętło do regulacji zasięgu (wysokości) świateł, jednak same światła w żaden sposób nie reagują na zmiany. Nawet po chwili. Nie ma znaczenia, czy światła są w pozycji automatycznej, czy też ustawione na mijania. Brak błędów. Ktoś może sprawdzić jak ma u siebie w przypadku tych lamp?
  7. Najprościej będzie rozpocząć wypalanie np. poprzez bimmerlink i dotykać szkła lusterek :lol: U mnie codziennie trasa 22km w jedną stronę do pracy w około 90% po autostradzie. Praktycznie w połowie trasy się zagrzeje, więc też nie mam go gdzie pogonić, a jeśli już to krótko. Przebieg 80k.km i wypalanie jak powyżej u innych, - co około 300-400km.
  8. Tak, - ja zrobiłem. Jakość usługi na najwyższym poziomie ... porysowane i z dziurami błotniki z przodu jak i porysowane plastiki pod maską :mad2:
  9. Reasumując jak to jest...? Wg. instrukcji pobranej tutaj z forum: "W przypadku wyboru oleju silnikowego należy zwrócić uwagę, aby olej ten wykazywał jedną z podanych klas lepkości: SAE 0W-40, SAE 0W-30, SAE 5W-40 lub SAE 5W-30" i jeśli chodzi o diesla w moim przypadku norma LL04. Jeśli chodzi o normę, wszystko jasne w takim razie, ale co z lepkością. Nie ma większego znaczenia co było zalewane w serwisie do tej pory? Dzwoniliście do ASO i Wam powiedzieli. WTF?! To ASO zamiast powiedzieć, "przyjedz to wymienimy", mówi Wam co macie zalać sami? :duh: Pytam, gdyż wg. komputera, olej był wymieniany do przebiegu 70tys.km co 30tys. Chce jak większość z Was robić częstsze interwały, co 10-15tys.km, poza ASO, na oryginalnym filtrze. Wcześniej nawet się pogodziłem z tym, że wymienie olej w ASO częściej (choćby z racji tego że nie wiem co było zalane wcześniej), ale oczywiście na miejscu robią z Ciebie głupa i ... przecież wymiana jest co 30tys.km i strasznie wielce pokazuje Ci w komputerze, że jeszcze ho ho ... zostało Panu 15tys.km do wymiany, - śmiało jeździć. Taaa... :nienie:
  10. U mnie również nastąpiło zderzenie z rzeczywistością. Auto kupione w styczniu 2019 roku w salonie BMW w Karlsruhe (DE) z 'pakietem' Premium Selection. Data produkcji auta; listopad 2015. Silnik B47. Podczas zakupu zostałem zapewniony, ze na tym aucie była wykonana akcja serwisowa w związku z tym całym spalaniem aut, EGR, AGR. Przez 3 miesiące autem jeździłem max 50-100km dziennie, - zero objawów. Tydzień temu zrobiłem trase ~2000km i po powrocie, po kilku dniach auta stało na niewielkim pochyleniu i wyświetlił się komunikat o niskim stanie płynu chłodniczego. Wczoraj byłem w salonie którym kupiłem samochód. Dowiedziałem się że ... - na tym egzemplarzu nie było żadnej akcji serwisowej. Moje części związane z EGR,AGR wg. indexu częsci nie podchodzą pod żadne akcje. Podczas dolania wody do zbiornika, serwisant na szybko stwierdził że to prawdopodobnie nie tam problem leży. Raczej któryś z przewodów jest strzelony :mad2: . Trzeba zrobić termin i odstawić auto na dwa dni. Oczywiście auta zastępczego brak, - lub 45e/doba za mini. Cyrk :duh:
  11. Felga RIAL X10 z oponą Continental 205/60/16 Gdyby ktoś chciał wrzucić felgę w tym rozmiarze z ET31. Tak to wygląda. Tył ładnie się chowa, przód wystaje. Było pisane tutaj kilkukrotnie, ale akurat mam do sprzedania ten zestaw i zdjęcia poglądowe zrobiłem :)
  12. Przeglądnij choćby mobile.de, prywatne ogłoszenia, najlepiej te nowe i poszukaj przynajmniej po zdjęciach zadbanych egzemplarzy. Później dodaj (lub nie) opłaty, tłumaczenia, zarobek handlarza i plus minus wyjdzie Ci cena sprzedaży auta w Polsce. Tutaj mam na myśli auto sprowadzone w całości :) Może interesują Cie inne :mad2:
  13. mr-fix, W jaki sposób udało Ci się ściągnąć ścierającą się "gumę" ? Mam ten problem na panelach od sterowania szybami/lusterkami które są umieszczone w drzwiach. Kupiłeś w PL tą antenkę? Jeśli tak to podeślij link do sprawdzonego źródła. Jak zbiera fale? U mnie kota również zainteresowała długa antena. Nie dość, że jest cała już zgryziona, to upodobał sobie łażenie po dachu wychodząc z wykorzystaniem wycieraczki z tyłu. -> pytanie ile ona wytrzyma wagę kota :duh:
  14. Chyba moderator by się przydał, bo zrobił się tutaj niezły bajzel i tytuł wprowadza w błąd :mad2:
  15. Ale czy by dojechal do Polski? Widze ze tez mieszkasz w DE to wiesz ze dobre auto w dobrej cenie to jest raptem 10 minut w internecie... Otóż to. W południe patrzysz; "O! Jest!" ... Jedziesz po pracy i ... nie ma :P Do tej pory najbardziej mnie bawi, że auta w Polsce (te sprowadzone), są tańsze niż tutaj, w DE ... w sumie nie to mnie bawi. Bawi to, że ludzie nadal wierzą, że Niemiec jest głupi i tanio sprzedaje auto z przebiegiem 70tys. km. :duh: Baden-Württemberg pozdrawia :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.