Skocz do zawartości

kamil260

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia kamil260

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Znalazłem już że w obydwu układach ma być ten sam płyn chłodniczy. Jednak mam problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia silnika. Jest tylko jeden odpowietrznik przy zbiorniczku wyrównawczym. Wygląda tak jakby termostat nie chciał puścić płynu w obie przez chłodnice. Nagrzewnica grzeje prawidłowo. Skaner pokazuje błąd o braku płynu w układzie 20A201
  2. Musisz odgiąć te blaszki Lampka wychodzi pierw właśnie tyłem U mnie blokowały się trochę o podsufitkę i musiałem mocniej pociągnąć
  3. U mnie w 330i B46 też są dwa układy chłodnicze. Orientuje się ktoś czy mogę zalać obydwa tym samym płynem?
  4. Używam Bimmercode z adapterem Vgate ICar 4.0 od prawie roku i nigdy nie miałem problemu z działaniem. Dzisiaj nie mogę połączyć się z adapterem. Próbowałem reinstalować aplikację i parowałem od nowa Bluetooth. Na stornie ze wspieranymi adapterami nie ma już VGate. Jakieś pomysły?
  5. Zamienić na lampy LED wersja EU 1500-2000zł lub przeróbka twoich lamp oferty z allegro 800-1000zł
  6. Mam teraz kompletny przedni pas ze wzmocnieniem zamiennikiem i wygląda że wszystkie otwory pasują. Jakość wykonania niewiele gorsza od oryginału. Jedynie malowanie tego wzmocnienia pozostawia wiele do życzenia. Możliwe że za rok, dwa może pojawić się na nim korozja.
  7. Wie ktoś jak samemu przeprowadzić taką regulację w F36?
  8. Dzisiaj rozpakowałem adapter icar pro. Jest gdzieś w bimmercode odczyt poszczególnych błedów? Narazie widzę tylko w prawym górnym rogu kasowanie. Rozumiem że bimmerlink jest tylko pod iOS? Ewentualnie jakaś inna apka do odczytu i kasowania błedów (silnika, poduszek itp).
  9. Uszkodzony był grzebień z masami nad prawym przednim nadkolem. Kilka przewodów wypięło się i nie było to widoczne z zewnątrz.
  10. Witam. Kupiłem uszkodzone przodem F30 328i N26 2016 Auto jest bez chłodnic są w nim wystrzelone trzy poduszki. Rozumiem żeby sprawdzić czy auto odpala skrzynia musi być w położeniu P pokazując podświetlaną literę na dźwigni. U mnie po rozblokowaniu skrzyni wkręcając śrubę od spodu auta mrugała litera N. Bezpieczniki pod maską i w okolicach aku sprawdzone, klemy też. Błędy na desce: multfunction transmission, brak płynu chłodniczego, otwarta maska, poduszki, hamulce. Ktoś może coś podpowie gdzie szukać dalej? Jest jakiś wyłącznik uderzeniowy lub inne bezpieczniki?
  11. Znalazłem na allegro firmę która przerabia zamiennik chłodnicy do N20. Będę wysyłał swoją uszkodzoną chłodnice ze sprawnymi dwoma dodatkowymi czujnikami na przeróbkę. Użytkownik cooling-products z allegro.
  12. Miałem identyczne objawy jak opisałeś w pierwszym poście. Winna okazała się uszkodzona geometria w turbinie. Dźwignia sterująca pracą turbiny zużyła się i wypadła z zamocowania w mechanizmie geometrii. Sterownik turbiny pracował poprawnie lecz dźwignia żyła swoim życiem. Polecam sprawdzenie turbiny. Wyjęcie i rozebranie turbiny jest bardzo proste. Dodam jeszcze że u mnie jest turbina Mitsubishi.
  13. Kojarzy ktoś charakterystyczne cechy oryginalnego zderzaka przedniego m-pakiet do E90 przed lift? Kupiłem używany zderzak na allegro i wydaje mi się że jest on nieoryginalny. Patrząc na zdjęcia innych na aukcjach wewnątrz wszystkie wydają się bardzo podobnie. Mój ma uchwyty wszystkie identyczne. Logo BMW odbite z boku bardzo mało widoczne tak jak pozostałe nr.
  14. Witam Po otwarciu auta z pilota wentylatory w wzmacniaczu Logic 7 włączają się na ok 1 minutę raczej na pełne obroty i tak przy każdym razie gdy otworzy się drzwi lub klapę bagażnika. Radio jest w tym czasie wyłączone. Gdy przez 7 godzin kluczyk był w stacyjce i sprzątałem samochód wzmacniacz uruchamiał się wiele razy i w końcu rozładował akumulator czyli pobór prądu jest spory. Jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny?
  15. Założyłem sprawną geometrię w stanie niemal idealnym do turbiny z którą kupiłem auto. Cała turbina po złożeniu wygląda bardzo dobrze, luz na wirniku niewielki. Po założeniu wszystkie objawy ustały. Pracuje cicho i nie ma efektu Surge w Inpie wartości się pokrywają. Wygląda na to że turbina którą kupiłem była zużyta/uszkodzona. Nie rozkręcałem jej i oddałem do sprzedawcy. Mam zamiar podjechać na hamownie sprawdzić dokładnie jaką auto ma moc teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.