Skocz do zawartości

Rychu94

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rychu94

  • Urodziny 11.01.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było BMW E36 Coupe 320 iA 1993. Aktualnie E36 cabrio 328i 1997

Osiągnięcia Rychu94

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam magiel w e36 2.8, co to za maglownica dosłownie maglownica widmo na serwisach aukcyjnych nie ma ani jednej z taką tabliczką wszystkie są srebrne i mają końcówkę numeru 227 a ta jest zielona i ma 237
  2. Witam wszystkich, wymieniłem pompę wspomagania na nową używaną i jest problem wspomaganie jest kręcę jednym palcem wyć nie wyje ale wydaje strasznie głośne i szybkie chrobotanie stukanie najbardziej na skrajnym skręcie link do nagrania spod auta jak nie kręcę jest cicho nic nie stuka nic nie puka, płyn zalany nowy, układ dobrze odpowietrzony zero piany, bąbelków powietrza, brak luzów na kole, a co najważniejsze pompa jeździła bezproblemowo do końca żywota poprzedniego auta i zbierała kurz na półce z dobry rok czasu może cos zardzewiało w środku jakieś pomysły co to jest???
  3. problem rozwiązany w przepływomierzu są dwie blaszki lub pręciki nie wiem jak to się nazywa i jeden z nich był przerwany na samej górze że bez rozbierania nie można było tego dostrzec, przepływomierz wymieniony i wszystko śmiga :lol: :lol:
  4. Witam. pacjent m52b28 jak w temacie faluje na biegu jałowym skacze około 100rpm w dół duże spalanie pól baku i zasięg na 250 km, kopalem na forum ale nic znalazłem a chodzi mi o przepływomierz na zimnym silniku mogę odłączać podłączać zero różnicy, po nagrzaniu przy odłączaniu obroty idą z 200 obrotów wyżej i tak trzyma ale nie kuleje a przy podłączeniu dławi się ze prawie gaśnie ale po 2 sekundach wraca do normy, auto moc trzyma, przy korkach na 1 biegu czasami szarpnie, świece i czujnik położenia walka rozrządu nowe wszystko oryginalne
  5. A duża różnica jest w spalaniu??
  6. Aha ok, A co do spalania to w mieście wychodzi mi tak 10-12l na 100km to chyba nie jest zły wynik jak na 2.8
  7. Witam, jak w temacie padło mi sprzęgło wiskotyczne wentylatora, na szczęście posiadałem stare wisko więc zamontowałem ale z E34 m60b40 160mm a w 2.8 seryjnie montowane było 138mm i jak mocno przyśpieszam to nie słychać silnika tylko szum powietrza z wiskozy ( dużo większe obroty wisko) i tu moje pytanie czy nic się nie stanie z pompą wody lub czy nie ma to jakiegoś złego wpływu na silnik
  8. Rozwinę temat na początku podejrzany brakiem mocy był vanos ( chrobotanie z plastikowej pokrywy i odczuwalny przyrost mocy powyżej 3500rpm) okazało się ze za chrobotaniem stała pompa wody. Co do przyrostu mocy powyżej 3500rpm okazały się złe i wypalone świece ( jedna elektroda masowa) założyłem NGK BKR 6 EK i teraz moc jest od początku ale i tak jeszcze troszkę koników brakuje. Wczoraj bylem ponownie na kompie i to samo błąd czujnika wału korbowego i wałków rozrządu i tu moje pytanie co wymienić bo z tego co wiem to z uszkodzonym czujnikiem walu korbowego raczej by nie odpaliła.. A teraz szczegółowe objawy: brak mocy, gdy schodzi z obrotów na biegu przeważnie przy 2000rpm strzały z tłumika, na biegu jałowym przez 2-4 sek. falowanie obrotów czasami gaśnie, duuuuże spalanie
  9. To był SWAP ale dzięki później sprawdze
  10. Witam bylem dzisiaj u elektryka podpioł autko pod kompa i wywaliło czujnik położenia walu korbowego i walków rozrządu (straciła moc, dużo mocy) ku mojemu jak i elektryka zdziwieniu po zapytaniu się go gdzie jest dokładnie czujnik położenia walu korbowego powiedział ze jest z przodu chciał pokazać ale mu nie wyszło bo czujnika tam nie ma :lol: nawet te kolo gdzie powinien byc czujnik powinny być zęby a ich nie ma jest gładkie okazało się ze czujnik jest z tylu silnika, silnik to m52b28 na pojedynczym vanosie.. elektryk mówił ze to bardzo rzadki silnik w e36 czy ktos cos wie o tym silniku i jak zamówić ten czujnik bo elektryk mówił ze jest inny w porównaniu jak by był z przodu
  11. Siemanko, w mojej e36 cabrio przestał otwierać się dach otwiera się tylko od przedniej szyby a od tylu ani drgnie, przed zima było wszystko ok... dach pełen elektronik..... znacie jakiegoś magika kto by się tym zajął najlepiej okolice Wałcza, ale jak nie ma żadnego to może być nawet Szczecin
  12. Rychu94

    M50b20 brak ogrzewania

    Dzięki wszystkim za pomoc, okazało się że rozwalona była cewka elektrozaworu działać działa ale otwiera i od Razu zamyka wymieniłem elektrozawory i po problemie a więc temat zamknięty :cool2:
  13. Rychu94

    M50b20 brak ogrzewania

    No tak jak pisałem czujnik od stanu płynu był całkowicie luźny może to przez niego bo przez 2 tygodnie musiałem dolać może ze 100ml. Teraz jest dokręcony i zobaczę czy coś ubędzie jak nie to pewnie nagrzewnica, a da się ją jakoś przepchać czy tylko wymiana?? A mam jeszcze jedno pytanko bo mam 2 elektrozawory, czy obydwa służą do otwierania i zamykania dopływu płynu? Czy drugi służy do czegoś innego?
  14. Rychu94

    M50b20 brak ogrzewania

    Chłodnica nagrzewa się cała na wolnych obrotach tak z 30 minut zaczynając od góry aż do dołu, wiskoza się załącza bo aż strach ręką zatrzymac, termostat na 100% się otwiera sprawdzałem w gotowanej wodzie, a co do przelewu to na wolnych obrotach to widać jak spadną 2 kropelki na sekundę, jeszcze jedno był niedokrecony ten czujnik na dole chłodnicy ten od stanu płynu ale nic nie ciekło może poprostu zasysał powietrze Sorki za zwłokę ale robię od rana do wieczora i nie miałem czasu wszystkiego sprawdzić :lol:
  15. Rychu94

    M50b20 brak ogrzewania

    Termostat wymieniony, przelew jest ale tylko jak lekko wkręcę na obroty, wiskoza nowa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.